Guest xeniaxx

Fest sted omkring Randers

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for alles jerese svar.

Skovbakken bliver det ikke, der har jeg arbejdet da jeg var yngre, og når man har været der og arbejde er det altså bare ikke det samme.

Gl. Estrup har vi også haft i tankerne, men da jeg var der ude efter bruchurer og andet, var servicen bare så dårlig, og når jeg skal bruge så mange penge på mad til gæsterne, vil jeg også have at servicen er i tip top.

Jeg søger i første omgang efter steder med serveringspersonale og hvor maden kan tilberedes, men ellers vil jeg da gerne høre om lokaler.

:balloons::blush::)

0

Del dette indlæg

Hej

Vi skal selv holde bryllup i Randers, i Kristrup Selskabslokaler. Der har vi været før og de er dygtige. Der er både servering, mad, drikkelse, borddækning med blomster, velkomstdrik osv.osv. med i prisen. ejeren, Charlotte Lanng er bare så sød, vi skal bare ringe i forvejen de lørdage hvor der er bryllupsfest i lokalerne, så kan vi komme og se eksempler på hendes borddækning. Det vil vi i hvert fald benytte os af. Da vi snakkede med Charlotte sidst var der ingen speciel fest-time-grænse, og det synes jeg er fedt. På Skovbakken betaler du for 8 timers fest, på Fladbro Kro vist nok for 7 timer - det er jo også et lækkert sted, og ligger dejligt. Vi regner med at skulle fotograferes derude i skoven d. 7. oktober. Så er der selvfølgelig Hotel Randers. Held og lykke med søgningen.

Hilsen Karina :bearhug:

0

Del dette indlæg

Ved godt at det er et lille stykke væk. Men har du nogensinde været på Niels bugges kro?

Det er SÅ fantastisk. Stemningen er så fin og romantiskog maden er super. De har også et anneks midt ude i skoven, hvor man kan tilbringe bryllupsnatten.

Det ligger lidt uden for Viborg.

Tjek. http://www.nielsbuggeskro.dk/

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer