Guest BrudenFie

Taske til bruden

18 indlæg i dette emne

Jeg havde ikke tænkt mig at købe en taske, for jeg kan ikke se, hvad jeg skal med den til andet end mine smøger. Mobilen og tegnebogen får jeg næppe brug for på dagen.

Men tanken kan ikke slippe mig, efter en skøn veninde i weekenden sagde, at sådan en var jeg nødt til at have.

Derfor (nok mest til de gifte brude)... Hvor nødvendig var jeres taske? Eller havde I slet ikke en og ved om den manglede eller det gik fint uden?

Kh Bettina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde ikke en taske til mit første bryllup. Min veninde/brudepige holdt de par ting jeg kunne få brug for i løbet af dagen (kleenex, mascara, smøger) i sin taske. Jeg synes jeg havde rigeligt andet at bruge mine hænder til den dag frem for at skulle holde styr på en taske: holde op i den lange kjole, brudebuket, champagneglas, holde manden i hånden, kramme gæsterne... :)

Regner bestemt heller ikke med at skulle have en denne gang - så skal det da udelukkende være, hvis jeg finder en, jeg bare ikke kan leve uden! :balloons:

0

Del dette indlæg

Jeg havde ikke en taske til mit første bryllup. Min veninde/brudepige holdt de par ting jeg kunne få brug for i løbet af dagen (kleenex, mascara, smøger) i sin taske. Jeg synes jeg havde rigeligt andet at bruge mine hænder til den dag frem for at skulle holde styr på en taske: holde op i den lange kjole, brudebuket, champagneglas, holde manden i hånden, kramme gæsterne... :)

Regner bestemt heller ikke med at skulle have en denne gang - så skal det da udelukkende være, hvis jeg finder en, jeg bare ikke kan leve uden! :balloons:

Ja, det kunne jeg også forstille mig. Jeg ved ikke engang, hvor jeg skal gøre af den i kirken. Men lad os høre, om nogen har fundet den uundværlig :)

Kh Bettina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nope - ingen +++ herfra!!

Jeg havde en taske - fordi sådan een "SKULLE MAN HA" - men den var godt nok mere i vejen end til gavn!! Jeg endte med at rende skrigende fra den, godt efterladt hos en veninde :):balloons:

De ting som du skal bruge på dagen kan du roligt overlade til en ven eller veninde. Der er MASSER af andre ting du skal bruge dine hænder til på dagen.

0

Del dette indlæg

Jeg havde også en lille taske med, hmm men jeg havde den stort set ikke på mig.

I kirken afleverede jeg den til kirketjeneren da vi ankom til kirken, og min søster sørgede for at vi fik den med fra kirke igen, for nåja jeg havde ligesom andet at tænke på :balloons:

'Jeg brugte den dog lidt, for jeg sååå heldig at jeg havde brug for tampax :) så det var lidt rart at have en taske til dem.

Men ellers vil jeg sige at en taske er absolut ikke et must. :butterfly:

Mie

0

Del dette indlæg

Tak for jeres svar. Jeg er nu mere sikker i min sag (igen). Jeg skal ikke have en taske med. Mine smøger kan ligge i fars bil, mens vi er i kirken, og jeg kan udstyre en af sønnerne med en pakke ekstra, så jeg ikke skal rende efter dem. Lommeletter kan vi også tage med i bilen, så jeg lige kan have en frisk at tage med op af kirkegulvet, for jeg forventer, at jeg små- eller stortuder hele vejen. Andet får jeg vist ikke brug for.

Kh Bettina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Se jeg havde jo ikke tænkt over om den var i vejen...Jeg har købt den, og den passer både til kjole og smykker og det hele, og jeg får den nok aldrig brugt igen bagefter.....hmmm ved nærmere eftertanke måske ikke det klogeste køb!

Nå men som Mipo skriver så er jeg i samme situation, så den kan vel altid bruges til et par tampax! - jeg ryger heller ikke! Nå, jo og så måske en mobil, til hvis nu bilen bryder sammen på vej til kirken :bearhug:

:biggrin: Lene

0

Del dette indlæg

Havde en taske (både til 1. og 2. bryllup :biggrin: ) men har nu ikke rigtigt haft gavn af den!

1.gang lå der læbestift, lommeletter og mintpastiller i den.

2.gang var der smøger, lommeletter, mintpastiller og EN STIKKEPIND (til at klø hovedbunden med, så jeg ikke ødelagde det flotte hår :carrot: - og det virkede :bearhug: )

... men brug for den... NIX... det er ikke et must , efter min mening.

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde ingen og savnede det heller ikke - Havde nok at bære med slæb og buket - Tasken ville bare have været i vej. Min mor havde lipgloss og nogle andre småting i hendes taske og resten havde vi liggende på feststedet - men brugte ikke noget.

Da min kusine blev gift havde hun en og efter hendes ankomst hold mor den hele dagen for hende da hun ikke vidste hvorhen med den - så herfra en - NEJ DET ER UDNØDVENDIG

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

:bearhug:

Jeg havde en mindre pung, havde den først på feststedet.... Til tale, lommetørklæder, smertestillende piller, kondomer :biggrin: , gloss osv... Synes den var rar at ha, men det var ikke noget jeg ikke kunne ha fået en anden til at holde......... men synes det var fedt at ha styr på selv........

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg har fået syet en som passer til kjolen, den er rigtig sød og kan hænge rundt håndleddet så jeg ikke skal holde den i hånden. Jeg vil gerne have leppestift og papirservietter selv, sådan at når jeg har det (specielt leppestiften) for hånden når jeg f.eks er på toalettet. Jeg kan jo ikke tage min venninne med hver gang jeg skal ud og tisse :bearhug::biggrin::biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg havde min alm. taske med i bilen, så jeg kunne friske glossen før og efter vielsen, og så hang den i entreen på hotellet så jeg gik forbi på vej til toilettet og kunne få de ting jeg skulle bruge - så den var ikke en brudetaske og jeg havde den ikke på mig på noget tidspunkt :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer