Augustbryllup06

Bryllup aflyst....

34 indlæg i dette emne

Hej tøser....

Nu må det være min tur til at få lidt opbakning mm....

Min kæreste og jeg er kommet op at skændes - for alvor!! Vi har tidl. haft lidt bøvl med at han oprettede profiler mm på nettet, men er længe kommet over dette og skulle nu endelig giftes :-)

I dag er jeg på arbejde og han vælger så at invitere 2 piger fra hans arbejde med til en fodboldkamp vel vidende at jeg ikke bryder mig om at han ses privat med disse to.... ja, naturligvis skal jeg ikke bestemme hvem han ses med, men vi har talt om det tidl oghan har altid sagt at han ikke ønskede at omgåes disse to privat - bl.a fordi han er deres chef.

Nu sidder jeg bare her og tænker... hvad sker der?? Jeg havde aldrig troet han kunne finde på det - troede han ville invitere nogle venner....

Nu kalder han mig en spasser og en stor ko - for det er åbenbart min skyld....

Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh nej!

Sikke noget møg! Jeg må nok indrømme, at jeg ikke synes du skal finde dig i, at han kalder dig en stor ko og spadser! Det synes jeg simpelthen er for meget!

Men mon ikke I lige skal tale sammen igen, uden råben, og så få sat fast, at du ikke ønsker at være gift med en, der ikke kan forstå hvordan du føler og ikke vil gøre noget for at undgå at såre dig!

Det går måske mere op for ham, at du mener det alvorligt, hvis du siger til ham, at du overvejer at I ikke skal giftes, da du ikke ved om du kan leve med en, der ikke respekterer dine meninger, eller bare kan komme med en ordentlig begrundelse for hvorfor han pludselig GERNE vi ses med de piger privat!

:biggrin::biggrin:-HAHA-

Håber det løser sig! Giv lige en lyd om det bliver bedre!

0

Del dette indlæg

Jeg tror desværre ikke det nytter - det er HAM som ikke vil giftes nu, han siger at det er mig den er galt med. Og han har slet ikke prøvet at forklare hvorfor de pludselig skulle med...han kunne jo have luftet tanken for mig i går inden, så havde vi nok kunne find een løsning. Føler bare han går bag om ryggen på mig.... og hvis jeg nævner det så råber han bare op, at jeg skal holde kæft, er en ko mm.

Det er bare så hårdt at se sit bryllup aflyst - jeg elsker ham jo - har glædet mig sådan til vores vielses dag....og der er jo kun 1 måned til :-(

0

Del dette indlæg

Opretter profiler på nettet - inviterer underordnede (kvinder) fra jobbet med til fodbold på trods af tidligere aftaler - kalder dig en ko og en spasser - det er altså en lille smule svært at forstå, hvorfor du egentlig vil giftes med ham... :huh:

Jeg ved godt at tingene sjældent er sort/hvidt som det kan se ud, når man bare læser et kort indlæg på et bryllupsforum - men helt ærligt: Måske der er en bedre mand til dig derude?

Håber på det bedste for dig/jer

:biggrin::biggrin:-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm....tror du ikke at når vreden lige har lagt sig - at I så kan få snakket??

tror du ikke at han bruger brylluppet som en slags gidsel - at han måske godt ved at han er på løs grund ang. det at gå bag ryggen på dig på den måde og så bruger det som et forsvar....

jeg ville så absolut ikke finde mig i at min kommende talte sådan til mig - det lyder ikke på mig som om at han har respekt for dig og den er bare så enormt vigtig i et forhold.

men hvad du skal gøre.....det kan ingen andre end du selv afgøre. Her er der jo rigtig mange ting som spiller ind.....masser af knus til dig.... :biggrin::biggrin:

0

Del dette indlæg

Tja....

Det kan godt være at det bare er mig, men hvorfor f... må din kæreste ikke gå til fodbold med to piger? HVis han nu gerne vil se kampen....?

Ja en af årsagerne til at jeg spørger er jo nok at jeg personligt selv har et sæsonkort, og tit er til fodbold med to venner.... Ligeledes ville jeg da aldrig forbyde min kæreste at ses med nogle piger fra studiet eller lign....

Der skulle godt nok en helt afsindig god begrundelse til før jeg ville forbyde ham at se nogle bestemte personer... ligesom jeg slet ikek ville kunen accepterer at en anden prøvede at begrænser mig på den måde!

Ja undskyld, men det er bare MIN mening....

Men hvis man stoler på hinanden og elsker hinanden, så bør tilliden da også kunne rumme at man kan se andre mennesker! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Uuuuuuuuha en svær en - du får lige sådan en her først :biggrin:

Jeg føler med dig, jeg har selv været i et forhold hvor min kæreste havde profiler liggende på nettet, selvom vi var kærester. Og når jeg så forelagde ham min mening, tiltede han fuldstændig og mente at jeg udspionerede ham og ikke stolede på ham :bask: og ja indrømmet jeg gik også så langt at jeg tjekkede hans mobil, og læste sms-beskeder som klart ikke var nogle jeg skulle læse.

Det gjorde ondt - det gjorde faktisk ondt i lang tid efter, enden på den historie blev at han røg ud.... :banned: med fuld musik.

Hvis Jesper den dag idag kaldte mig en spasser, en dum ko - eller tog 2 piger med til en fodboldtkamp selvom han udemærket godt kendte min mening om det, så ville forholdet nok også slutte.

I mine øjne handler et forhold om respekt, ærlighed og kærlighed. Og det lyder lidt som om i mangler lidt af hvert hos jer?! -HAHA-

Du skal gøre op med dig selv, hvad DU ønsker af et forhold - og kan din kommende mand give dig det?

:biggrin: Lisen som føler med dig!

0

Del dette indlæg

Jeg tror desværre ikke det nytter - det er HAM som ikke vil giftes nu, han siger at det er mig den er galt med. Og han har slet ikke prøvet at forklare hvorfor de pludselig skulle med...han kunne jo have luftet tanken for mig i går inden, så havde vi nok kunne find een løsning. Føler bare han går bag om ryggen på mig.... og hvis jeg nævner det så råber han bare op, at jeg skal holde kæft, er en ko mm.

Det er bare så hårdt at se sit bryllup aflyst - jeg elsker ham jo - har glædet mig sådan til vores vielses dag....og der er jo kun 1 måned til :-(

Først skal du have en masse :biggrin::biggrin:-HAHA-:huh::huh: .

Dernæst.......jeg kan godt forstå at du har glædet dig til det bryllup, men han lyder ærlig talt ikke som om han vil være god for dig.

Når chokket engang har lagt sig, Håber/tror jeg på at du vil se tilbage på det her forløb og være glad for at du ikke blev gift med den her mand.

Den mand man gifter sig med skal vælges med stor omhu, når du engang møder den rigtige for dig - og det gør du! vil du føle dig elsket og respekteret.

Jeg har skænderier med min kærete - ikke mange men de er der. Selv under et skænderi ville han ALDRIG bede mig om at holde kæft, kalde mig en ko.... ect . En mand der gør det skal man ikke gifte sig med.

:huh:

Beatles

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er måløs... Jeg havde nok taget mine ting og var gået... hva bilder han sig ind at snakke sådan til dig... Et er at han tager pigerne med, det kan der være så mange grunde til, men at snakke til dig på en så respektløs måde, det skal du ikke finde dig i... Måske bliver I gode venner igen, men umiddelbart vil jeg råde dig til at pakke en taske og tage væk, bare en lille uge, måske kun et par dage, men få luft fra hinanden og få tænkt tingene igennem... Efter det kan I mødes igen og få snakekt tingene igennem på en sund måde *SS* Håber det hele løser sig *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Jeg kender jo ikke hele historien... men jeg vil bare fortælle dig at jeg synes du skal slå lidt koldt vand i blodet. Jeg tror han har fået lidt "kolde fødder" - det er en stor beslutning og begivenhed og han har nok brug for at rase lidt ud med sin nervøsitet over brylluppet. Prøv at snakke med ham om hvad det egentligt er han skælder ud over - og hvorfor han lige vil ses med DE to piger. Det er ikke i orden at han råber og skriger af dig - men det er 100 % sikkert at der er en anden grund til det end at du ikke vil have han ses med de 2. Jeg tror han måske gør det for at provokere dig til et ordentligt skænderi "for så kan det være hun ikke vil have mig" - og så er brylluppet aflyst og han behøver ikke rode med det mere. Jeg er sikker på at han elsker dig og vil giftes med dig, men det hele er måske lidt presset for ham lige nu, og som en anden skrev bruger han sikkert brylluppet som "gidsel" for at råbe dig op, og ikke fordi han ikke vil giftes!

Der er ting i de fleste parforhold som man sætter grænser overfor - grænser som andre måske ikke forstår eller er enige i. Og hvis det for jer er at han ikke skal have intim kontakt med andre piger - så er det sikkert begrundet, og han har selv tidligere accepteret de grænser. Jeg tror simpelthen ikke at der er nogen i dette forum der ikke har en eller anden form for grænser overfor hinanden - hvis de ikke har er det fordi i ikke har prøvet at nå den grænse.

Det betyder ikke at man ikke kan stole på hinanden - så længe man holder sig indenfor de grænser. Jeg bliver simpelthen så grænseløst irriteret overfor folk der herinde fremstiller sig som hævet over alle problemer i deres forhold. Det virker bare så umodent og jeg vil tro at et forhold kun bliver stærkere af at man kommer igennem sådanne situationer livet igennem.

Der skulle godt nok en helt afsindig god begrundelse til før jeg ville forbyde ham at se nogle bestemte personer... ligesom jeg slet ikek ville kunen accepterer at en anden prøvede at begrænser mig på den måde!

Ja, det er kun DIG der ved hvordan i kommer igennem dette, og det er KUN dig der kender hele historien...

Ja undskyld, det er bare min mening... ;)

:biggrin: fra Trine

0

Del dette indlæg

Hmmm. Der er jo flere spørgsmål man skal stille sig selv og når man hører om det her, for man kan vende det på mange måder.

Først og fremmest: Hvor lang tid har I kendt hinanden. Det har for mig at se en del at sige.

Det at han tager med to piger fra arbejdet til fodbold er der vel isoleret set ikke noget problem i. Der er vel også forskel på at gå med dem til fodbold og at omgås dem privat. Måske får de sponsorbilletter i virksomheden. Havde det været to mandlige arbejdskolleger ville du næppe opfatte det som et problem.

Men nu siger du at I har talt om det vedr. de to piger tidligere. Hvis der tidligere har været optræk til noget og det er andet end fodbold det handler om så er det en anden snak. Det samme hvis han gør det for at genere dig. han ved jo at du ikke bryder dig om at de ses privat.

Eneste løsning er vel som det bliver sagt at I tager en snak om tingene.

0

Del dette indlæg

Det at han tager med to piger fra arbejdet til fodbold er der vel isoleret set ikke noget problem i. Der er vel også forskel på at gå med dem til fodbold og at omgås dem privat. Måske får de sponsorbilletter i virksomheden. Havde det været to mandlige arbejdskolleger ville du næppe opfatte det som et problem.

Det var liiige præcis dét der var MIN pointe... men måske det kom forkert ud over kanten.

Isoleret set ja, så er det vel næppe fodbolden og det at han ser de to der er problemet? Men nærmere det at de irriterer dig, eller gør dig usikker?! Hivs han insiterer på og fortæller dig at du ikke har noget at bekymrer dig om, så er det vel det...?

Selvfælgelig giver det ham INGEN ret til at kalde dig de værste ting.... - og JA det ville nok også have været grund nok til at jeg havde vendt ryggen til og gået min vej! Ja, jeg er nok en bestemt kvinde, der ikek finder mig i så meget! :biggrin:

... og når vi nu er ved det....

Det betyder ikke at man ikke kan stole på hinanden - så længe man holder sig indenfor de grænser. Jeg bliver simpelthen så grænseløst irriteret overfor folk der herinde fremstiller sig som hævet over alle problemer i deres forhold. Det virker bare så umodent og jeg vil tro at et forhold kun bliver stærkere af at man kommer igennem sådanne situationer livet igennem.

... så synes jeg ikke den melding er helt fair - blot fordi man giver sin mening tilkende!!!!

Jeg føler mig BESTEMT ikke hævet over nogen - jeg satte blot spørgsmåltegn ved retten til at begrænse et andet menneske i at se bestemte personer! For mig ligger det bare ret fjernt....

Alt vel, vi er forskellige og fred være med det!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt enig. Den melding er absolut ikke fair. Folk har forskellige holdninger og der er nok ikke to forhold i dagens Danmark der er ens. Der skal selvfølgelig være plads til at man

kan give udtryk for dem.

Jeg tror faktisk det har rigtig meget at sige hvor meget man kender hinanden. Har man kendt hinanden/boet sammen i 1, 5, eller 10 år. Herudover kan alder også spille ind.

Hvis dette er mere end et øjebliks irritation/skænderi, så tror jeg egentlig ikke det handler om en enkelt fodboldkamp med et par - kvindelige arbejdskolleger. Der ligger formentlig noget andet bag.

0

Del dette indlæg

Hej.

Også et kæmpe knus herfra først :biggrin::biggrin:-HAHA-

Med risikoen for at fornærme nogen: Det her er simpelthen stygt! I mine øjne ser det ud som om, at han ønskede at finde et påskud for ikke at blive gift. Og når det er sådan og han ikke engang kan finde ud af at sige det på en ordentlig måde, så er det bedre for dig at det sker før brylluppet og ikke efter!

Det er ham der er fuldstændig forkert på den, det behøver du ikke at have kvaler over - det gør ondt, men et bryllup skal kun holdes hvis der ikke er den mindste tvivl. Hvis man føler at man kan leve sammen på godt og ondt og det virker som om, at du i forvejen har haft dine tvivl.

En ting er at han kan være forkert på den mht. de piger, en anden ting er når man har mistet respekten for hinanden i forholdet - og det har han åbenlyst overfor dig når han siger sådanne ting til dig. Det er meget svært at rette op på igen.

Hos os har vi helt klare aftaler om, at vi ikke sjofler hinanden til, uanset hvor meget vi skændes. Og vi er stadig nyforelskede efter 3½ dejlige år.

Jeg håber det ordner sig for dig - jeg ville ikke bruge 5 sek. mere på ham... :banned:

De varmeste hilsener fra

Susan

Redigeret af Susannk
0

Del dette indlæg

Hej :-)

Tak for alle jeres besvarelser

Ja, historien er jo længere end som så...vi har kendt hinanden i 6 år, boet sammen i 4,5 år. Undervejs har der været lidt slinger i valsen vedr. andre piger fra hans side - så vidt jeg ved har han ikke været mig utro men der har der været piger som har smsét ham lørdag nat om han var hjemme mm. Disse forskellige ting har taget lang tid at komme over for mig - han forstår ikke helt at jeg tidl. havde svært ved at stole på ham af den grund.

Vedr. de to piger fra arb. havde vi en klar aftale - inden han blev ansat der sagde jeg at det ville være svært for mig hvis de skulle ses privat og han sagde at det kunne han aldrig finde på!

Da han i går fortalte om biletterne sagde jeg jo ikke noget, regnede med at de skulle afsted en flok fyre... og så idag da jeg spørger får jeg svaret at de 2 var med.

Jeg fatter intet - og han vil ikke snakke....

vedr. de grimme ord så har vi ofte diskuteret det, han mener at det er min egen skyld at han kalder mig det - jeg kan jo bare lade være at være så dum....

Tak for jeres ører :-)

Knus, Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde pige

Han skal ud af DØREN OG DET ER NU :biggrin: Jeg har selv været der og det ødelægger så meget for dig i fremtiden når du endelig finder den rigtige mand at dele livet med. Man mister tilliden til andre mænd og man synker dybere og dybere . Såden en type bliver ikke anderledes ....DET VAR BARE MIN MENING.

Jeg kan bare blive så edderskraldene sur på at der findes sådanne måænd.

Jeg er bare lykkelig for ham jeg har nu men han lider også noglegange under min manglene tillid til mænd.

Stort knus Maria

0

Del dette indlæg

:biggrin::biggrin:-HAHA-:huh::huh:

Ej altså........SÅDAN EN BEHANDLING HAR DU IKKE FORTJENT!!!!! :( Jeg har en veninde som har været i sådan et forhold, hvor manden egentlig er vildt manipulerende, idet han tillader sig at gøre forskellige ting; i dit tilfælde oprette profiler på nettet, gå ud med piger trods en klar aftale mellem jer, osv, og så give dig skylden for de ting han gør! Og at det er din egen skyld, at han kalder dig forskellige respektløse eder er jo vanvittigt. Jeg syntes du skal komme ud af det forhold, for det bliver kun værre med årerne. Og til sidst er du så kørt ned at du ikke orker og kan overskue at komme ud af det! Har I børn? Tingene har tendens til at blive værre når der er børn i forholdet, for så ved manden at man ikke bare lige flytter....... :denmarkflag::denmarkflag:

Håber du finder en løsning, for som de andre har skrevet, så kender vi jo kun en lille bid af virkeligheden. At skulle aflyse brylluppet er selvfølgelig en frygtelig ting, men det kommer du også over selvom det kan virke uoverskueligt.

:huh:-HAHA-:sm:-HAHA--HAHA- Fra Hyllemor

0

Del dette indlæg

Hvis jeg blev kalde "spasser" og "ko" (og måske også andre ting?) tjaaa.....UD!!!!!! Det ville jeg slet slet ikke finde mig i. Man skal snakke ordenligt til hinanden og kunne snakke sammen. Mht. pigerne mener jeg som du selv antyder at man vel egentligt ikke skal begrænse hinanden/bestemme hvem man ser - men når I indbyrdes har en klar aftale om netop disse to piger nemlig at han IKKE skal se/omgå dem jammen så er det sådan.

Synes det lyder som om I har haft problemer i jeres forhold før og at disse aldrig helt er blevet løst og ikke mindst at han overhovedet ikke respekterer dig. For mig ville jeg ikke orke sådan et forhold (trods kærligheden) og ikke spilde min energi på ham - ved godt det er nemmere sagt end gjort, I har jo været sammen mange år.

Jeg håber du/I finder en løsning......om det så er at blive sammen eller skilles...........al mulig lykke til dig uanset hvad

:biggrin: SIGNE

0

Del dette indlæg

vedr. de grimme ord så har vi ofte diskuteret det, han mener at det er min egen skyld at han kalder mig det - jeg kan jo bare lade være at være så dum....

Knus, Louise

Hej Louise...

Det der er bare ikke i orden... Ingen mennesker fortjener at blive kaldt navne uanset hvad.. Var jeg dig ville jeg aflyse brylluppet og smide ham ud af mit liv... Du vil aldrig opleve ham give dig den respekt du fortjener... Jeg ved godt at det er lettere sagt end gjort og at man ved hvad man har men ikke hvad man får.. Jeg kan ikke læse noget om at i har børn hvilket i så fald er det bedste for så er det nemmere at komme ud af....

Jeg ønsker ikke for nogen at deres forhold går i stykker, men nogengange det altså det bedste man kan byde sig selv... Håber ikke du bliver sur eller ked af mine meninger...

Knuz Mia :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biggrin::biggrin:-HAHA-:huh:

Du skal virkelig tænke dig godt om, fordi du glæder dig så meget til bryllupet, så skal du passe på, at du ikke finder dig hvad som helst, for det bliver jo ikke bedre fordi i bliver gift. Du skriver i er i 30'erne, så burde han da også være klogere.

Jeg vil sige UD MED HAM, for efter det du fortæller, så tror jeg det bliver det samme fremover.

:huh::huh:-HAHA-:sm:

0

Del dette indlæg

Søde ven - hvor har jeg bare ondt af dig - det er en svær situation, du er kommet !!!!

Din kæreste er en gemen skiderik........jeg har selv haft én af slagsen. Sådan nogle mænd kan køre én psykisk ned gennem flere år, og til sidst tror man faktisk på, at man er skideheldig overhovedet at have ham. Man finder sig i at blive kaldt både det ene og det andet, og når man bliver ked af det - og åbner sit hjerte over for ham ved at sige det - får man at vide, at der er noget galt med én.

Ved du hvad?..........når du bliver ked af det, fordi han lægger profiler ind på nettet og omgås piger, som du har god grund til at være jaloux på - så er der IKKE NOGET SOM HELST galt med dig!!! Det er ham, der er en skid, fordi han vader på dine følelser og derefter giver dig skylden..........det er HAM og ikke dig, der vælger at gøre disse ting.

Du kan jo også kalde ham en masse grimme ord, når han gør alle de ting, som gør dig ked af det.........han er selv ude om det - han kan jo bare lade være med at være så DUM!!! Det er selvfølgelig ikke vejen frem i et forhold - at kalde hinanden en masse grimme ting..........men du forstår godt pointen, ikke?!

Jeg ved godt, det er hårdt, men han respekterer dig helt klart ikke - hverken dine meninger eller dine følelser. Jeg er heller ikke tilhænger af at man skal frarøve hinanden den personlige frihed, men RESPEKT er altså et must i et parforhold - og det kan jeg ikke se noget af fra hans side.

Helt ærligt - UD med ham. Han forandrer sig aldrig. Tro mig - jeg har selv haft én magen til, og det fortsætter bare i 10 år mere, indtil du er kørt helt ned, og han endelig forlader dig for én af dem, han har mødt på nettet. Så kan du sidde dér og være helt smadret og græde over alle de år, du har spildt på den lort.

Hvis du vælger at gå nu - så er det DIT valg - og du kan altid sige til dig selv, at du er mere værd end at være sammen med sådan én som ham. Du kan gå med oprejst pande - velvidende at du fortjener MEGET bedre. Det er hårdt, det gør ondt og det bliver ikke nemt - kærlighed kan man desværre ikke lige sådan slukke for.......men du bliver nødt til det, hvis du vil have et godt liv. Det får du IKKE med ham!!!

Der er en anden derude, som vil give dig alt det, du drømmer om - du skal bare over det her.........og så skal du ud og finde ham! ........og så går der nok ikke så længe, før du er i gang herinde igen :biggrin:

Du får lige sådan ét her af mig:

:biggrin:

Jeg håber virkelig, du gør noget ved det - for DIN skyld. Du har fortjent meget bedre end ham!!

Knus fra Jeanne

0

Del dette indlæg

Hej :-)

Knus, Louise

Så er manden jo direkte dum.

Kendte han de to piger inden han blev ansat på arbejdspladsen.

Det lyder nok mere og mere som om at du skulle sige til ham at du overvejer hvorvidt det er det rigtige I er i gang med

0

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥

Annoncer