Besvaret July 20, 2006 (redigeret) · Rapportér indlæg Sikke da en omgang! Nu kan man nemt sidde her på sidelinjen og sige ud med ham, dump ham, aflys brylluppet! Det er helt klart også min tanke! Men for dig er det nok svært, om en måned står du og skal giftes med en mand du mener du virkelig elsker! Jeg tror du vil have godt af at rejse væk nogle dage, mærke efter om det er ham du virkelig elsker eller om det er ideen om den mand han engang var som der fylder dit sind, mærk efter om du virkelig savner ham, savner løgnene, og de nedladende ord, find ud af om den mand du elsker kan fremkaldes igen fra det kolde væsen du bor sammen med! Min hodning er selvfølgelig malet af dine ord, efter min mening virker det til at være en kold skid du bor sammen med! Men samtidig må der også været noget i ham, der gør at du elsker ham! Få noget tid væk fra ham, og beslut dig så! Og vær ikke bange for at aflyse brylluppet, det er bedre at gøre det nu end bagefter! Redigeret July 20, 2006 af Katharina Stendys 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2006 · Rapportér indlæg Jeg kan ikke sige så meget andet end alle de andre allerede har sagt og jeg har samme mening.. Stort set. UD med ham. Jeg har også været i sådan et forhold og det er bare ikke okay på nogen måde. Jeg var ung, forelsket og pis.. hamrende blind og dum som en dør. Jo det var jeg sgu og jeg kan godt se det idag. Jeg ved godt at man lige nu siger til sig selv.. "det skal nok gå, vi elsker jo hinanden" Eller "hvad skal jeg gøre, jeg kan ikke leve/komme videre uden ham" JO man kan. Jeg kender jer ikke og kender ikke hele historien, men helt ærlig. Der er masser af mænd derude.. Som min mor altid sagde.. Ikke en spand fuld, men et helt land fuld Der er en mand til os alle sammen og jeg tror ikke at denne her mand skal være din. Ja jeg kan nok ikke sige noget der hjælper eller får dig til at ændrer mening og smide ham for døren.. Men tænk det rigtig godt igennem før du eventuelt gifter dig med ham. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2006 · Rapportér indlæg Søde Louise! Man skal ikke finde sig i hvad som helst og jeg synes faktisk at det lyder som om du har fundet dig i rigeligt! Så helt ærlig, jeg tror at du bliver glad for på længere sigt, hvis du lader værre med at gifte dig med ham, ved godt at det er ærgeligt at aflyse, men det er sgu også ærgeligt at gifte sig med den forkerte mand og det er jo heller ikke ligefrem billigt vel... Man skal ikke faldbyde sig selv, du er sgu bedre værd og det er der helt sikkert en anden fyr der vil kunne se og du skal nok få dit eventyr bryllup. Ud af klappen med det fjols han er ikke værd at samle på. Husk at han gør det igen, det kan du være sikker på, han har jo ingen respekt for dig eller dine meninger og vil du virkelig leve med det resten af dit liv? Undskyld hvis mit indlæg er lidt rodet, men blev så vred da jeg læst dit indlæg! Poienten er kom videre søde du skal nok finde den rette, men det er absolut ikke ham du er sammen med nu! Fra Jeanette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2006 · Rapportér indlæg Vil bare give dig et og sige, at beslutningen er DIN. Det er nemt nok for os andre at sige at du skal droppe ham, det er ikke os der sidder i situationen. Gør som Katharina Stendys siger, tag alene afsted i et par dage, og lyt så til dit hjerte og din fornuft. Hvad har du lyst til at leve med! Gør hvad de fortæller dig... Knus og tanker fra Nancy 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2006 · Rapportér indlæg puha..!! Jeg synes at du skal stærkt overveje at aflyse bryllupet.jeg ved at det er noget af det sværeste når man endelig tror at man har fundet den man skal dele livet med. Jeg blev gift med en mand der mente at det var OK at tale grimt til mig , indtil en dag jeg fik en depression af at han simpelthen ikke respekterede mig . Og så blev vi skilt efter 5 år...Når jeg tænker tilbage så skulle jeg have aflyst før vi overhovedet blev gift, og den gang overvejede jeg det også. Men alle sage at det er bare bryllups nerver og det skal nok gå over. Og alle skal da have plads til at være dem selv.... Til det har jeg bare at sige at der er ikke plads til ting som sårer en selv for man ender med at forsvinde, og miste lidt af sig selv dag efter dag. Hvis din kæreste synes at det er OK at tale sådan til dig nu så gør han det også når i er gift, og måske bliver det bare værre endu Find dig ikke i det . du får lige et og et og håber at du har mod på at komme videre, og finde en mand som viser dig den respekt du fortjener. Ida 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2006 · Rapportér indlæg Hej. Jeg levede i et forhold med en fyr der også behandlede mig ganske respektløst. Jeg havde det på et tidspunkt sådan, at jeg rent faktisk troede på det han sagde. Når han kaldte mig en møgkælling osv. troede jeg på at jeg havde fortjent sådan en titel. Heldigvis havde jeg en veninde der fik banket ind i hovedet på mig, at jeg var for dum. Han havde et klart overtag og jeg skulle virkelig finde en indre styrke for, at mande mig op og komme afsted. Men nr man først har vist manden at man finder sig i sådan en behandling, så mister manden jo totalt respekten for dig. Respekt er noget man gør sig fortjent til og hvis du ikke sætter dig i respekt overfor ham, vil han aldrig vise dig respekt. Så det er altså op til dig nu min ven. Vil du leve resten af dit liv med at blive kaldt diverse eder og forbandelser? Eller er du moden nok til at sige fra? Jeg håber på det sidste. Så mand dig op og fortæl ham at han kraftédeme ikke skal tale til dig på den måde og hvis han vil til fodbold med diverse tøser, så fair nok. Men han skal vise dig respekt. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2006 · Rapportér indlæg Hej først skal du have Jeg har selv være med sådan en fyr -Indtil min mand kom og bankede ind i hovedet på mig, at jeg skulle pakke mine sydfrugter og skride. Jeg mener ikke, at når det er ham der svigter tilliden i forholdet, at han så har nogen som helst ret til at kalde dig så nedladende ting. Vær ikke bange for at aflyse brylluppet nu, som flere skriver er det bedre nu end bagefter. Så hellere komme væk fra ham og det hele lidt og så se om det kan hjælpe og I igen kan skabe tillid i forholdet. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2006 · Rapportér indlæg Hvordan går det 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2006 · Rapportér indlæg Vil bare give dig et og sige, at beslutningen er DIN. Det er nemt nok for os andre at sige at du skal droppe ham, det er ikke os der sidder i situationen. Gør som Katharina Stendys siger, tag alene afsted i et par dage, og lyt så til dit hjerte og din fornuft. Hvad har du lyst til at leve med! Gør hvad de fortæller dig... Knus og tanker fra Nancy Jeg synes at Nancy her beskriver rigtig fint, hvad jeg tænker. Valget er dit! Held og lykke med det, søde. __________________________________ Efter ønske fra Augustbryllup06 lukker jeg nu denne tråd. Der er kommet mange gode råd, og det er nu op til Louise at finde ud, hvordan fremtiden ser ud. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites