Mussen1

Plastic-champagneglas

8 indlæg i dette emne

Vi regner med at servere champagne efter vores vielse, men eftersom vi skal giftes udenfor på en eng ved vandet, tror jeg det bliver et værre bøvl med champagneglas af, ja, glas. Så måske kan man købe dem i plastic, eller er der nogen, der har bedre idéer?

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er en super ide. Det gør vi også. Det er jo lidt nemmere at styre plastik end glas...

Vi skal vies i kirken. Men skåler så med gæsterne ude foran kirken bagefter. De får plastik champagneglas og kærsten og jeg vil gerne købe sådan nogle champagneglas i krom eller sølv (eller sådan noget look-a-like...) Nogle der ved hvor vi kan få disse???

Karina-Mus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøser!

Tak for tippet! Jeg har godt nok ikke noget Metro-kort (ved faktisk ikke engang hvad det er :blush: ), men er bare glad for, at vi kan købe dem her i Bilka. Tak for hjælpen :hug:

hehe Metro er et stort indkøbscenter for folk der har forretning:)

SÅ kan man tage derud og handle stoooooooooort. Alt er i store stakke/poser/kasser :kiss:

0

Del dette indlæg

Hej tøser!

Tak for tippet! Jeg har godt nok ikke noget Metro-kort (ved faktisk ikke engang hvad det er :hug: ), men er bare glad for, at vi kan købe dem her i Bilka. Tak for hjælpen :kiss:

hehe Metro er et stort indkøbscenter for folk der har forretning:)

SÅ kan man tage derud og handle stoooooooooort. Alt er i store stakke/poser/kasser :kiss:

Nå, ok! Så må jeg jo nok ty til Bilka alligevel. Tak for info :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer