Happy Brud

Best Man....I må hjælpe!!

9 indlæg i dette emne

Hej alle!!

Min kommende er i et dilemma, hvad angår valg af Best Man til brylluppet.

Han har to yngre brødre (22 og 24 år), som begge står ham meget nært. Han ønsker ikke at skulle vælge mellem dem, men vil gerne have dem begge som Best Man til brylluppet.

Så er det jeg er nødt til at spørge Jer:

Kan man have 2, og i så fald hvordan fungerer det i praksis? Udfylder de bare den samme rolle, og følger min kommende på dagen (som en enkelt Best Man ville gøre det?) - Eller er man nødt til at udnævne den ene til 1. Best Man??

Håber MEGET I kan hjælpe (nu har jeg jo fortalt ham hvor fantastisk dette forum er, så kom så...gør mig stolt :bearhug: )

:) Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen selvfølgelig kan han da det!!!! (synes jeg)

Det kommer jo lidt an på, om det er MEGET vigtigt for jer at følge Emma Gad til punkt og prikke.

Jeg synes ikke, din mand skal stå i sådan et dilemma, når det kan løses ved at de begge bliver best men :bearhug:

Go for it - bare husk en ekstra stol i kirken :)

Knus Jeanne

0

Del dette indlæg

Hejsa

Begge kan sagtens være bestman

Alternativt kan en være bestman og en være toastmaster. Hvem skal hvad, kan I så trække lod om.

Jeg vil dog lige tilføje at dise to roller begge kræver noget af dem, der får dem tildelt. Så det ville jeg også tænke over. F.eks. at bestman ofte står for polterabend. Og hvis den I vælger så er en der ikke er god til at stå i spidsen for sådan noget som at arrangere polterabend, er valgtet måske ikke så godt.

Har selv to søstre i samme alder som din mands brødre. Der har været lidt forventninger om at de skulle være "brudeterner". På trods af det, så har jeg ikke valgt dem til dette, fordi det ville ende med at være mig, der skal tage sig af dem om morgenen inden brylluppet. Og det har jeg ikke tid og overskud til. Her vælger jeg nogle som kan hjælpe sig selv og min, hvis der skulle være behov for sidstnævnte.

Xzenia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da min svigerinde blev gift (altså J's søster - det var før min tid...) havde hendes mand (nu ex) også 2 best men. Han havde valgt sin gode ven, og så fik hans far et flip og ville ikke komme, hvis ikke også han måtte være best man - så måtte han jo have 2.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer