FynboBredahl

Sig mig, hvad laaaaaaver I?!

6 indlæg i dette emne

:biggrin:

Hvad laver I her midt om natten, siden I ikke er online alle sammen?!

Nååååe... I sover måske?! Som man normalt gør om natten! :griner:-

Jeg har nattevagt på en meget stille barselsgang og ind imellem assisterer jeg ved en fødsel. Har lige været med til en skøn skøn tvillingefødsel :)

Så, men om 3½ time har jeg fri... Så skal JEG sove! :bearhug::blink::blush:

Håber I sover dejligt alle sammen :bearhug:

:thumbsupsmileyanim:

Redigeret af FynboBredahl
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hey Malene

Håber du fik sovet og rigtig godt :blush: .....

Det må alligevel være noget af en omvæltning sådan , at skulle bytte om på nat og dag , men det er vel bare et spørgsmål om tilvending ;) .Og dejligt med en tvillingefødsel,det må da ha været en oplevelse.

:thumbsupsmileyanim::bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Det er kun Disko-bent, Arno og jeg, der er online... Gå så i seng! :bearhug:

:thumbsupsmileyanim:

Tja det med dag og nat går ikke så godt i øjeblikket. Det startede søndag morgen, hvor jeg kom fra job kl. 6.30. Der sad DJ Lillemand spillevende i min seng og læste reklamer :bearhug:

Jeg vågnede så kl. 13. DJ Lillemand gik i brædderne kl. 20 men da klokken er 23.30 sætter han sig op; Jeg er sulten, hvorefter vi så en western film og derefter en hammer fed fjollet film (fandt aldrig ud af hvad den hed).

I går lavede jeg kabler hele natten og fik så langt om længe taget mig sammen til at begynde at arbejde kl. 12. I morgen skal jeg gerne igang noget før. Herudover har vi surfet "lidt" på nettet efter feriehuse.

I næste uge holder vi ferie i Jylland i forbindelse med nogle bryllupsfester jeg skal over og spille. Der bliver det sikkert endnu værre med nat og dag. men nu skal vi lige finde et hus :blush:

Lige nu sidder jeg faktisk og spiser aftensmad. Skulle lige have forsyntet forsynet et par dj's med anlæg til de næste par weekender.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer