xenobia

Fotograf til 29. juli søges

6 indlæg i dette emne

Tja - jeg er begyndt at se mig omkring efter end dygtig fotograf, da den første vi havde aftalt med skulle tage billeder meldte afbud - kan kunne ikke lige overskue det. Derefter skulle min kæreste skaffe en fotograf og det havde han egentlig også gjort, men det er 2 måneder siden (hvis ikke mere) vi har hørt fra ham og vi kan ikke få fat i ham. tager ikke telefonen eller svarer på sms'er! Så hvis jeg skal være helt ærlig, tror jeg ikke han kommer til at tage billeder til brylluppet.

Min nu har vi så et stort problem, for har ingen fotograf til at tage billeder i kirken, af os efter kirken og til festen.

Er der nogen der har nogle bud på en DYGTIG forograf? Skal lige siges, at jeg selv er en temmelig stor fotonørd, så mit kvalitetskrav til billederne er høje :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den bedste fotograf på Sjælland må være min fotograf. Dahlerup. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Se hans hjemmeside www.dahlerup.dk

Vi har bla. valgt ham foruden hans fantastiske kunne også fordi vi gerne vil have en designbog istedet for de der stand op billeder som man aldrig rigtig bruger.

Vores designbog er sådan, at han er med til vielsen, officielle billeder samt receptionen. Det mixser han så sammen til en designerbog, hvor der vil gå en rød tråd igennem hele bogen.

Kan varmt anbefale ham og så er han bare SÅ rar at tale med oven i købet.

:biggrin: krebsen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil gjerne anbefale Andy; nordmann bosatt i København! Han skal vi bruke, jeg har fått ham anbefalt av andre han har fotografert, og hvis du leser i gjesteboken hans kan du se at han har mange fornøyde kunder! :biggrin:

http://www.andysalbum.k-nettet.dk/main/fro...ge.asp?wid=1735

0

Del dette indlæg

Sidstnævnte indlæg er nok meget rigtigt men derfor skal man da prøve alligevel:

Helle Æbeltoft CO Foto

Morten Meldgaard

De er begge annoncører her på siden og har efterhånden kultstatus hos mange af de piger som allerede er blevet gift og har brugt dem som fotograf.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer