Natascha

Hvad tid starter i med at spise bryllupsmiddag?

19 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kl. 19 tror jeg. Egentlig lige sent nok, synes jeg - men det kan dårligt blive før, da vi først skal vies kl. 15.30 og har små 45 minutter fra kirke til feststed. Og så skal der jo også lige være tid til at få taget billeder og få et glas champagne med gæsterne, inden vi sætter os til bords.... :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal vies kl. 14.00 og har reception derefter. Vi skal direkte til bords kl. 17.30

Det synes vi er et godt tidspunkt da vi ved der kommer en del indslag og tiden har det med at flyve afsted. så skal vi heller ikke stresse til kaffen og efterfølgende dans.

Natmad bliver serveret ml. 01.30 og 02.30 afh. af stemningen

SIGNE

0

Del dette indlæg

Kl. 19 tror jeg. Egentlig lige sent nok, synes jeg - men det kan dårligt blive før, da vi først skal vies kl. 15.30 og har små 45 minutter fra kirke til feststed. Og så skal der jo også lige være tid til at få taget billeder og få et glas champagne med gæsterne, inden vi sætter os til bords.... :biggrin:

Har det lige præcis på samme måde. Vores velkomst bliver serveret ca 18.15, så det passer nok med kl 19.00.

Bare vi når brudevalsen inden 24.00, ellers må vi afbryde desserten.. pyt med det :biggrin:

Frk.Lomholt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal vies kl 14,00

velkomst drink kl 16,00

til bords kl 16,30 - ? hvis det hele går efter planen :biggrin: ( grunden til den tidlige middag er, at der er nogen af de ældre der skal tidligt hjem, derfor bliver brudevalsen også danset lige efter desserten...

:biggrin:

Redigeret af katetøsen
0

Del dette indlæg

Vi skal vies kl. 13.30 - velkomstdrinken bliver serveret kl. 17.00 og der bliver budt til bords kl. 17.30.

Dermed slipper vi også for at skulle skynde os at danse brudevals (den skal jo danses inden kl. 24!)

:biggrin: Lisen

Vi har samme tidsplan som jer helt nøjagtigt for det ikke skal være løgn!! Men jeg vil lige fortælle dig, at vores feststed sagde, at hvis der er mange taler og sange, så når vi ikke brudevalsen inden kl. 24 alligevel selv om vi starter på den tid....der kiggede jeg godt nok noget.....

Svale

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal vies kl. 13.30 - velkomstdrinken bliver serveret kl. 17.00 og der bliver budt til bords kl. 17.30.

Dermed slipper vi også for at skulle skynde os at danse brudevals (den skal jo danses inden kl. 24!)

:biggrin: Lisen

Vi har samme tidsplan som jer helt nøjagtigt for det ikke skal være løgn!! Men jeg vil lige fortælle dig, at vores feststed sagde, at hvis der er mange taler og sange, så når vi ikke brudevalsen inden kl. 24 alligevel selv om vi starter på den tid....der kiggede jeg godt nok noget.....

Svale

Det kan jeg såmænd godt forstå, for hvis I ikke når det, kan det kun skyldes dårlig styring. En bryllupsmiddag må ganske enkelt ikke vare 6 1/2 time. Det er dræbende for gæsterne og dermed festen. 3-5 tiden er højden og jeg har endnu ikke været ude for fester hvor det ikke kunne nås i det tidsrum, selvom der har været mange sanger/taler og mange pauser.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal vies kl. 14.00, til fotograf kl. 15, velkomstdrinks kl. 17.00 og vi sætter os til bords kl. 17.30 - håber det kommer til at køre. Der er heldigvis kun 5-10 min. kørsel fra fotografen til feststedet.

:biggrin:

sbj

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer