Guest Prikkedc

Skal til bryllup..

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Du skriver at du mangler et romantisk indslag til din venindes bryllup, så jeg håber ikke at dette indslag kommer for sent.

Dette brugte min søster og jeg i lørdags til min fars bryllup.

Da ingen af os ønskede at digte en sang eller holder en lang og kedelig tale, ønskede vi at komme dem lidt på forkanten med deres 1.bryllupsdag.

Vi lavede en kasse, hvori vi lagde forskellige små ting i. Duftlys, lidt sødt, kaffe, så koper med tilhørende underkop (kunne også være en flaske vin med glas). Vi rejste os og fortalte gæsterne om budskabet med kassen og til dette havde vi brug for deres hjælp. (Kuglepen og papir lå sammen med kassen)

De skulle skrive en hilsen der ville blive vedlagt sammen med resten af tingene, hvorefter kassen ville blive forseglet.

På denne måde ville alle vores tanker og bedste ønsker være sammen med brudeparret på deres 1.bryllpsdag.

På deres første bryllupsdag, vil de kunne sidde over kassen og tænke tilbage på festen gennem gæsternes tanker og lykønskninger.

Dette gik rent ind, og flere af gæsterne kom og sagde at det var en romantisk tanke...

Håber at indslaget ikke kommer for sent.

Cassie...

0

Del dette indlæg

Nu vi snakker om indslag der kommer sent :blush:

Den med kassen så jeg så sent som sidste lørdag. Det var toastmasteren/best man der havde lavet et "ægte-skab" til parret. Desværre var tiden knap så toastmasterens/bestmans tale og "ægte-skabet" kom kl. 3.15 da der var 12 personer tilbage som sad om et rundt bord og jeg så småt var begyndt at pille lyset ned.

Det skal retfærdigvis siges at jeg tror det var bevidst det først kom på dette tidspunkt; At han gerne ville overrække dem skabet og talen under mere "intime forhold".

Men hvorom alting er så er ideen med ægte-skabet er jo god nok. Indholdet bestemmer man selv.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Det er en rigtig god ide, vi prøvede det samme, dog med en kiste hvori der lå champagne og to glas med deres monogram indgraveret.

En anden sød ide er et bingospil. Her får alle gæster et tal svarende til det antal gæster der er. Der bliver så trukket lod, og der skal findes i alt 6 vindere.

Alle vindere vinder et gavekort, som har noget med brudeparret at gøre. Eksempelvis:

1vinder: Et gavekort på en middag til brudeparret.

2vinder: Lave en hygge aften med film, popcorn og det hele.

3vinder: En bilvask

4vinder: Pudse vinduer

5vinder: Passe parrets børn en dag.

6vinder: Hovedrengøring.

Det er en rigtig sød ide.

Knus Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ikke for at være en lyseslukker, men lige en praktisk bemærkning: FØR man iværksætter den slags indslag, bør man nok lige sikre sig (kontakt toastmaster), at der ikke er andre, der har fået samme ide.

Ideen falder jo ligesom lidt til jorden, hvis gæsterne skal skrive fem forskellige hilsner til kasser og skabe, der må åbnes på 1 års bryllupsdagen. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

0

Del dette indlæg

Ægteskabet har vi lavet på en anden måde; Vi havde små hjerte sedler som gæserne skulle skrive en hilsen på tl brudeparret, og dem låste vi inde i skabet sammen med en flaske champagne.. på deres 1 års bryllupsdag må de åbne skabet

Anna

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer