Allegra

VORES EVENTYRLIGE BRYLLUP - med MAAANGE billeder

792 indlæg i dette emne

()() Vi valgte altså at købe gæstebogen, da vi gerne ville have én som kunne holde i mange år..... Dem man selv laver med spiraler, synes jeg virkede lidt for svage til mange års berøring.... :thanks:

Så den er købt i Salling for 259.95.... (y)

post-16174-1152448402.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:sleepy: Kl. 01.30 gik jeg endelig i seng.... ()()

Jeg manglede dog stadig noget på bordplanen.... og set i bagklogskabens øjne, så ville jeg bestemt ha' lavet det hele færdig inden jeg gik i seng, så jeg fuldt ud kunne nyde bryllupsdagen uden at tænke på det praktiske.... (y)

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

()() Jeg fik en rigtig sød besked fra Rasmus, som I da lige skal læse.... :thanks:

Den kom først kl. 02.02.56 og han kom først i seng kl. 04.00, fordi han skulle lave bordhæfterne færdig... -HAHA- Sølle skat... -HAHA-

"Hej skat..Elsker også dig.. Undskyld jeg først skriver nu, var lige ved at lave det sidste ved menuhæfterne. Glæder mig helt vildt til i morgen. Har gåsehud og sommerfugle og en masse andre dyre ting... Du bliver så dejlig vidunderlig smuk.. Sov nu rigtig godt.! Vi ses i morgen. Nys nys."

Er han ikke bare dejlig??? (y)-HAHA-

0

Del dette indlæg

Så blev det lynhurtigt d. 1. juli 2006 og dermed vores bryllupsdag! -HAHA-

Denne dag blev jo primært valgt, fordi det er mine bedsteforældres bryllupsdag! De ville ha' været gift i 55 år den dag....! :) Min bedste døde sidste år lige efter, at Lucas blev født, så desværre kunne ingen af dem være med til at opleve denne dag :super:

Jeg vågnede kl. 7.00 ca. og følte mig fint udhvildet og kunne mærke sommerfuglene med det samme :butterfly: :butterfly: :butterfly:

Jeg startede med at stå op og sige tillykke til mine bedsteforældre, hvis billede stod ovre på reolen... (y)

Derefter gik jeg ligeså stille rundt og hyggede mig med at stille alle mine og Emilies ting frem... :thanks: Jeg nød hvert sekund!! :loveshower:

Emilie lå stadig og sov... :sleepy: (Hun sover lææææænge -HAHA- )

Min mor skulle ha' vækket mig kl. 7.30.... Jeg var jo oppe, men det var alligevel hyggeligt, at hun kom ned på mit gamle værelse for at vække sin eneste datter... -HAHA-

Vi fik lige sommerfuglene til at lette igen, ved at snakke dagen igennem endnu engang... :butterfly: ()()

Her er mine ting lige stillet op....

post-16174-1152450612.jpg

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:sleepy: Og Emilie hun sover stadig...... Faktisk sov hun til, hun blev vækket kl. 10.00, tror jeg..... (y)

post-16174-1152453185.jpg

Vi sov nu også godt!! Min mor havde lagt noget sengetøj på, som min bedste havde lavet mellemstykker på i sine unge dage.... Det var rigtig smukt! ()()

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

Kl. 7.40 gik jeg stille og roligt i bad.... Postet billede

Kl. 8.00 kom min veninde Louise som også er frisør.... Hun skulle sætte mit, Emilies og min min mors hår....

Her gennemgår vi lige detaljerne igen....Postet billede

post-16174-1152454025.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

(y) Kl. 9.15 kom Karina fra Parfumeri Conny i Aalborg... Hun skulle jo lægge min og min mors makeup....

Da vejret bare var helt perfekt, sad vi ude på én af terrasserne og lagde make-uppen imens de andre spiste morgenmad ved siden af.... Det var super hyggeligt!!! :carrot: :carrot:

Jeg nåede desværre ikke at få noget af maden.... -HAHA- Min mor havde ellers lavet det fineste morgenbord med forskellige slags oste, rundstykker, juice, frisk frugt og alt muligt... :thanks:

Kl. 9.30 kom Torben Thorhauge, vores fotograf!!! Han kunne også starte med at slappe lidt af og spise lidt frugt og drikke lidt kaffe....

Desværre har jeg ikke nogen billeder af make-uppen endnu.... Så billeder mangler.... -HAHA-

Så er der billeder.... ()()

post-16174-1152790521.jpg

-HAHA-

post-16174-1152790553.jpg

Disse billeder er taget af Torben Thorhauge...

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

Så er der flere billeder..... ()()

Håret kommer efter de næste mange indlæg..... (y)

Dette billede synes jeg er rigtig godt fundet på..... ;)

post-16174-1152791060.jpg

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

Så kommer der desværre ikke mere, før jeg får Torbens billeder..... :thanks: Jeg har nemlig ikke så mange tilbage selv.... (y)

()()

PAUSE IGEN....

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer