honeyhoney

Inderlår !!!

109 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er da bare det bedste råd..det må prøves!! :cheerleader3:

ringede osse lige til min mor og søster for at give det videre...vi går ik særligt meget i nederdel da der altid skal noget under og så det jo næsten ligemeget

glæder mig til at prøve det...så kan det være jeg skal ud og købe en kort nederdel og endelig få sol på de blege ben :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har også vovet mig ud i forsøget, for er nemlig også en af dem der bøvler med afsvedne lår her i sommertiden og MANNER HVOR DET VIRKER!!! :cheerleader3: :cheerleader3: :thanks:

Jeg bruger så bare den ganske almindelige antiperispirante Dove med cucumber (spray) - den er SÅ lækker og dufter super godt og INGEN røde lår med knopper til mig :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ha ha,

ja jeg læte om det her sidste år da jeg skulle giftes og undrede mig. øh, gnidsår på lårene? Hvorfor det? ja, så nu har jeg født et barn og halløjsa, nye lår, nye udfordringer! Jeg skal også prøve en deo:-) ellers kan jeg jo ikke gå lårene af igen:-)

har lige murt inotyol på først. instant lindring.kan anbefales. Deo på røde ømme lår? Nej tak, det må svi!

kh

Pernille

0

Del dette indlæg

ha ha,

ja jeg læte om det her sidste år da jeg skulle giftes og undrede mig. øh, gnidsår på lårene? Hvorfor det? ja, så nu har jeg født et barn og halløjsa, nye lår, nye udfordringer! Jeg skal også prøve en deo:-) ellers kan jeg jo ikke gå lårene af igen:-)

har lige murt inotyol på først. instant lindring.kan anbefales. Deo på røde ømme lår? Nej tak, det må svi!

kh

Pernille

Deo er ikke ment som en lindring, men som en forebyggelse til gnidesår... jeg kunne ikke være mere glad for det og har ikke haft ømme eller røde lår siden jeg begyndte at bruge det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Det var mig der kom med ideen om deodorant.. DET VIRKER.. du skal bare spraye noget antiperspirant mellem lårbasserne, så vorker det hele dage.. Hvis man sveder meget er det en god ting at have en i tasken :) Jeg har KUN fået gode tilbagemeldinger *SS*

PRØV DET

:) Lone

Link til tråd om lår

Det lyder som et godt tip! Jeg skal giftes til sommer, og jeg håber naturligvis på varme. Mine lår klistrer normalt også sammen - hvilket betyder at jeg sover i pyjamas om sommeren også. Så det med deo'en skal godt nok afprøves!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:heart: Nu er sommeren kommet og synes det er på sin plads at hive denne gamle tråd frem igen, så ingen får røde inderlår på deres bryllupsdag :blush:

Og kan sige rådet virkede for mig, brugte en der hedder PH Neutral spray, købt på apoteket, og det virkede, havde ingen nylonstrømper på hele dagen, havde kanon godt vejr og svedte, men ingen røde inderlår som jeg ellers plejer.

God sommer :)

Redigeret af darling75
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantastisk tråd!! :):respekt:

Den skal bare holdes i live for altid!

Jeg glæder mig helt sindssygt til at afprøve tricket - har selv i mange år benyttet mig af afklippede nylonstrømper, der virker rimeligt, men man pøl-sveder til gengæld!

Hvor er jeg glad for, at jeg opdagede denne tråd - og det kan heller ikke være på et bedre tidspunkt: jeg rejser til Cypern på ferie i morgen, hvor der er 30 grader - så skal deo-tricket virkelig testes :bearhug:

Glæder mig til at dele denne fantastiske idé med min veninde, som også får skavmærker, vabler og rødmen på inderlårene.

0

Del dette indlæg

DEO triket længe leve! :o

Jeg har lige været en uge på Kreta i 35 graders varme - og ikke skyggen af et lille rødt mærke har jeg fået på inderlårene! :)

Og jeg har ellers temmelig store - og efter vægttab lidt blævrede lår... :)

Jeg brugte Rexonas hvide spray, den har en ret neutral duft - Husk at tage trusser på inden I sprayer! ;)

0

Del dette indlæg

Hold Kæft!!!

Jeg havde sku aldrig tænkt på at bruge en deo mellem lårene......! jeg skynder mig ud og køber en spray deo idag... så kan det være man endelig kan tage en nederdel eller kjole på uden at skulle tænke på at man også skal have leggins eller strømpebukser på...

Glæder mig så meget til at prøve det.... Måske man endelig kan pakke feriekufferten uden leggins?

iben :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er helt oppe at køre over det der deo-trick! Jeg kan slet ikke vente til sommer med at prøve det!

Jeg kan slet ikke tælle alle de gange jeg har taget strømper, leggins eller andet på under kjoler og nederdele for at undgå sår og svie! Og det har virkelig bekymret mig hvad jeg skulle gøre til brylluppet.

Nogle gang har jeg endda brugt kæresten underbukser da de lige har den rigtige længde! :) Haha.

Men med så meget positiv snak omkring deo-tricket er jeg slet ikke nervøs for min lår til brylluppet længere!

HVOR ER I FANTASTISKE!!!! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa piger.

Jeg er en str 36-38 og selv om jeg ikke har store lår måtte jeg til min 30 års fødselsdag finde en løsning på de svedige lår, det blev afklippet strømpebuker.

Jeg får ikke sår eller gnidemærker men hader den svedige fornemmelse man har mellem benene når man sidder til bords og går rundt.

Jeg syntes det er en god tråd at finde frem igen og har helt sikkert tænkt mig at finde sådan en deo og lave en label hvorpå der står noget med "Kvindens førstehjælp til svedige lår" eller noget sjovt og så skal den med i toiletkurven på dametoilettet...

Super tråd...

Knus janni

0

Del dette indlæg

Det var dog det mest geniale råd jeg længe har set...

Ihh, hvor jeg glæder mig til det bliver varmt, både fordi nu er jeg træt af kulde og vinter, men sørme også fordi jeg skal prøve dette fantastiske råd.

Nu er jeg slet ikke nervøs for min bryllupsdag, hvor det selvfølgelig bliver et smukt solskinsvejr :)

Længe leve bryllupsklar og alle de gode råd :loveboard:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer