Lisen

S.U

16 indlæg i dette emne

Altså jeg er begyndt at lave vores invitationer, og er nået til det med S.U. Jeg ville jo allerhelst have at alle sendte os svar - ikke fordi jeg laver svarkort, men jeg mener bare at en skriftelig invitation bør svares skriftelig :blushsmiley: og så kunne det være fedt at gemme alle svar i vores scrapbog.

Jeg ved godt det er tosset :iloveyou:

Nå men hvad havde i gjort omkring S.U - skrev i jeres telefon nr på? Jeg overvejer simpelthen slet ikke at skrive noget udover S.U datoen.

:denmarkflag: Lisen

Redigeret af Lisen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi skrev følgende

SU
gerne skriftligt på adressen Færgegårdsvej.......
eller på mail maren_madsen@hotmail.com.

Vi har fået 1/3 del svar pr. brev-post, 1/3 pr. email og resten pr. telefon/mundtligt.
Er glad for de mange skriftelige svar - der selvfølgelig skal gemmes!

Hilsen Ida

0

Del dette indlæg

Vi skrev vores postadresse og e-mail adresse på. Fik (desverre) kun 2 rigtige breve, og resten per mail og telefon (til trods for at telefonnummer ikke stod i invitationen). Jeg tror ikke de var helt med på den med at en skriftlig indbydelse skal besvares skriftlig...

0

Del dette indlæg

Vi skrev kun vores tlf nr. Jeg ville nok ønske at vi havde skrevet adresse også. Vi har fået svar via sms, hvilket helt kom bag på os at folk kunne finde på at svare på den måde - så det er vi lidt skuffet over - når det er familie tæt på der ikke engang synes de har tid lige at ringe, og der er lang tid til SU. Så ønsker I skriftligt svar er det nok en god idé at skrive det og hvorfor - at det er fordi I gerne vil gemme det som et minde.

:biggrin: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja..... vi skrev bare telefonnumre på :blushsmiley:

Jeg syntes ikke jeg havde det godt med at forlange at folk skulle ud og købe kort og frimærker og så sidde og formulerer et svar til os....! Jeg ville jo bare gerne have afvide om de kom, og hvis de ellers bare fik det meldt tilbage til os - ja så behøvede det såment ikke at være skriftligt! :biggrin: Men jeg er også fynbo så jeg bryder mig ikke om at FORLANGE for meget af folk! :biggrin: Jeg synes det er helt fint at andre gør det - man skal jo gøre det som man har det godt med, og få folk fortalt hvad det er man forventer af dem (de er jo sjældent tankelæsere.....). Og meget få mennesker har læst Emma Gad.....

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Tja Vi havde ikke lige tænkt på hvordan folk skulle svare og skrev ikke en gang tlf nr. på indbydelserne :biggrin:

Så vi fik svar på mange forskellige måder...

- Nogle skrev et brev til os

- Andre ringede til os

- En skrev en sms

- Og et enkelt par gav svigermor besked om at de kom og om hun ikke ville fortælle det videre :biggrin:

Vi tænkte godt nok efter at vi havde sendt invitationerne at det nok ville have været en god ide at skrive tlf. nr. på invitationen :biggrin:

Majse

0

Del dette indlæg

Vi skrev bare vores tlf nummer, men synes faktisk også det kunne være rigtig sjovt at have svarene på skrift.

Synes forslaget med SU på følgende adresse lyder fint.

I må bare ikke blive skuffede over dem, som melder til pr tlf eller mundtligt.

Det ville i hvert fald ikke være alle i min familie der gad melde til skriftligt :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skrev ikke noget tlf nummer med i stedet: "S.U. på vedlagte svarkort inden dag/måned".

Og så vedlagde vi selvfølgelig et lille frankeret bøttekort med vores adresse på konvolutten og et kort inden i med flg. tekst printet.

__________________________________kommer til brylluppet.

________________________________kommer desværre ikke.

Linjerne er så folk kan skrive en hilsen eller grund til afbud - og de har mange gjort. Vi er glade for at vi ofrede de ekstra frimærker, da de fleste har kunnet overskue at skrive deres egne navne og smide kortet i postkassen indenfor en rimelig tid og vi har tænkt os at gemme kortene :-)

Med venlig hilsen

Louise

0

Del dette indlæg

Vi skrev vores adresse i og undlod telefonnr. Det var dog ikke mange, som fangede det. Så vi har fået nogle enkelte telefonopkald, resten fik vi svar fra i forbindelse med en konfirmation.

Ville egentlig også nok selv svare skriftligt, alt efter hvad der står i indbydelsen.

Charlotte

0

Del dette indlæg

Vi havde skrevet Skriftlig ...... men fik også mange over mails, tlk og SMS :bearhug:

Jeg mener nu bare ik at man kan gøre det over sms ..... men sket er sket og vi havde alligevel en fantastisk dag :thumbsupsmileyanim:

jeg er faktisk heller ikke i tvivl om at vi får en dejlig dag no matter hvordan folk svarer :blush:

:bearhug: Lisen i fuld krig med invitationerne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer