Guest Svale

2. tilretning af kjolen

10 indlæg i dette emne

Trænger virkelig til nogle store kram lige nu.... :biggrin:

Ja jeg var inde for at få 2. tilretning af min kjole, og jeg store klovn havde glemt mine underwonder, så kjolen sad bare slet ikke ned omkring min mave....det første øv, og jeg har bare været så irriteret lige siden....det var slet ikke den fede oplevelse at få kjolen på, som jeg havde regnet med, tværdimod...

Oveni så havde jeg stadig de deller hængende ud over overdelen omme på ryggen, og ja på systuen mener de, at det er undertøjet der er for stramt...for det skubber bare dellerne op eller ned....dette kan ikke skjules af kjolen, så lige nu er jeg ret ked...for jeg har haft så mange problemer med overhoved at finde en corsage, og ja jeg har ikke nogen videre løsninger....*stortude-smiley*

Jeg var i magasin og fik en rigtig god snak med en undertøjs"pige" og hun foreslog mig at få sat en kile i hver siden af corsagen...faktisk en super løsning, men det kræver så bare, at jeg kan få systuen til at klare det for mig, ellers må jeg have fat i min egen sypige...eller også er mit eget foreslag, der i ryggen på corsagen må klippes skråt ned, så der ikke er noget, der sidder og strammer der....jeg skal hvertfald som det første have fat i både brudekjoleforretningen og systuen på mandag....

Håber inderligt der er en løsning på problemet, for ellers er det hele bare ødelagt for mig....

Lige nu har jeg det slet ikke som om, det er kjolen....den fantastiske følelse er total væk...

Så selv om min veninde tog masser af billeder, så er der ingen til gennemtjek her inde...

Svale :)

Redigeret af Svale
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV - hvor træls, at du fik en dårlig oplevelse med at prøve kjolen igen, sådan skulle det jo helst ikke være. Du får lige et stort :biggrin:

Jeg er sikker på, at de nok skal finde ud af det med kilen. Jeg er ikke så god til sådan noget med at sy, men det lyder da ret logisk og skal helt sikkert nok fungere.

Når løsningen er der skal du gå og prøve kjolen igen med det samme - så får du garanteret den der vidunderlige følelse igen :bearhug:

Håber du får en dejlig weekend, selvom jeg godt kan forstå det er lidt træls :bearhug:

Stort :) og lige et mere :bearhug:

sbj

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan godt forstå at du er ked af det :) Er dog sikker på at en systue sagtens kan fikse din corsage så den kommer til at passe dig godt og stramme der hvor den skal og ikke der hvor den skal lade være. Og så ville det måske være en god idé at sætte et billede ind alligevel - for jeg ved af erfaring af man selv er den største kritiker og at det nogle gange hjælper at få andre til at se på sagen. Nu må du skrive hvordan det går mandag.

Trøstekrammer fra pernille :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Svale,

øv også - det lyder bare som en rigtig dårlig oplevelse at få prøvet kjolen igen :) men tag nu undertøjet med til syersken, prøv det hele igen - og snak en løsning igennem med dem.

Husk nu på, at vi selv er den største kritiker, og måske ser det slet ikke så slemt ud som du selv mener. Hvad siger din veninde?

:biggrin: Til dig fra mig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Svale,

øv også - det lyder bare som en rigtig dårlig oplevelse at få prøvet kjolen igen :bearhug: men tag nu undertøjet med til syersken, prøv det hele igen - og snak en løsning igennem med dem.

Husk nu på, at vi selv er den største kritiker, og måske ser det slet ikke så slemt ud som du selv mener. Hvad siger din veninde?

:denmarkflag: Til dig fra mig

Jo det er det, selv min veninde siger det samme....tro mig....jeg har fået taget billeder, og de lyver ikke....kunne også se det i spejlet...ganske frygteligt...

Jeg havde slet ikke de der håndtag, da jeg var inde og købe kjolen, og det slår mig nu, at den corsage jeg havde på den gang var formet på en anden måde, så det er undertøjet der skal rettes i....må ringe imorgen

Svale :iloveyou:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal nok komme til at føle dig lækker i din smukke kjole!!!

Få fat i systuen og se om de kan sy kiler i dit corsage, og så skal du nok komme til at se gudesmuk ud på jeres store dag!!! Det er jeg slet ikke i tvivl om!!!

Men hvor er det da bare super træls at du ikke fik en rigtigt god kjoleprøvning og at du ikke fik den lækre følelse da du stod i den kjole for anden gang!!!

Jeg sender en masse :denmarkflag::iloveyou::bearhug: og positive tanker din vej og det hele skal nok løse sig skal du se!!!

Knus Nanna.

:heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres kram! Det er noget, der luner :denmarkflag:

Jeg har snakket med systuen, og vedkommende i telefonen forsøgte virkelig at berolige mig. Hun sagde, at de jo er vant til sådan nogle ting, så det skal der nok komme styr på! Rart nok at høre det, men jeg er ikke rolig førend jeg har været der inde den 31/7, og først helt roligt når forandringerne er på plads, og jeg kan se, at mine deller er forsvundet....

Svale

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer