Frk. Sif

C & P's Strand-bryllup 16. August 2008

511 indlæg i dette emne

Jeg har efterhånden været med på sidelinien i et stykke tid i dette vanedannende forum. Indrømmet, jeg er totalt afhængig og kan bruge timer herinde.

Jeg har fået fantastisk meget inspiration fra alle jer andre herinde og nu synes jeg det er på tide, at give lidt igen.

Så velkommen her i min tråd :bearhug:

Redigeret af chme
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Feststedet er Teglværksskoven ved Nyborg

Som det fremgår senere i tråden var der en masse andre steder i spil i en lang periode, men dette endte med at blive det bedste for os :bearhug:

Billeder af feststed og vores strand -er tyvstjålet fra hjemmesiden, så de er ikke så gode.

Vi skal iøvrigt også have runde borde, så opstillingen passer heller ikke.

På den store terrasse holder vi reception og danser under åben himmel efter middagen:

post-14804-1151450408.jpg

post-14804-1151450454.jpg

post-14804-1151450595.jpg

post-14804-1151450627.jpg

Redigeret af chme
0

Del dette indlæg

Hej Christina.

Det bliver dejligt at kunne læse lidt om din / jeres planlægning. Da er altid spændende at høre hvad andre finder på.

Det ser rigtig godt ud med jeres feststed, og hvor romantisk med vielse på stranden og dans under åben himmel.

Tusind tak for hjælpen i min make up tråd.

Og lige et forsinket velkommen til

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Christina

Også herfra velkommen med din helt egen planlægningstråd -HAHA-

Tænk, det er helt underligt at tænke på at jeg startede ca. lige så "tidligt" som dig forud for mit bryllup. For mig har det været helt passende (men nu skulle der jo også lige være plads til et par kriser :) ).

Jeg glæder mig til at følge med - og se så lige at få gang i farveladen dér, hva'?!! :biggrin:

;)

Birgit

0

Del dette indlæg

Hej Christina

Også herfra velkommen med din helt egen planlægningstråd -HAHA-

Tænk, det er helt underligt at tænke på at jeg startede ca. lige så "tidligt" som dig forud for mit bryllup. For mig har det været helt passende (men nu skulle der jo også lige være plads til et par kriser :) ).

Jeg glæder mig til at følge med - og se så lige at få gang i farveladen dér, hva'?!! :biggrin:

;)

Birgit

Tak for din hilsen :hug: Ja, skal nok finde farveladen og billeder frem!! ;)

Redigeret af chme
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HEJ Christinaa

vil bare sige at det er en super dag at blive gift på. Mine forældre har den 18.8 i år været gift i 34 år og også derfor har jesper og jeg valgt at blivee gift denne dag....bare vent det bliver solskin på en høj himmel og kærligheden er i luften. Lyder spændene med et strand bryllup. Selv holder vi et sørøver bryllup hvor gæsterne er klædt ud, vielse på et skib, skattejagt på middelgrundsfortet og festen fortsætter så også der....låner nok lige din planlægningstråd, selvom jeg tror jeg har styr på det meste.

Knuz Annika :)

0

Del dette indlæg

Man kunne jo liiige lægge lidt billeder ind af det, der ER styr på og indkøbt.

UNDERTØJET TIL NATTEN: :whistle: Så må man se hvordan man ser ud i sådan en sag... :) Det er den hvide sag ...Og IKKE mig på billedet :blush:

TOPFIGUREN: Parret fra Medusa

STRØMPEBÅNDET: Så er det røde element også på plads og der skal mini-håndjern i :blink: Ideen er tyvstjålet fra Karina T, men manden er politi'er så jeg synes det passer meget godt :balloons:

PARALYEN: Den lækre fra Lisbeth Dahl i en slags sølvfarvet. KUN til evt. at skærme for solen, naturligvis, for det bliver jo TOPKLASSE vejr den dag :blush:

post-14804-1151668547.jpg

post-14804-1151671788.jpg

post-14804-1151671952.jpg

post-14804-1151672007.jpg

Redigeret af chme
0

Del dette indlæg

Også et STORT velkommen fra mig! :blush:

Det lyder da bare fantastisk dejligt og romantisk - sikke en lokation! :carrot:

Jeg vil glæde mig til at følge med i alle jeres planer. Har selv haft utrolig meget glæde af dette fantastiske forum - og tænk sig: Om 8 dage bli'r vi gift!!! :loveshower:

Endnu en gang velkommen! :)

:balloons: Hej fra Mie.

0

Del dette indlæg

Takker for hilsner. Jeg kan kvittere med lidt flere billeder af SKO. Nu har jeg en lille svaghed for sko :balloons: så jeg har bestemt at jeg skal have überlexi bryllupssko. De er nærmest vigtigere end kjolen og ja, navnet Manolo Blahnik har været nævnt. Her kommer billederne til inspiration:

post-14804-1151704318.jpg

post-14804-1151704352.jpg

post-14804-1151704378.jpg

post-14804-1151704440.jpg

post-14804-1151704482.jpg

post-14804-1151704600.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kage skal der jo også til. Den skal være firkantet, med marcipanovertræk og så skal den pyntes med friske blomster. Fyldet skal være noget chokoladetrøffel-agtigt og noget jordbærmousse - måske med friske bær i også.

BRYLLUPSKAGE-forslag:

post-14804-1151705359.jpg

post-14804-1151705443.jpg

post-14804-1151705636.gif

post-14804-1151705843.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

IH man blir jo helt glad, når nogen endelig opdager ens tråd og skriver søde hilsner -HAHA-(y) Girls

Har også bestemt mig for parfumen til dagen. Mener jo det skal være en ny, så man i fremtiden (læs Per!) forbinder den duft m lykke og glæde - forhåbentligt ()()

Den er Flowerbomb fra Victor og Rolf og den er skøøøøn.

Og lad mig slå fast med det samme: Undertøjs-nat-tingen er for gemalens skyld. Der skal også være lidt for ham :thanks: og så får jeg tilgengæld fede sko. Se det er et ægte kompromis -HAHA- Bortset fra at han selvfølgelig ikke ved noget om undertøjet!!! HÆ HÆ-tror han blir glad....

post-14804-1152274939.jpg

Redigeret af chme
0

Del dette indlæg

Hej Christina

Jeg vil da også gerne lige sige velkommen til (y)

Sikke en masse ting du har styr på allerede. Jeg er vild med jeres feststed og ideen om et strandbryllup - -HAHA- romantisk.

Og dine skoforslag er da lige i øjet (bare man kunne gå med sådan nogen)! :thanks:

Glæder mig til at se mere.

()() Lone

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KJOLE: Skal der jo også til på dagen og den skal være kort. Passer bare ikke til mig med lang hvid kjole, så nu er jagten gået ind på inspiration. Regner med at den skal være fra Marianne Carøe eller skal syes oooogggg billeder her til inspiration:

0

Del dette indlæg

KJOLE: Skal der jo også til på dagen og den skal være kort. Passer bare ikke til mig med lang hvid kjole, så nu er jagten gået ind på inspiration. Regner med at den skal være fra Marianne Carøe eller skal syes oooogggg billeder her til inspiration:

post-14804-1152481099.jpg

post-14804-1152481128.jpg

post-14804-1152481345.jpg

post-14804-1152481365.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer