Allegra

VORES EVENTYRLIGE BRYLLUP - med MAAANGE billeder

792 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:biggrin: Og blev bordplanen endelig færdig...... :) bortset fra at Hans Jørgen var blevet væk... :blink::bearhug::bearhug: Altså hans navneskildt.... Så under receptionen måtte jeg lige ind og skrive et i hånden.... :bearhug:

post-16174-1152827718.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biggrin:Så selve kjolen.....

Mor hjælper til.... :bearhug:

post-16174-1152828317.jpg

Og det er lidt svært, da man både skal undgå at make-uppen rammer kjolen, samt at håret og sløret ikke ødelægges af den tunge kjole.... :bearhug::)

post-16174-1152828361.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: Øreringene og fingeringene kom på og jeg var ved at være klar til at køre.... Egentlig i overraskende god tid.... :) Nå men lige da jeg skulle op på badeværelset for at pakke min taske, kom naboen for at hente Min mor og Emilie og selvfølgelig skulle de stå midt i køkkenet og vente.... :) Men de var ved at sætte min fars knaphulsbuket fast, som vist var ret besværligt.... Men jeg mente nu godt at de kunne ha' ordnet det ude i haven i stedet for..... :biggrin: For jeg måtte vente nede på mit værelse i næsten 10 min og på det tidspunkt føltes det som 1 time.... :)

Der begyndte jeg at få lidt nerver på, fordi det hele bare havde kørt så godt og jeg var med i tidsplanen.... Men de kom da afsted og jeg skyndte mig at få pakket tasken og fik vasket hænderne en sidste gang.... (De var lidt svedige efter episoden :bearhug::) )

Men pakket og klar er min far og jeg ca. kl. 12.50....

Her er vi på vej ud til bilen..... og jeg er så glad for, at vi tog os tid til at tage disse billeder.... :blink:

Det tog Louise lige inden hun også kørte hen til kirken..... :bearhug:

post-16174-1152830125.jpg

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

:) og det sidste inden afgangen....

Og orv ja min smukke buket!! Den var så flot! :biggrin:

Dog faldt der allerede en orkidé af i kirken, så det var rigtig ærgerligt, især fordi vi glemte den og ikke fik den sat på igen.... :bearhug:

post-16174-1152830260.jpg

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Samtidig et helt andet sted.... ;)

Torben Thorhauge tog hen til kirken lige efter, at jeg var kommet kjolen, så han var klar til, at Rasmus og hans lillebror Anders skulle ankomme.... :)

Her er de lige kommet og Rasmus venter nervøst på sin lillebror der liiiige skulle snakke.... :biggrin:

post-16174-1152831544.jpg

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) Min mor og min svigermor havde lavet disse fine risposer som stod i våbenhuset :biggrin: ................... og de blev senere brugt flittigt.... :bearhug:

NB. d. 17. juli 2006....Jeg er lige blevet gjort opmærksom på, at det ikke kun er vores mødre der har lavet dem...... Men at vores kære fædre også har deltaget aktivt...... og derved lærte om hvorfor parboiled ris hedder som de hedder.... :bearhug::bearhug:

post-16174-1152832883.jpg

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) Så er min datter og min mor ankommet til kirken sammen med Ulla, min mor og fars nabokone.... :bearhug:

Min mor er så flot i hendes røde dress!! :biggrin: Og Emilie holder godt fast i hendes lille buket.... :bearhug:

post-16174-1152834264.jpg

Igen et Torben T billede!! ;)

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

Lige før bruden (altså mig :) ) ankommer til kirken, går vores lille søn Lucas op sammen med farmor og farfar og min mor....

Det vagte vist stor opsigt.... :biggrin:

Han var også rigtig fin!! :bearhug:

post-16174-1152834602.jpg

Dette og de næste 2 billeder er taget af Lene Christensen :bearhug:

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer