Sygeplejersken

Hvilken musik lytter du til?

8 indlæg i dette emne

Hej med jer!!

IIII jeg har jo fri i dag og vimser rundt og gør rent....og i baggrunden kører TRAVIS!!! Det er bare bra! :mellow:

Noget af det jeg lytter mest til lige for tiden er bla Travis, Dido, Tim Christensen, Robbie Williams ( det skår :) ) og jeg kan lytte til meget meget mere forskelligt

Og så er der simpelthen min yndlings melodi lige for tiden...jeg ved ikke rigtig hvad vedkommende hedder....men den bliver spillet meget i radioen og på diskoteker...Det er en dame der synger fransk og hvor der i omkvædet er noget med harmonika, den engelske version hedder "You promise me"!!! Nøj den er go.....ved nogen hvem det er og evt kender et sted så jeg kan få den som polyfonisk ringetone???? :mellow:

Hvad hører i ???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yndlingsstationen på radioen spiller "aktuelle hits" - altså de her 10-20 singler, som de får tilsendt fra pladeselskaberne hver uge. Ensformigt, men også forudsigeligt på en god måde...

Ellers står den herhjemme står den på en god blanding af alt. Et hurtigt blik over i Cd-hylden afslører Corrs, Michael Jackson, George Michael, Madonna, Helmut Lotti, Sting og allerøverst i bunken ved anlægget ligger en opsamling med julemusik :wub:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

PUHA.... Jeg tror at jeg lytter til at godt....Er mest til Brit pop: Suede, Oasis og selvfølgelig ROBBIEPostet billede

Skulle havde været til hans koncert i sommer. Havde købt billet i december da de kom til salg. På det tidspunkt havde jeg ikke lige overvejet at jeg på tidspunktet til koncerten ville havde et nyfødt barn på 5 uger som selvfølgelig skulle ammes...Postet billede

Så det blev ikke til nogen koncert tut til mig og manden. Postet billede Tilgengæld kunne vi høre fra hele familien hvor god en koncert det havde været :):) :baa:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer