Guest m_sonderskov

Liste, over de ting man bør medbringe på sin bryllupsdag

11 indlæg i dette emne

Hej piger,

jeg er i nød...

jeg skal til bryllup hos en veninde i weekenden og vi kom til at snakke om alle de ting man bør have med i sin taske i tilfælde af man får brug for et eller andet uundværligt (fx. sysæt, plaster etc.)

Jeg ved der har ligget en liste herinde, er der nogen der kan hjælpe mig med at finde den.

Pft. :balloon:

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hermed et par gode råd til en katastofetaske. Jeg har stjålet en del af den fra en anden hjemmeside men kan ikke huske hvilken:

Et par ringe (billig simili), hvis forloveren skulle glemme

Hovedpinepiller

Trusser

Strømper til gom

Bind

Plaster

Clips

Klemmer

Nål der er trådet

Hårnål

Sikkerhedsnål

Saks

Pincet

Briller

Paraply

Papir og kuglepen

Derudover har jeg også tænkt mig at tage min pc med en dvd film med. hvis der er et par børn der kommer til at kede sig...

Håber den kan hjælpe og tænkt på det som med en paraply. hvis man husker den bliver der sjældent brug for den.

Håber det kunne hjælpe

:balloon: herfra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm, sikke en stor taske man skal have til alle de ting :super:

Jeg havde bare min parfume, en rejsedeo og en lipgloss med.... til at klø hovedbunden med brugte jeg en gaffel *G* havde oxo en elastik som jeg smed håret op i sidst på aftenen.... Havde ikke på noget tidspunkt brug for andet.. For mig var det oxo vigtigst at jeg så fornem ud i kirken og på fotografens billeder :biggrin:

:denmarkflag: Lone

0

Del dette indlæg

Hermed et par gode råd til en katastofetaske. Jeg har stjålet en del af den fra en anden hjemmeside men kan ikke huske hvilken:

Et par ringe (billig simili), hvis forloveren skulle glemme

Hovedpinepiller

Trusser

Strømper til gom

Bind

Plaster

Clips

Klemmer

Nål der er trådet

Hårnål

Sikkerhedsnål

Saks

Pincet

Briller

Paraply

Papir og kuglepen

Derudover har jeg også tænkt mig at tage min pc med en dvd film med. hvis der er et par børn der kommer til at kede sig...

Håber den kan hjælpe og tænkt på det som med en paraply. hvis man husker den bliver der sjældent brug for den.

Håber det kunne hjælpe

:denmarkflag: herfra

Taler vi om, hvad bruden skal have i sin taske, den dag hun skal giftes eller taler vi forhåbentlig om en weekend ophold? For det andet er forhåbentlig en joke eller hvad? Så er det sku da en kuffert man skal slæbe på og ikke en lille bitte taske.

Det er ikke for at joke, men jeg synes ærlig talt, at det er vildt overdrevet. Jeg skal have en læbestift, en lille deo, servietter og fastpudder.

Hilsen Krebsen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bliver nok upopulær hvis nogle mænd ser dette indlæg, men jeg tilføjerlige gaffa-tape. Gaffa tape er genialt til at lappe kjoler med, eller til at få kjolestropper til at sidde fast så de ikke ustandseligt falder ned. Derfor har vi altid Gaffatape med til bryllupsfesterne og det bliver ofte brugt (dog udfører vi ikke selv reparationerne) :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg bliver nok upopulær hvis nogle mænd ser dette indlæg, men jeg tilføjerlige gaffa-tape. Gaffa tape er genialt til at lappe kjoler med, eller til at få kjolestropper til at sidde fast så de ikke ustandseligt falder ned. Derfor har vi altid Gaffatape med til bryllupsfesterne og det bliver ofte brugt (dog udfører vi ikke selv reparationerne) :bearhug:

Helt klart, gaffa, locktite (staves vist ikke sådan) og et multitool, så kan man klare alt! Burde være obligatorisk i enhver taske...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer