Daisymus

Københavner træf (sjælland)

367 indlæg i dette emne

Hej Piger :kiss:

Skal vi ikke prøve at gøre jyderne efter og lave et træf???

Hvem har intreresse? Dem var der mange af -HAHA-

Hvis vi er for mange kan jeg ikke lægge "hus" til, for vi bor i en lille 2v. Derfor endte det hos Badutski

Lad mig høre om der er nogen der er med på ideen!

:kiss: Daisy

Opdatering 24. august 2004

Dato: 7. oktober 2006 kl. 18.30

Sted: Hos Badutski, Lundekrog, Ejbyvej 32, 4623 Ll. Skensved 1)

Pris: 75 kroner.

Medbring: godt humør

drikkevarer til aftenen

evt. sovegrej, hvis I regner med at dejse om her

Masser af fotos/planer/tilbehør og andet der har med Jeres overståede/kommende bryllup at gøre...hehe

Evt. musik...hvis I har særlige ønsker.

Menuen:

Velkomstdrink: frisk moussérende hyldeblomst-drink

Forret: Sprød tomat/basilikum/hvidløgs bruchetta serveret med store krebs til.

Hovedret: Hjemmelavede fyldte pandekager, let gratineret. Serveret med pastasalat og krydret agurk-gulerodssalat.

Dessert: Isbombe Alaska.

1) Det ligger ca. 2 km. uden for Lille Skensved, imod Ejby. (for dem af Jer der skal beregne køretid fra hovedbanegården: ca. 40 min, alt efter køen på motorvejen. Kør af på afkørsel "Solrød Syd" og kør igennem Lille Skensved, så ligger Lundekrog på højre hånd.)

Tilmeldte:

Badutski

Daisymus

Mus01

Nillemusen

Loneand

Svale

:blush: :carrot: :kiss::kiss: Kalland :kiss::kiss: :carrot: :hug:

Beatles

Mtune

Lenemus

Stnia-pigen

Xenobia

KatieScarlett

Kørsel fra Hovedbanen i Mus01 og Daisymus' biler

Kalland

Xenobia

Mtune

Så her er stadig nogle pladser

Redigeret af Daisymus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil også meget gerne, selv om jeg skal tage turen fra sydhavsøerne!! Men skal vi så ikke tage en dato lidt ude i fremtiden, så der ikke er så mange, der har booket deres kalender? Jeg har et par gange forsøgt at få stablet noget på benene, men det er ikke nemt, så det vil være kanon, hvis der er en anden, der vil forsøge...

Hvis vi snakker ude i fremtiden, så skal vi ikke hen i oktober eller november måned?

Svale

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Daisy kunne du ikke lave en liste over deltagerne?!!

Er der nogen, der er ferme til at lave en tråd med valg af datoer, så kan vi lige som få guidet os ind på, hvad der passer bedst?

Er jeg helt hen i skoven, når jeg vil så langt hen?

Vi mangler også et hus? Vil gerne men bor nede på Sydhavsøerne....

Svale

0

Del dette indlæg

Jeg er også med på den :blush:

Hvis vi ikke umiddelbart kan finde et sted at være kunne vi jo mødes på en café et eller andet sted og starte med et glas vin og hilse på hinanden. Bagefter kunne vi så gå ud og spise, der er jo masser af gode steder at vælge imellem....

:hug: fra Marianne

Redigeret af mus01
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er jo lavet bridezilla møder i København før. Dog ikke under så private forhold som der lægges op til her. Sidste gang var på Hansens Køkken og bar. Mener det var i april sidste år.

Det kunne man da gøre igen der, eller et andet sted, eksempelvis Gundestrup Færge Kro. Men som sagt tror jeg det I lægger op til er et arrangement under mere private forhold.

0

Del dette indlæg

Der er jo lavet bridezilla møder i København før. Dog ikke under så private forhold som der lægges op til her. Sidste gang var på Hansens Køkken og bar. Mener det var i april sidste år.

Det kunne man da gøre igen der, eller et andet sted, eksempelvis Gundestrup Færge Kro. Men som sagt tror jeg det I lægger op til er et arrangement under mere private forhold.

Du har bare et eller andet med den der kro, hva?! :hug:

Den er nu også ganske suveræn - på alle punkter! Måske lige bortset fra det, at den ligger så langt væk fra Lyngby... :kiss:

:blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du har bare et eller andet med den der kro, hva?! :hug:

Jamen det skal jeg da ikke lægge skjul på. Det er en af mine gode venner der forpagter den og jeg kommer der jævnligt da det samtidig også er en af mine kunder (i det andet firma): Jeg er revisor for kroen. Men det er nu ikke derfor jeg foreslår den. Det er perfekte omgivelser og ret fornuftige priser. Rent geografisk ligger den langt fra Lyngby (og Allerød) ja, men hvis vi nu kigger på hele Sjælland, så ligger den faktisk i midten. Dvs. alle skal køre lige langt. Jeg har eks. en halvtimes kørsel derop. Det samme har man hvis man kører fra Slagelse eller Skælskør. Men jeg kan nu godt se problemet med offentlig transport :kiss:

Men som sagt er det nok et mere privat arrangement I lægger op til.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

ok piger - jeg finder lige ud af at lave noget med datoer, hvor I kan stemme eller noget...

Samtidig kommer et oplæg til noget... Jeg skal nok være kreativ !

Såfremt nogen af jer har forslag - så skriv endelig til mig på en PM så kan jeg holde lidt styr på det - og ellers så hold øje med tråden her, så sker der noget... :blush:

0

Del dette indlæg

Det kunne altså bare være SÅ hyggeligt, hvis vi kunne få sådan et bridezilla-møde op og stå!! Kunne være sjovt at møde jer in real life....selv om det er cyberspace, så føler man jo alligevel at man kender jer rimelig godt.....selvfølgelig nogen bedre end andre...alt efter hvor længe man har været på.....men rigtig hyggeligt tror jeg det kunne blive..

Svale :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du har bare et eller andet med den der kro, hva?! :kiss:

Jamen det skal jeg da ikke lægge skjul på. Det er en af mine gode venner der forpagter den og jeg kommer der jævnligt da det samtidig også er en af mine kunder (i det andet firma): Jeg er revisor for kroen. Men det er nu ikke derfor jeg foreslår den. Det er perfekte omgivelser og ret fornuftige priser. Rent geografisk ligger den langt fra Lyngby (og Allerød) ja, men hvis vi nu kigger på hele Sjælland, så ligger den faktisk i midten. Dvs. alle skal køre lige langt. Jeg har eks. en halvtimes kørsel derop. Det samme har man hvis man kører fra Slagelse eller Skælskør. Men jeg kan nu godt se problemet med offentlig transport :kiss:

Men som sagt er det nok et mere privat arrangement I lægger op til.

Jeg mente nu bare, at det er ærgerligt, at den ligger så langt væk fra Lyngby, fordi vi ikke liiiiige kan smutte derop en gang om ugen og spise lækker mad :kiss:

Det var nu ikke i forhold til et bridezillamøde... Jeg er frisk på at køre langt! :kiss:

:hug:

0

Del dette indlæg

Jeg mente nu bare, at det er ærgerligt, at den ligger så langt væk fra Lyngby, fordi vi ikke liiiiige kan smutte derop en gang om ugen og spise lækker mad :hug:

Det var nu ikke i forhold til et bridezillamøde... Jeg er frisk på at køre langt! :kiss:

Ah - Jeg har præcist samme problem. Man kører ikke bare lige derover/derop. Jeg gør som regel det at jeg kører forbi når jeg spiller på de kanter. Faktisk har jeg tænkt mig at køre derop i dag, i forbindelse med at jeg skal spille i Holbæk.

0

Del dette indlæg

Ja jeg er jo som sædvanlig frisk på Zilla-træf - og ligger da også meget gerne hus/have til - men spørgsmålet om det er ok, da jeg jo ikke bor i KBH - men ved KØGE???

Venligst

Badutski

Tja, jeg bor udenfor Solrød så for mig vil det være perfekt! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif

-HAHA- Lone

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer