Guest tanjuda

BLOKLYS!!

23 indlæg i dette emne

Hej alle sammen...

Jeg er bruger herinde og følger ivrigt jeres planlægninger til jeres flotte bryllupper. Desværre har jeg ikke selv oprettet en planlægnings tråd, da jeg simpelthen ikke føler overskuddet er til det også! Så jeg følger jer andres:)

Derfor vil jeg spørge om der er nogle der har forslag til bloklys til vores bryllup??

Jeg skal have 5 dekorationer, på spejle, med 3 bloklys på hver i forskellige højder.

Lysene jeg leder efter i 3 højder, skal være creme eller elfenbens farvet, gerne med metallic eller noget glitter på! Og det kan jeg bare ikke finde!

Så hvis der er nogen som har forslag til dette og lige har set det et sted så ville jeg være så taknemlig!

Fortsat god fornøjelse med jeres planlægninger!

Hilsen Tanja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle sammen...

Jeg er bruger herinde og følger ivrigt jeres planlægninger til jeres flotte bryllupper. Desværre har jeg ikke selv oprettet en planlægnings tråd, da jeg simpelthen ikke føler overskuddet er til det også! Så jeg følger jer andres:)

Derfor vil jeg spørge om der er nogle der har forslag til bloklys til vores bryllup??

Jeg skal have 5 dekorationer, på spejle, med 3 bloklys på hver i forskellige højder.

Lysene jeg leder efter i 3 højder, skal være creme eller elfenbens farvet, gerne med metallic eller noget glitter på! Og det kan jeg bare ikke finde!

Så hvis der er nogen som har forslag til dette og lige har set det et sted så ville jeg være så taknemlig!

Fortsat god fornøjelse med jeres planlægninger!

Hilsen Tanja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja de var da godt nok bare vildt flotte! Men spørgsmålet er bare om de ikke bliver for hvide når nu dugen er creme/beige... Hmm...

Og jeg syntes ikke der står noget om at de fås i 3 højder...

Har lige skrevet en mail til firmaet og spurgt så venter på svar fra dem!

Tusind tak

Tanja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

På "mine" lys er der, som du selv spørger om, et lag plastic rundt om lysene. For at de brænde rmere ensartet. Jeg piller det dog altid af, det det ikke smelter lige så hurtigt som stearinen.

Jeg kan fortælle dig prisen på dem jeg har,s om lyder som om det er dem du søger:

ca. 15 cm høje: 30 kr

ca. 10 cm høje: 25 kr

Så er der en størrelse, som jeg ikke selv skal bruge til vores deko, men jeg har et par stykker stående i stuen :balloon: .

De er ca. 22 cm høje, og koster 50 kr.

De brænder jo en evighed, og her kan du se hvordan jeg vil stille vores op:

post-17029-1149784488.jpg

Som en ekstra "service" kan du her se de tre størrelser i forhold til hinanden, selvom de er den "forkerte" farve...

post-17029-1149784514.jpg

Jeg kender ejeren af en lille brugskunst butik, og jeg er sikker på at vi kan finde ud af noget med at sende dem eller lign, hvis du er interesseret!

JEG vil i hvert fald gerne købe dem for dig osv. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hejsa...

Er de creme farvede "matte" når man piller det plastic af?? For så nytter det desværre ikke noget, da jeg jo har fået ind i mit hovede at jeg vil have med perlemor eller metallic eller glimmer på!

Men det er et rigtigt sødt fad du laver! Og nok meget bedre at vælge 2 små lys og et mellem da de 3 højder jeg ville have måske bliver for voldsomt...

Hmm...også lidt svært når man ikke kan se dem i "virkeligheden"..

Tak:)

Tanja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes i hvert fald bedst om at lysene ikke bliver kæmpehøje - kan godt lide de er lidt må og "buttede" i det hvis du forstår.

De er, som du selv gætter på, overhovedet ikke med perlemor eller glimmer uden plastic.

De er mere rustikke og romantiske.

Men du kan jo sagtens selv "putte" noget på, hvis du bare er vild med lysene :balloon:

Det kommer jo lidt an på hvad du er til!

0

Del dette indlæg

Nej det har jeg da faktisk ikke! Kan man det?? For så kunne jeg da købe nogle billigere lys og så dekorere dem med noget...men hvad og hvordan ved du det?? Havde tænkt måske at sætte en guld ståltråd med perlemors hjerter rundt om, men ved ikke hvordan man putter perlemor/metallic eller glimmer på???

Tanja

0

Del dette indlæg

Umiddelbart ville jeg bare bruge en almindelig lim og så noget glimmer - måske kun nederst på lyset - har ikke tid at lave en prøve nu, og er ikke hjemme hele dagen i morgen, men kan måske lave en prøve lørdag - har et gammel lys - lim o gglimmer.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej..

Jeg har netop i dag stået og kigget på blok lys til eget bryllup. (elfenbenfarvet) og det var i kvickly. ja man behøver ikke altid lede de dyre steder...ss

held og lykke med brylluppet.

Fra daisy :butterfly:

0

Del dette indlæg

prøv i føtex eller inspiration...sommetider kan man også finde dem billigt i silvan!!! ellers kommer der diverse sommer markeder nu her der kan man tit gøre et kup uden lige ellers skulle du købe noget af det spray lim og spraye på lysene og så drysse glimmer på!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man tror det er løgn, men de lys kan faktisk købes i Bauhaus, vi købte dem til jul og troede det bare var et lille parti de havde, de stod ved kasselinien, efterfølgende blev vi enige om, at det var dem vi ville have til borddekorationer, så jagten gik ind...

Og sørme om de ikke stadig har dem både i perlemor og elfenben med glitter på, de ser meget søde ud, på trods af at de er ekstrem billige så brænder de rigtig flot, glimmeret drysser en del, men det synes jeg personligt ikke gør noget.

:bearhug: Pernille

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer