Milleja

Camilla & Thomas, 17. maj 2008

684 indlæg i dette emne

Åh ja, så er der stadig den lille detalje, som plager mig – feststedet! Her må jeg nok udsende et SOS: CHME, hvis du skulle lave en top 5 over de lækreste feststeder på Fyn, hvordan ville den så se ud??? Jeg har en fornemmelse af, at vi er meget ens smagsmæssigt, så jeg kunne godt bruge din hjælp… Alle andre er selvfølgelig også velkomne med bud, hvis I kender et lækkert sted med højt til loftet, hvide vægge og super lækker mad…

:thumbsupsmileyanim: Camilla.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Camilla,

Det er ved at være længe siden jeg har "besøgt" dig. Men der begynder at komme skred i tingene (=kjole :cheerleader3:) Det er nogle meget smukke kjoler du har kig på, og jeg er spændt på hvilken en du beslutter dig for - eller om det bliver en helt anden. Ikke mindst glæder jeg mig til at se nogle billeder af dig, for sådan nogle har du vist ikke delt med os (kan ikke huske det helt, men har ikke lige mod på at bladre alle dine sider igennem!).

Det er ærgeligt med jeres feststed, men jeg krydser en hel masse for at I finder det helt rigtige sted, som I bliver tilfredse med.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Åh ja, så er der stadig den lille detalje, som plager mig – feststedet! Her må jeg nok udsende et SOS: CHME, hvis du skulle lave en top 5 over de lækreste feststeder på Fyn, hvordan ville den så se ud??? Jeg har en fornemmelse af, at vi er meget ens smagsmæssigt, så jeg kunne godt bruge din hjælp… Alle andre er selvfølgelig også velkomne med bud, hvis I kender et lækkert sted med højt til loftet, hvide vægge og super lækker mad…

:thumbsupsmileyanim: Camilla.

Melder mig straks på banen med 3 umiddelbare forslag:

1) Den absolutte favorit: Rudolf Matthis i Kerteminde. Ingen tvivl om det, vores eneste problem er at vi jo skal have en udendørs vielse - og derfor duer det ikke som feststed.

2) Skovpavillonen i Kerteminde. Fedt sted, god mad, ubegrænset fest, og meget billig overnatning til gæsterne.

3) Birk og Conrad i Odense

4) Odd Fellow palæet i Odense (kender ikke maden, men har kun hørt godt)

5) Det hvide pakhus i Fåborg. Kender ikke maden, men er et af de steder vi selv overvejer at se på.

Håber det kan bruges lidt... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej kære Camilla

Gisp ! Det er da bare for lang tid siden jeg har været forbi din tråd... :thumbsupsmileyanim:

Der sker da bare en masse her hos dig...

WAUW sikke nogle smukke kjoler du har kig på...

Både de lange og de korte...

Det er da noget af en kjoleprøvnings-maraton du har planlagt der - :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at høre mere.

God bedring søde...

Jeg kigger snart forbi igen...

Tine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
WOW!! Sikke nogle fantastiske kjoler du har kig på!! :thumbsupsmileyanim: Kan især MEGA godt lide den første! DEn er bare vidunderlig!! :thumbsupsmileyanim:

Tak søde! Var også forbi din tråd og se billeder fra din kjoleprøvning, men vores internet er bare mega irriterende i disse dage, så jeg får kun lige de første 3-4 cm af billedet. Derefter går der nok en halv time, før resten kommer, og det er min tålmodighed ikke til, mens jeg er syg. Men nu skulle der være en ny router på vej til os, og når nettet virker ordentligt igen, så kommer jeg tilbage og kigger billeder til den store guldmedalje!

:unsure: Camilla.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Camilla,

Det er ved at være længe siden jeg har "besøgt" dig. Men der begynder at komme skred i tingene (=kjole :unsure:) Det er nogle meget smukke kjoler du har kig på, og jeg er spændt på hvilken en du beslutter dig for - eller om det bliver en helt anden. Ikke mindst glæder jeg mig til at se nogle billeder af dig, for sådan nogle har du vist ikke delt med os (kan ikke huske det helt, men har ikke lige mod på at bladre alle dine sider igennem!).

Det er ærgeligt med jeres feststed, men jeg krydser en hel masse for at I finder det helt rigtige sted, som I bliver tilfredse med.

:thumbsupsmileyanim:

Hej Mette!

Ja, nu er du jo en gift kone, så jeg kan godt forstå, hvis siden her måske ikke trækker så meget mere, som den gjorde før brylluppet. Og du har helt ret: jeg har ikke delt billeder med jer endnu (andet end mit profilbillede), så måske jeg skulle grave lidt i gemmerne og dele et enkelt eller to med jer?

post-17497-1191754097.jpg

Ovenstående billede blev taget på vores 3-års kærestedag d. 17. maj 2006, dvs. præcis 2 år før vores planlagte bryllup. Det er taget et sted, der hedder Eventyrhaven her i Odense, og jeg kunne forestille mig, at vi måske skal have taget bryllupsbillederne der også. Men det kommer helt an på, hvordan vi ender med at få dagen skruet sammen.

:thumbsupsmileyanim: Camilla.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, så er der stadig den lille detalje, som plager mig – feststedet! Her må jeg nok udsende et SOS: CHME, hvis du skulle lave en top 5 over de lækreste feststeder på Fyn, hvordan ville den så se ud??? Jeg har en fornemmelse af, at vi er meget ens smagsmæssigt, så jeg kunne godt bruge din hjælp… Alle andre er selvfølgelig også velkomne med bud, hvis I kender et lækkert sted med højt til loftet, hvide vægge og super lækker mad…

:thumbsupsmileyanim: Camilla.

Melder mig straks på banen med 3 umiddelbare forslag:

1) Den absolutte favorit: Rudolf Matthis i Kerteminde. Ingen tvivl om det, vores eneste problem er at vi jo skal have en udendørs vielse - og derfor duer det ikke som feststed.

2) Skovpavillonen i Kerteminde. Fedt sted, god mad, ubegrænset fest, og meget billig overnatning til gæsterne.

3) Birk og Conrad i Odense

4) Odd Fellow palæet i Odense (kender ikke maden, men har kun hørt godt)

5) Det hvide pakhus i Fåborg. Kender ikke maden, men er et af de steder vi selv overvejer at se på.

Håber det kan bruges lidt... :thumbsupsmileyanim:

Jeg vidste, at jeg kunne regne med dig! Har kigget lidt på de forskellige steder, og umiddelbart er Birk og Conrad nok det bedste bud. Har kigget på deres hjemmeside flere gange, og det ser unægteligt ud til at være noget lækker mad, meeen... Er lokalerne også lækre? Synes ikke man kan se så mange billeder indvendig fra? Har du været der?

Og i kølvandet følger naturligvis flere spørgsmål :) ... Har du evt. nogen billeder fra Odd Fellow palæet? Skovpavillonen i Kerteminde, er det den, der hører til vandrehjemmet? Hvordan ser det ud invendigt?

Beslutninger, beslutninger... Muligheder!

:unsure: Camilla.

Redigeret af Milleja
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Puuuh en plan du har sat op søde ;)

Det bliver spændende med alle de kjoleprøvninger ;) Nu har du bare at huske kameraet :thumbsupsmileyanim:

Den første brudekjole fra 2008 er super smuk :thumbsupsmileyanim:

Held og lykke med jagten,

Knusere

Ja, det bliver super spændende! Kan slet ikke forholde mig til, at vi nu er så tæt på målet, at det er tid til at prøve kjoler. Bliver sgu helt stresset :) .

:unsure: Camilla.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej kære Camilla

Gisp ! Det er da bare for lang tid siden jeg har været forbi din tråd... :unsure:

Der sker da bare en masse her hos dig...

WAUW sikke nogle smukke kjoler du har kig på...

Både de lange og de korte...

Det er da noget af en kjoleprøvnings-maraton du har planlagt der - :fløjt:

Glæder mig til at høre mere.

God bedring søde...

Jeg kigger snart forbi igen...

Tine

Hej Tine!

Der går desværre også alt for lang tid mellem, at jeg får besøgt de forskellige tråde - både fordi der nu er så mange 2008'ere at holde styr på og følge med i, men også fordi min fritid er blevet væsentligt mindre, efter jeg gik fra at være studerende til fuldtidsarbejdende med 3 timers transport til/fra arbejde hver dag. Så jeg føler slet ikke, at jeg har så meget tid til at planlægge bryllup, som jeg gerne ville have :) .

Mht. influenzaen, så er den heldigvis på retur, så jeg tror at den står på arbejde igen imorgen. Har været hjemme siden tordag, men nu er jeg vist ved at være frisk nok til at arbejde igen.

Jeg kommer snart forbi din tråd - du er den næste på min liste over de tråde, jeg skal opdatere mig i :thumbsupsmileyanim: .

:thumbsupsmileyanim: Camilla.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Mette!

Ja, nu er du jo en gift kone, så jeg kan godt forstå, hvis siden her måske ikke trækker så meget mere, som den gjorde før brylluppet. Og du har helt ret: jeg har ikke delt billeder med jer endnu (andet end mit profilbillede), så måske jeg skulle grave lidt i gemmerne og dele et enkelt eller to med jer?

post-17497-1191754097.jpg

Ovenstående billede blev taget på vores 3-års kærestedag d. 17. maj 2006, dvs. præcis 2 år før vores planlagte bryllup. Det er taget et sted, der hedder Eventyrhaven her i Odense, og jeg kunne forestille mig, at vi måske skal have taget bryllupsbillederne der også. Men det kommer helt an på, hvordan vi ender med at få dagen skruet sammen.

:thumbsupsmileyanim: Camilla.

Tak for det fine billede. Hvor ser I søde ud sammen :thumbsupsmileyanim: Jeg kan ikke forestille mig andet end at du bliver en smuk smuk brud :unsure:

Supergod ide at få taget billeder samme sted, jeg glæder mig rigtigt meget til at se billeder fra din store dag (jeg bør næsten notere det i min kalender, så jeg husker det. Selvom jeg egentligt lurer meget herinde for tiden, så er det jo ikke sikkert at det bliver ved!)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mette!

Ja, nu er du jo en gift kone, så jeg kan godt forstå, hvis siden her måske ikke trækker så meget mere, som den gjorde før brylluppet. Og du har helt ret: jeg har ikke delt billeder med jer endnu (andet end mit profilbillede), så måske jeg skulle grave lidt i gemmerne og dele et enkelt eller to med jer?

post-17497-1191754097.jpg

Ovenstående billede blev taget på vores 3-års kærestedag d. 17. maj 2006, dvs. præcis 2 år før vores planlagte bryllup. Det er taget et sted, der hedder Eventyrhaven her i Odense, og jeg kunne forestille mig, at vi måske skal have taget bryllupsbillederne der også. Men det kommer helt an på, hvordan vi ender med at få dagen skruet sammen.

:unsure: Camilla.

Tak for det fine billede. Hvor ser I søde ud sammen :thumbsupsmileyanim: Jeg kan ikke forestille mig andet end at du bliver en smuk smuk brud :fløjt:

Supergod ide at få taget billeder samme sted, jeg glæder mig rigtigt meget til at se billeder fra din store dag (jeg bør næsten notere det i min kalender, så jeg husker det. Selvom jeg egentligt lurer meget herinde for tiden, så er det jo ikke sikkert at det bliver ved!)

Århh, hvor er du sød - jeg håber også, at jeg kommer til at tage mig godt ud på den store dag. Hvis ikke der, hvornår så?? Man har jo både frisør og kosmetolog på, og forhåbentlig også en fantastisk kjole, så jeg krydser fingre for, at motivet på bryllupsbillederne bliver tilfredsstillende. Men når man er en størrelse ret stor, så kan man alligevel godt tvivle lidt.

Du må endelig blive hængende indtil maj, så du kan få den fulde beretning... Jeg vil med glæde skrive den til dig :thumbsupsmileyanim: .

:) Camilla.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Åh ja, så er der stadig den lille detalje, som plager mig – feststedet! Her må jeg nok udsende et SOS: CHME, hvis du skulle lave en top 5 over de lækreste feststeder på Fyn, hvordan ville den så se ud??? Jeg har en fornemmelse af, at vi er meget ens smagsmæssigt, så jeg kunne godt bruge din hjælp… Alle andre er selvfølgelig også velkomne med bud, hvis I kender et lækkert sted med højt til loftet, hvide vægge og super lækker mad…

:thumbsupsmileyanim: Camilla.

Melder mig straks på banen med 3 umiddelbare forslag:

1) Den absolutte favorit: Rudolf Matthis i Kerteminde. Ingen tvivl om det, vores eneste problem er at vi jo skal have en udendørs vielse - og derfor duer det ikke som feststed.

2) Skovpavillonen i Kerteminde. Fedt sted, god mad, ubegrænset fest, og meget billig overnatning til gæsterne.

3) Birk og Conrad i Odense

4) Odd Fellow palæet i Odense (kender ikke maden, men har kun hørt godt)

5) Det hvide pakhus i Fåborg. Kender ikke maden, men er et af de steder vi selv overvejer at se på.

Håber det kan bruges lidt... :thumbsupsmileyanim:

Jeg vidste, at jeg kunne regne med dig! Har kigget lidt på de forskellige steder, og umiddelbart er Birk og Conrad nok det bedste bud. Har kigget på deres hjemmeside flere gange, og det ser unægteligt ud til at være noget lækker mad, meeen... Er lokalerne også lækre? Synes ikke man kan se så mange billeder indvendig fra? Har du været der?

Og i kølvandet følger naturligvis flere spørgsmål :) ... Har du evt. nogen billeder fra Odd Fellow palæet? Skovpavillonen i Kerteminde, er det den, der hører til vandrehjemmet? Hvordan ser det ud invendigt?

Beslutninger, beslutninger... Muligheder!

:unsure: Camilla.

Har ikke været på Birk og Conrad, så har ingen billeder, ej eller har Odd fellow, det er kun hvad jeg har hørt. Man behøver slet ikke få fisk på Rudolf Mathis, de er også gode til vildt og kød.

Skovpavillionen hører til vandrehjemmet, god billig overnatning til gæster. Rigtig fedt indvendigt. Stor, sekskantet sal, trægulv, højt til loftet og rustikke bjælker - og mulighed for mange slags mad. Eneste grund til at jeg ikke er sprunget på at jeg synes udenoms-omgivelserne er lidt kedelige. Manden er meget hooked på den tilgengæld. Og den er MEGET populær.

Hvad med teglværksskoven, holckenhavn slot, hotel nyborg strand? alle i Nyborg...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Århh, hvor er du sød - jeg håber også, at jeg kommer til at tage mig godt ud på den store dag. Hvis ikke der, hvornår så?? Man har jo både frisør og kosmetolog på, og forhåbentlig også en fantastisk kjole, så jeg krydser fingre for, at motivet på bryllupsbillederne bliver tilfredsstillende. Men når man er en størrelse ret stor, så kan man alligevel godt tvivle lidt.

Du må endelig blive hængende indtil maj, så du kan få den fulde beretning... Jeg vil med glæde skrive den til dig :cowsleep: .

:bearhug: Camilla.

Hehe, det er meget sødt af dig, det vil jeg med glæde se frem til. Selvom det er skønt at læse glade bryllupsberetninger, så er det endnu bedre, når det er fra én som jeg (delvist) har fulgt med i. Jeg kan ikke forestille mig andet end at den bliver lige så gennemført som resten af din planlægning :bearhug:

Jeg tror at du bliver smuk på din bryllupsdag - det er du jo i forvejen, størrelse stor eller ej :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Åh ja, så er der stadig den lille detalje, som plager mig – feststedet! Her må jeg nok udsende et SOS: CHME, hvis du skulle lave en top 5 over de lækreste feststeder på Fyn, hvordan ville den så se ud??? Jeg har en fornemmelse af, at vi er meget ens smagsmæssigt, så jeg kunne godt bruge din hjælp… Alle andre er selvfølgelig også velkomne med bud, hvis I kender et lækkert sted med højt til loftet, hvide vægge og super lækker mad…

:cowsleep: Camilla.

Melder mig straks på banen med 3 umiddelbare forslag:

1) Den absolutte favorit: Rudolf Matthis i Kerteminde. Ingen tvivl om det, vores eneste problem er at vi jo skal have en udendørs vielse - og derfor duer det ikke som feststed.

2) Skovpavillonen i Kerteminde. Fedt sted, god mad, ubegrænset fest, og meget billig overnatning til gæsterne.

3) Birk og Conrad i Odense

4) Odd Fellow palæet i Odense (kender ikke maden, men har kun hørt godt)

5) Det hvide pakhus i Fåborg. Kender ikke maden, men er et af de steder vi selv overvejer at se på.

Håber det kan bruges lidt... :thumbsupsmileyanim:

Jeg vidste, at jeg kunne regne med dig! Har kigget lidt på de forskellige steder, og umiddelbart er Birk og Conrad nok det bedste bud. Har kigget på deres hjemmeside flere gange, og det ser unægteligt ud til at være noget lækker mad, meeen... Er lokalerne også lækre? Synes ikke man kan se så mange billeder indvendig fra? Har du været der?

Og i kølvandet følger naturligvis flere spørgsmål -HAHA- ... Har du evt. nogen billeder fra Odd Fellow palæet? Skovpavillonen i Kerteminde, er det den, der hører til vandrehjemmet? Hvordan ser det ud invendigt?

Beslutninger, beslutninger... Muligheder!

:bearhug: Camilla.

Har ikke været på Birk og Conrad, så har ingen billeder, ej eller har Odd fellow, det er kun hvad jeg har hørt. Man behøver slet ikke få fisk på Rudolf Mathis, de er også gode til vildt og kød.

Skovpavillionen hører til vandrehjemmet, god billig overnatning til gæster. Rigtig fedt indvendigt. Stor, sekskantet sal, trægulv, højt til loftet og rustikke bjælker - og mulighed for mange slags mad. Eneste grund til at jeg ikke er sprunget på at jeg synes udenoms-omgivelserne er lidt kedelige. Manden er meget hooked på den tilgengæld. Og den er MEGET populær.

Hvad med teglværksskoven, holckenhavn slot, hotel nyborg strand? alle i Nyborg...

Okay, jamen så kunne det da være, at vi skulle tage en middag på Rudolf Mathis, for at se, om det er noget for os. Og så kunne man jo slå et smut forbi Skovpavillonen ved samme lejlighed - det ligger jo forholdsvis tæt på hinanden. Jeg er efterhånden nok bare ved at miste modet lidt, for hvor jeg end henvender mig, så er der allerede optaget d. 17. maj 2008, og datoen står altså ikke til at ændre. Den er helt speciel for os! Teglværksskoven kunne også være en mulighed, som jeg tror vi må udforske nærmere. Den har jeg kigget på før, men pt er hjemmesiden under opdatering, så det må blive senere. Jeg fandt forresten noget, der hedder Gl. Brydegaard, som måske kunne være noget? Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt det er noget for os, men måske kan du bruge det til noget?

:bearhug: Camilla.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Århh, hvor er du sød - jeg håber også, at jeg kommer til at tage mig godt ud på den store dag. Hvis ikke der, hvornår så?? Man har jo både frisør og kosmetolog på, og forhåbentlig også en fantastisk kjole, så jeg krydser fingre for, at motivet på bryllupsbillederne bliver tilfredsstillende. Men når man er en størrelse ret stor, så kan man alligevel godt tvivle lidt.

Du må endelig blive hængende indtil maj, så du kan få den fulde beretning... Jeg vil med glæde skrive den til dig :thumbsupsmileyanim: .

:bearhug: Camilla.

Hehe, det er meget sødt af dig, det vil jeg med glæde se frem til. Selvom det er skønt at læse glade bryllupsberetninger, så er det endnu bedre, når det er fra én som jeg (delvist) har fulgt med i. Jeg kan ikke forestille mig andet end at den bliver lige så gennemført som resten af din planlægning :heart:

Jeg tror at du bliver smuk på din bryllupsdag - det er du jo i forvejen, størrelse stor eller ej :bearhug:

Åh, du er simpelthen så dejlig, Mette! Jeg bliver sgu altid så glad, når du har været forbi :cowsleep: .

-HAHA- Camilla.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Århh, hvor er du sød - jeg håber også, at jeg kommer til at tage mig godt ud på den store dag. Hvis ikke der, hvornår så?? Man har jo både frisør og kosmetolog på, og forhåbentlig også en fantastisk kjole, så jeg krydser fingre for, at motivet på bryllupsbillederne bliver tilfredsstillende. Men når man er en størrelse ret stor, så kan man alligevel godt tvivle lidt.

Du må endelig blive hængende indtil maj, så du kan få den fulde beretning... Jeg vil med glæde skrive den til dig :bearhug: .

-HAHA- Camilla.

Hehe, det er meget sødt af dig, det vil jeg med glæde se frem til. Selvom det er skønt at læse glade bryllupsberetninger, så er det endnu bedre, når det er fra én som jeg (delvist) har fulgt med i. Jeg kan ikke forestille mig andet end at den bliver lige så gennemført som resten af din planlægning :heart:

Jeg tror at du bliver smuk på din bryllupsdag - det er du jo i forvejen, størrelse stor eller ej :bearhug:

Åh, du er simpelthen så dejlig, Mette! Jeg bliver sgu altid så glad, når du har været forbi :thumbsupsmileyanim: .

:heart: Camilla.

:heart: Så er min dag reddet :cowsleep:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha, det er lang tid siden jeg har været herinde! :bearhug:

Synes efterhånden at der er så mange tråde at holde styr på, men du skal da ikke snydes for et lille besøg -HAHA-

Uhhhh, hvor jeg glæder mig til at høre om din kjole-marathon :thumbsupsmileyanim:

Det er godt nok noget af et program I skal igennem!

Har du fået at vide hvem du skal have hjælp af i Bridefashion? Jeg var deroppe igår og prøve kjoler, og havde Anne Kathrine - hold da op en service! Hun var SÅ god til at finde hvad jeg kunne lide, så hun kan helt klart anbefales :cowsleep:

Sikken nogle smukke kjoler du har kig på- er helt vild med de bånd der,og den første kjole er virkelig wauw!

Frækt med en kort kjole i samme stil til om aftenen ;)

Åh ja, jeg kunne også godt overtales til 2 kjoelr pt :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har været på kursus på Gl. brydegård - og tænkte også om det kunne være bryllupsegnet. Det synes jeg bare ikke det er. Svært at forklare hvorfor, men det er det altså bare ikke... For mig ihvertfald...

Skovpavillionen er nu også ude for os. INGEN ledige datoer i september eller august næste år. :cowsleep:

Du får lige et link til mit nye yndlingssted : http://www.comwell.com/Comwell_Kellers_Park-5173.aspx

Har du overvejet GL avernæs eller måske faldsled kro?? Eller det der hedder NO 13 i Svendborg? Eller Under lindetræet i Odense?

Ja nu skyder jeg bare helt vildt.. Har også skrevet forslag til dig i min egen tråd

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja jeg glemte lige noget: Nemlig at vi nærmest er nabo til det perfekte sted: Det tidligere restaurant Skoven, total perfekt, fede lokaler, kæmpe terrasse ud til skovsøen og en spytklat i medvind fra hvor vi bor - og så er DET FANDEN SPARKE MIG BLEVET LAVET TIL JENSENS BØFHUS!!!

Ih hvor er det dårlig stil, altså!

Skal vi slå os sammen med hver vores liste og så GENNEMHEGLE alle Fyns feststeder....??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Uha, det er lang tid siden jeg har været herinde! :heart:

Synes efterhånden at der er så mange tråde at holde styr på, men du skal da ikke snydes for et lille besøg :heart:

Uhhhh, hvor jeg glæder mig til at høre om din kjole-marathon :thumbsupsmileyanim:

Det er godt nok noget af et program I skal igennem!

Har du fået at vide hvem du skal have hjælp af i Bridefashion? Jeg var deroppe igår og prøve kjoler, og havde Anne Kathrine - hold da op en service! Hun var SÅ god til at finde hvad jeg kunne lide, så hun kan helt klart anbefales :cowsleep:

Sikken nogle smukke kjoler du har kig på- er helt vild med de bånd der,og den første kjole er virkelig wauw!

Frækt med en kort kjole i samme stil til om aftenen ;)

Åh ja, jeg kunne også godt overtales til 2 kjoelr pt :bearhug:

Ja, det er lidt af et program - frygter også lidt, at det bliver for meget, men når nu vi endelig samles alle 3 og med det ene formål, at prøve kjoler, så synes jeg også, at vi skal udnytte det. Og det mener i hvert fald den ene af dem, der skal med, heldigvis også. Nu må vi se, om vi brækker os bare ved tanken om brudekjoler, når vi har været afsted -HAHA- .

Jeg ved ikke, hvem der skal hjælpe mig i Bridefashion, og faktisk heller ikke nogen af de andre steder, men I skal nok få en detaljeret beskrivelse af hele weekenden, når det er overstået - og selvfølgelig en masse billeder, hvis man må fotografere de steder, vi nu skal hen. Det er jeg ikke overbevist om, at man må?

:bearhug: Camilla.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Har været på kursus på Gl. brydegård - og tænkte også om det kunne være bryllupsegnet. Det synes jeg bare ikke det er. Svært at forklare hvorfor, men det er det altså bare ikke... For mig ihvertfald...

Skovpavillionen er nu også ude for os. INGEN ledige datoer i september eller august næste år. :thumbsupsmileyanim:

Du får lige et link til mit nye yndlingssted : http://www.comwell.com/Comwell_Kellers_Park-5173.aspx

Har du overvejet GL avernæs eller måske faldsled kro?? Eller det der hedder NO 13 i Svendborg? Eller Under lindetræet i Odense?

Ja nu skyder jeg bare helt vildt.. Har også skrevet forslag til dig i min egen tråd

Det var egentlig også min fornemmelse, at det bare ikke var rigtig bryllupsegnet, men ville alligevel lige nævne det. Surt mht. Skovpavillonen, men så kan jeg med garanti også godt skyde en hvid pind efter det i maj måned...

Comwell Kellers Park er lige i øjet - lækkert og ganske ideelt, hvis man kunne være sikker på, at det blev færdigt til tiden... Men det er godt nok lidt af et sats, når det åbner 1. marts, og vi skal giftes 17. maj - det ved jeg ikke, om jeg tør satse på?!

Ja, Gl. Avernæs er overvejet, men det virker bare heller ikke heeelt rigtigt... Måske hvis jeg så det IRL, men jeg synes, jeg har hørt for mange negative ting om det.

Falsled Kro gider jeg simpelthen ikke. Jo, der er super hyggeligt og romantisk, ingen tvivl om det, men de er SÅ snobbede! Min mormor holdt 60 års fødselsdag dernede engang, og morgenen efter kunne et ældre familiemedlem på 85 år ikke engang få et alm. blødkogt æg. Hun kunne få vagtelæg, og det var det! Ingen service eller noget som helst - herregud, konen var 85 og knap nok i stand til at sige sit eget navn, og det eneste hun kunne tænke sig var et blødkogt æg. Det burde ikke være så svært at skaffe! De var så arrogante, og det holder altså ikke, når folk har betalt en formue for fest, overnatning osv. Mine forældre var også dernede på weekendophold tidligere på året, og de kunne fortælle lange beretninger om, hvordan betjeningen efterhånden er alt for arrogant og snobbet dernede, så det er ikke noget, vi har lyst til at bruge vores bryllupsdag på.

Under Lindetræet ser også rigtig lækkert ud, men er det ikke for småt til en bryllupsfest? Det kunne ellers godt være et bud - hyggeligt og med overnatningsmuligheder lige i nærheden.

ja jeg glemte lige noget: Nemlig at vi nærmest er nabo til det perfekte sted: Det tidligere restaurant Skoven, total perfekt, fede lokaler, kæmpe terrasse ud til skovsøen og en spytklat i medvind fra hvor vi bor - og så er DET FANDEN SPARKE MIG BLEVET LAVET TIL JENSENS BØFHUS!!!

Ih hvor er det dårlig stil, altså!

Skal vi slå os sammen med hver vores liste og så GENNEMHEGLE alle Fyns feststeder....??

Ja, det har jeg også tænkt på mange gange - det er da simpelthen så synd, at det er blevet en konceptrestaurant!!!

Jo, lad os lave en "hot & not" liste... Det må kunne lykkedes! Jeg brygger på den i løbet af de næste par dage, og så finder vi STEDET!!!

:cowsleep: Camilla.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Århh, hvor er du sød - jeg håber også, at jeg kommer til at tage mig godt ud på den store dag. Hvis ikke der, hvornår så?? Man har jo både frisør og kosmetolog på, og forhåbentlig også en fantastisk kjole, så jeg krydser fingre for, at motivet på bryllupsbillederne bliver tilfredsstillende. Men når man er en størrelse ret stor, så kan man alligevel godt tvivle lidt.

Du må endelig blive hængende indtil maj, så du kan få den fulde beretning... Jeg vil med glæde skrive den til dig :bearhug: .

:heart: Camilla.

Hehe, det er meget sødt af dig, det vil jeg med glæde se frem til. Selvom det er skønt at læse glade bryllupsberetninger, så er det endnu bedre, når det er fra én som jeg (delvist) har fulgt med i. Jeg kan ikke forestille mig andet end at den bliver lige så gennemført som resten af din planlægning :)

Jeg tror at du bliver smuk på din bryllupsdag - det er du jo i forvejen, størrelse stor eller ej -HAHA-

Åh, du er simpelthen så dejlig, Mette! Jeg bliver sgu altid så glad, når du har været forbi :bearhug: .

:heart: Camilla.

:) Så er min dag reddet :cowsleep:

Så er vi 2 :thumbsupsmileyanim: .

:heart: Camilla.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer