Guest stineka

Globryllup ved Sandra (EilaL)

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ville SÅ gerne med, men i morgen ved denne tid er jeg lige landet i Edinburgh, hvor vi selv skal til bryllup på lørdag.

hav et fantastisk bryllup

Stine..........er du ikke sød at give hende en kæmpe krammer fra mig, og ønske dem tillykke.

jo da, et af de kæmpe store!

Knus Trisse :balloon:

måske kan vi bare mødes udenfor et kvarter før? altså omkring 12.45?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov hov de damer... Nu skal jeg jo desværre ikke emd og se Sandra, men skal jeg ikke lige minde jer om jeres Emma Gad... Gæsterne skal være INDE i kirken SENESTE 15 minutter før brudens beregnede ankomst.... Fyhada... troede da at i vidste bedre :balloon::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ihhh hvor ville jeg også gerne med - det bliver helt sikkert helt fantastisk (det er det jo når Sandra planlægger :cheerleader3: ) Men jeg kan desværre ikke - geografien er heller ikke for god når jeg bor i København :denmarkflag:

Men I må endelig ønske hende hjerteligt tillykke fra hele Bryllupsklar og huske at tage nogle super billeder som vi andre kan se :cheerleader3:

:balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja så begynder jeg at bevæge mig derind ad.... Vi ses ude foran kirken... Jeg kommer nok lige lidt før end kvarter i....

Og til orientering... Ja jeg har fået lavet extensions, så mit hår er altså længere end det plejer, meeeeen mon ikke i kan kende mig... ;-)

VI SES DER:.....

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

..du kan da ta' Freja MED...?? :biggrin:

Håber I giver Sandra et STOOOOORT knus fra arno af - jeg sidder og slider med TYSK eksamen (til mandag), så jeg kan ikke lige bevæge mig til Århus og glo på dejlige Sandra.

Håber I husker at lege TOTALT papparazzi-Bridezillaer...!! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer