Allegra

VORES EVENTYRLIGE BRYLLUP - med MAAANGE billeder

792 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:thanks: Nu kan jeg desværre ikke nå at fortælle jer mere idag, da vi skal ud at bytte gaver..... (y) Men jeg vender stærkt tilbage.... ()()

PAUSE

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

Hold fast hvor har I haft mange mennesker til at hjælpe jer. Det er da helt fantastisk, at I har så mange, der stiller op. Og jeres forældre sov sammen natten før? De må have et rigtig godt forhold. I er meget heldige med jeres familie ()()

- Og så kigger jeg ellers med videre, og glæder mig til at genkende noget ;)

Kh Bettina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Ditte

Først og fremmest - Hjertelig tillykke med jeres bryllup. Har jo småluret et andet sted på billeder af jer ;)

Men bliver da helt grebet af tråden her - sikke en ufattelig kreativ familie du kommer fra - og ikke mindst hjælpsomme ()() Pardon til dem (y)

Glæder mig til at se resten - så lurer ind igen i morgen :thanks:

0

Del dette indlæg

Sikke nogle fantastiske dekorationer!!!!! Og sikken kreativitet og aktivitet på alle fronter og af alle mennesker! Det tager jeg hatten af for..... men kon nu videre i beretningen.

JEG VIL SE DIG SOM BRUD!!!! ()()

Ej, OK.... du må endelig fortsætte i kronologisk rækkefølge. Det er alligevel hyggeligst!

(y) Nitte-Gitte ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HUUUUUUUUUUUULK!

pauser er altså noget fanden har skabt, når det gælder BRYLLUPSBERETNINGER!!!!!

SKYND DIG SÅ AT FÅR BYTTET DE GAVER!

Og kom tilbage til os..... ()() :yay:

Altså det tager meeeeget længere tid, end beregnet, at bytte gaver....... (y):thanks:-HAHA-

Men nu skal I få lidt mere..... ;)

Jeg har stadig ikke fået billederne fra kirken og festen, så dem må I desværre vente lidt med...... -HAHA-

0

Del dette indlæg

:thanks:Fredag var den første dag, jeg havde fri inden brylluppet... Jeg afsluttede mit semester om torsdagen, hvor jeg skulle slutevalueres.... de timer på arbejdet, var nok de timer hvor jeg var allermest nervøs overhovedet!! :super: Jeg kunne slet ikke koncentrere min og noget som helst og ventede bare på, at jeg kunne komme jeg og forberede bryllup. Jeg troede jo aldrig, at jeg ville nå at blive færdig med alle de krea-ting, jeg var startet på .... :(:(:(

:loveshower: Men det blev fredag og Rasmus og jeg havde begge fri.... Jeg havde sådan håbet, at vi var blevt færdige torsdag med krea-tingene, for så skulle vi bare hygge os og glæde os hele fredagen..... -HAHA-

Men sådan skulle det slet ikke gå!!! Postet billede

Jeg skulle ind og have lavet negle kl. 9.30 hos Janni i Harmonie i Aalborg... Uha det havde jeg bare sådan glædet mig til..... -HAHA- :carrot: Det tog ca. 2 timer og et kvarter....

Da jeg så skulle skulle mig ned til bilen, fordi jeg skulle være i Biersted kl. 12.00, opdagede jeg, at jeg fan......e havde fået en P-bøde!!! (y)-HAHA-:) Fordi jeg havde holdt der et kvarter for meget.... ØV ØV ØV Postet billede

De er bare de mest belastende penge at skal af med i hele verden.... :bask:

Nå men jeg tænkte, at det skulle ikke slå mig ud!! Jeg skulle jo glæde mig idag, fordi jeg skulle giftes i morgen.... ()()

0

Del dette indlæg

:loveshower:Nå men i Biersted skulle jeg over til en anden kosmetolog for at få lavet en pedicure samt få gele på tåneglene.... (y)

Det var også rigtig dejligt, bare at sidde der og pleje mig selv.... Men som tiden gik, blev jeg mere og mere nervøs, fordi jeg stadig ikke havde lavet noget af det der stod på mine lister...... Postet billede

(Det skal lige siges, at uden mine lister, havde jeg aldrig fået planlagt noget bryllup!!! Jeg ELSKER lister... :thanks: )

Men selvom jeg havde lavet sådan en ugeplan i ugen op til.... Så var der jo altid et ellet andet, som skulle overføres til næste dag, da det ikke var nået endnu.... Så fredagslisten så noget mere overbooket ud, end jeg havde forestillet mig fra starten....Postet billede

Klokken var efterhånden blevet 14.15 inden jeg kom derfra og 14.30 inden jeg kom hjem.... :(

Rasmus var igang med at folde bordhæfter og sætte hjerter på.... Rasmus synes bestemt ikke, at det kunne tage så lang tid med sådan nogle negle... Så blev jeg sur og han var sur od det hele var faktisk rigtigt øv og træls!! :super: Vi skulle jo glæde os og hygge os med det, med det endte med at vi knoklede på livet løs og skiftedes til at tude over hvor træls det var at vi ikke var færdige og at vi ikke havde mere tid til at glæde os i...Postet billedePostet billede

Men vi fik snakket sammen og blev enige om, at det ikke skulle ødelægge resten af dagen... -HAHA- så vi lagde en ny plan!! ()() Vi kæmpede for at blive færdig med det, som vi skulle ha' lavet derhjemme, og vi fik pakket det sidste til os selv og til børnene...

Vi manglede stadig at få udskrevet "den blå bog" og få samlet hæfterne, samt få lavet en gæstebog og en bordplan til gæsterne... Vi aftalte, at Rasmus skulle sørge for hæfterne, så skulle jeg nok lave de andre ting... -HAHA-

Vi skulle også forbi slottet med bordplanen, risposerne og gaveposerne/bordkortene... De skulle jo lige have forklaret, hvordan det hele skulle stå ;) (Man er vel bridezilla -HAHA- ) Men først skulle vi ud til mine forældre med børnene, og så derfra og over på slottet igen...

Vi skulle også forbi dem som skulle passe børnene. De skulle have sengen og de andre ting...

Da vi endelig kom ud til mine forældre igen, var klokken næsten 20.30!!! :(:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Planen var jo, at Rasmus skulle ha' afleveret mig og Emilie ude hos mine forældre sidst på eftermiddagen og så skulle han køre hjem og hygge hos sine forældre sammen med hans lillebror...

Vi skulle hver især ha' hygget os med god mad og bare have :butterfly: i maven og glæde os til det der skulle ske dagen efter.... Men nej.... :( Klokken var jo mange og vi manglede stadig mange ting før vi kunne slappa af.... -HAHA-

Rasmus og Lucas tog afsted til Støvring og vi sagde hurtigt farvel.... :super::)

Mine søde forældre var heldigvis klar til at tage imod os og vi sætte os for at lægge en ny plan for aftenen, natten og morgenen.... -HAHA-

Jeg havde slet ikke spist i løbet af dagen, så jeg var ved at være godt sulten....Jeg havde jo ikke lige fundet på noget mad jeg gerne ville have, så jeg havde overladt det spørgsmål til min mor... -HAHA-Og det var faktisk en rigtig god løsning ()()Postet billede(y)

Jeg var faktisk ved godt mod igen, efter at vi havde fået styr på det, der manglede og hvornår vi skulle gøre hvad.... :loveshower::thanks:

0

Del dette indlæg

SÅ nu skulle vi spise og hygge os.... -HAHA- Min mor havde lavet de fineste mad, især taget i betragtnign af at hun var ude at handle ind til det kl. 19.00 (y):thanks:

Vi fik rejecocktail til forret.... (Jeg ELSKER rejecocktail -HAHA-) og til hovedret, grillede min far kalvekoteletter. Dertil fik vi salat, bearnaisesauce og bagte kartofler (Jeg ELSKER også bagte kartofler -HAHA- ) Det var bare super hyggeligt og jeg kunne mærke at glæden kom igen.... ()()

Her er lige et par billeder fra vores hyggelige middag i det fantastiske vejr...

post-16174-1152443616.jpg

0

Del dette indlæg

(y) Bagefter skulle Emilie og hendes mor så rigtig hygge..... Vi gik i spabad og blev gjort lækre.... ()() Jeg fik barberet det, der barberes skulle og fik plukket øjenbryn.... Emilie fik klippet negle og blev hovedrengjort fra top til tå..... ;)

Bagefter skulle Emilie jo så ha' lakeret negle.....Man skulle vel være brudepige.... :thanks: Hun er en rigtig prinsesse, som går MEGET op i den slags..... Postet billede

Her er vi ved at larkere negle.... Puha det er vist en skidt vinkel... -HAHA-

post-16174-1152443956.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

()()Så skulle gæstebogen og bordplanen laves..... og klokken er snart 24.00.... :thanks: Jeg havde oprindeligt planlagt, at jeg skulle i seng kl. 22.00 ca.... (y)

Orv ja... jeg manglede forresten også det horn som toastmasteren skulle have.... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

()()Så skulle gæstebogen og bordplanen laves..... og klokken er snart 24.00.... -HAHA- Jeg havde oprindeligt planlagt, at jeg skulle i seng kl. 22.00 ca.... (y)

orv ja så manglede jeg forresten også det horn som toastmasteren skulle have.... -HAHA-:thanks:

Er vist ved at være lidt træt..... :sleepy:

post-16174-1152445997.jpg

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

:loveshower: Sådan kom mine negle forresten til at se ud.... Er de ikke fine???

Fine?? De er da bare helt perfekte!! -HAHA-

Og i øvrigt nogle meget smukke ringe, du har på! :loveshower:

Ihh tusind tak!!! (y):thanks:-HAHA-

Den ene er min vielsesring og de to andre er... Den ene er min forlovelses ring og den anden er min alliancering med to sten i, én for Emilie og én for Lucas.... :loveshower:

Og ja... hun er dygtig - hende Jannie.... ()()

0

Del dette indlæg

:carrot: Sådan kom vores toastmaster-horn til at se ud....

Jeg har købt det på Trendsales til 60 kr. pp. (y)

Rasmus har stået for pudsningen og jeg stod for pyntningen.... ()()

post-16174-1152448011.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer