arno

arno's eksamensPANIKtråd

51 indlæg i dette emne

Jeg vil godt ønske dig et stort tillykke med dit 7 - tal. I nogle seminariefag, ville et 7 -tal være lidt halvskidt, men i dansk er det en pæn karrakter - der skal en hel del til for at bestå - så danskeksamen er bestemt ikke en walkover.

:balloon:

beatles

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil godt ønske dig et stort tillykke med dit 7 - tal. I nogle seminariefag, ville et 7 -tal være lidt halvskidt, men i dansk er det en pæn karrakter - der skal en hel del til for at bestå - så danskeksamen er bestemt ikke en walkover.

:balloon:

beatles

Ja... Du har jo nok egentlig ret... Det havde jeg ikke tænkt på. Det VAR godt nok også "en hård nyser"...

Danskeksamenen har virkelig trukket tænder ud på mig - men derfor er jeg alligevel TOTALT ærgerlig over at jeg gik i sort - tænk hvad jeg kunne have drevet det til, hvis jeg IKKE var gået i sort...?? :blushsmiley:

0

Del dette indlæg

ER i live, men FØJ en eksamen... Jeg gik totalt i sort, og kunne stort set ingenting huske.

Men jeg fik da 7... Så jeg bestod. Og det var jo det jeg kom efter. Fik 8 i min skriftlige eksamen (fik karakteren samtidig), og gennemsnittet på mit hold lå på 7, så jeg er GANSKE tilfreds med dén karakter!!

Men den mundtlige del gik bare SÅ dårligt... Gruer allerede for min tyske eksamen på mandag.

hey hey hey hey

alt over 6 er pral !!!!! :balloon::cheerleader3: tillykke med din beståede eksamen - nu er du så dansklærer :cheerleader3::denmarkflag:

hilsen

eng - mat - og billedk. læreren ( mangler hjemkundskab og bach (i morgen)) :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

hey hey hey hey

alt over 6 er pral !!!!! :balloon::cheerleader3: tillykke med din beståede eksamen - nu er du så dansklærer :cheerleader3::denmarkflag:

hilsen

eng - mat - og billedk. læreren (mangler hjemkundskab og bach (i morgen)) :denmarkflag:

:denmarkflag: TAK for din kvikke bemærkning! Jeg havde helt glemt at jeg jo plejer at smide noget lign i nakken af alle mine venner og bekendte som hiver enten 6 eller 7 taller hjem!

"ALT OVER 6 ER SPILD AF TID" - det er ellers mit motto...

Held og lykke med dine kampe!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad tid skal du op?

Skriv når du er færdig!!

Hvad har du så tilbage af eksamener denne sommer?

(Eller har du overhovdet flere?)

Jeg skal op kl 13:30-15:40 ...og glæder mig BARE ikke.. :denmarkflag::biggrin:

Det er den sidste eksamen på denne side af sommerferien, og det eneste jeg så har tilbage i resten af min uddannelse er bacheloropgave + beståelsespraktik. Og så er jeg totalt helt og aldeles færdig!!

Så i morgen skal overleves...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Meddelse fra Arno - hendes net er nede:

Tak for jeres ord... Jeg lever stadigvæk - omend lige på kanten...

Skal have overstået denne sidste eksamen for denne gang, og bagefter venter sommerferie, bachelor og praktik, og så behøver jeg aldrig mere tænke på eksamen! I hvert fald ikke min egen ;o)

Min mave er fuld af sommerfugle, og hvis jeg tænker for meget på min eksamen om 3 timer, så går de helt amok. Men jeg SYNES at jeg har det lidt bedre end i torsdags; har da kun været på toilettet een gang til morgen

PUUUHA! Eksamen er noget Fanden har skabt. Jeg glæder mig SÅ meget til at have denne overstået, og så kommer Dan hen og henter mig bagefter, og vi skal ned til Hjejlen og spise is, og bare slappe helt og aldeles af. DET glæder jeg mig virkelig til... Og bagefter er det bare HJEM og sove :bearhug::heart:

Jeg skulle hilse rigtig mange gange fra hende.

Godt det ikke er mig, der skal til tyskeksamen

0

Del dette indlæg

Kære Arno!

ved at du skal op igen idag! Vil bare ønske held og lykke!

Og skide godt gået til eksamen forresten! Når du har så megen eksamensangst så er det Virkelig fantastisk flot at du fik 7! Skide godt gået!

Så bare klø på idag, og husk at de faktisk også er nøgne under tøjet :heart:

Knæk og bræk! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:bearhug:

Et KÆMPE knus til jer allesammen, for den store støtte I har rakt ud til mig - og ikke mindst til Henriette som var så sød at overbringe et par budskaber, nu hvor mit Internet ikke ville som jeg ville... (TAK!!)

JA SGU!! Jeg ikke kun overlevede - jeg klarede mig sgi totalt for godt, mand!! Jeg var RYSTENDE nervøs, men havde en SUPER oplevelse med det hele!! Det er nok noget nær første og eneste gang at jeg rent faktisk havde en god oplevelse med min eksamen, og jeg var PAVESTOLT over at kunne hive dagens største karakter hjem! :denmarkflag: Jeg vidste godt at min tysk skriftlig ikke ville være ret høj, for jeg fejldisponerede og brugte for megen tid på at tænke - og for lidt på at skrive. Så jeg regnede med at have scoret mig et 6 tal i den skriftlige. Så mit 7 tal er jeg MEGET glad for!!

...og nu er jeg så dansk- og tysklærer... En forunderlig følelse, og en underlig fornemmelse. Der kom to smukke buketter dumpende i går - fra min gamle mormor på 91 som SELV havde været i blomsterbutikken og bestille blomster (!!), og så fra mine forældre. Alle ønskede mig tillykke med veloverståede eksamener.

Og så var der mere eller mindre mobil-storm, da jeg skulle fortælle alle hvordan min sidste eksamen var gået... PUHA det tog næsten en time før jeg var igennem dem allesammen!!

Dan kom ned på seminariet og ventede på mig da jeg kom ud. Og bagefter tog vi i byen, hvor jeg fik hindbærsorbet is (UHM - min favorit!). Og det var pludselig SOMMER, dejligt vejr og luften var ligesom friskere... :denmarkflag: DEJLIGT at være ovre de dumme eksamener!

Nu venter to ting i fremtiden - bachelor og praktik - og så er jeg helt og aldeles færdiguddannet!

Det lyder måske ikke fantastisk for mange af jer, men hvis man kender en smule til den store, lange og seje kamp jeg har haft for at nå hertil hvor jeg er i dag, så ville man vide hvor meget det har kostet mig.

Jeg startede jo i 1997, og skulle egentlig have været færdig i 2001. Men måtte hoppe fra uddannelsen kun 3-4 måneder før jeg ville have været færdig, fordi jeg gik ned med en svær depression. 3 år senere (brugte de 3 år på at arbejde med mig selv, og komme ud af depressionen) startede jeg på Silkeborg Seminarium, hvor jeg har taget de sidste fag jeg manglede på enkeltfag.

Så det har været en lang og sej kamp, som har været op af bakke hele vejen. Og nu kan jeg pludselig se lyset for enden af tunnelen - jeg VED at jeg bliver helt færdig nu, og den vished er en VIDUNDERLIG følelse!

Så endnu en gang TAK for jeres støtte; den har været større end I tror!!

:(

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer