Allegra

VORES EVENTYRLIGE BRYLLUP - med MAAANGE billeder

792 indlæg i dette emne

Annonce ♥

()() :carrot: (y)

Min mor havde bestilt 270 roser.... Så kl. 6.30 torsdag morgen stod hun ved Super Best i Hjallerup for at hente dem.....

Er de ikke flotte??? :thanks:

post-16174-1152263063.jpg

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

()() Side 1 i hæftet....

Vi valgte at bruge "Nattergalen, kender du den".... da vi synes, at den har sådan en god tekst og melodi.....

post-16174-1152264564.jpg

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

()() side 2.... menuen.....

Rasmus gjorde mig opmærksom på, at jeg havde glemt kaffen....... efter at jeg havde printet dem alle sammen ud.... Så det var bare ærgerligt..... (y)

post-16174-1152265013.jpg

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

(y) Side 3 i bordhæftet....

Denne fine sang har jeg fundet herinde..... Den var bare smadder god og skabte en kanon stemning.... ()()

Jeg har så selv ændret lidt i den og tilføjet de sidste linjer.....

post-16174-1152265226.jpg

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

()() Bag i ( -HAHA- ) hæftet.... havde jeg lavet sådan en slags blåbog over alle gæsterne.... Det var altså et kæmpe arbejde og jeg skulle nok have haft et par uger mere til det..... men jeg nåede det da lige...... :thanks:

Disse billeder er taget i dag, da Rasmus først blev færdig med at samle bordhæfterne fredag nat kl 3..... (y)

post-16174-1152265631.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower: Torsdag aften skulle min mor lige ud for at plukke nogle blomster.... hun faldte i et hul og slog baghovedet ind i et træ..... Først troede hun at hun måske måske havde fået en hjernerystelse, men da hun rejste sig op væltede blodet bare ud! Hun havde fået en 2,5 cm flænge i baghovedet :(:(:( Min svigermor mente bestemt, at det skulle syes, meeen da min mor jo er sygeplejerske, ved hun jo godt, at man ikke kan blive syet uden, at skulle barberes først!!! -HAHA- Og det ville hun altså ikke, da det jo så ville gå ud over frisuren..... -HAHA-:) Nej hvor vi grinede.... -HAHA- Jeg synes, det var så cool af hende.... Man må jo lide for skønheden..... Hun var vist en rigtig bridezilla-mor :super:

Og hun arbejdede bare videre..... ()()(y):thanks:

post-16174-1152266736.jpg

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

(y) Så blev borddekorationerne færdige... de er til bordene til receptionen...

Vi tog dem efterfølgende også med op på slottet til middagen.... Nu var de jo alligevel lavet :thanks:

Er de ikke flotte?? ()()

post-16174-1152267665.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer