Guest StineW

Bryllupskage fra Føtex - nogen erfaringer ?

9 indlæg i dette emne

Hejsa alle

Skal giftes d. 12 august ( i år, ja !!), og havde egentligt planer om at vi skulle have is-bryllupskage. Men det firma vi ville bruge virker simpelthen så forvirrede og ikke umiddelbart særligt troværdige....og kan da ikke overskue hvis kagen blev leveret til tiden!!

Derfor har jeg snakket med Føtex, som også laver bryllupskager til faktisk kun 35 kr. pr person. Men er der nogle af jer derude, der har erfaringer med dem??

S.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg ikke selv prøvet føtex, men dem jeg har hørt der har, har ingen klager og har kun hørt godt om dem....

Nu ved jeg jo ikke hvor du er fra i landet, men hvis du er inærheden af kbh, kan jeg da helt klart anbefale min veninde der er bager, hun laver nogle fantastiske kager og jeg bruger altid hende når jeg skal have kager jeg ikke selv kan lave, bl.a. vores bryllupskage og sidst var det en kage til mine drenges førdselsdag... hun tager priser fra 15 kr pr pers og opefter.. Du kan jo lige kigge her hos Kagebiksen

Sætter lige et billede end af drengenes fødselsdags kage, det er efter min bonus søns ønske med diddel... han er vild med diddel og hans yndlingsfarve er lyserød *GG* Og han er altså 8 år *GG*

Knuz Trine

post-16460-1154421391.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa alle

Skal giftes d. 12 august ( i år, ja !!), og havde egentligt planer om at vi skulle have is-bryllupskage. Men det firma vi ville bruge virker simpelthen så forvirrede og ikke umiddelbart særligt troværdige....og kan da ikke overskue hvis kagen blev leveret til tiden!!

Derfor har jeg snakket med Føtex, som også laver bryllupskager til faktisk kun 35 kr. pr person. Men er der nogle af jer derude, der har erfaringer med dem??

S.

hej stine..

jeg er selv konditor i en føtex, så vil ik sidde og rose det til skyerne.. da det jo selvfølgelig afhænger af den enkelte føtex og deres konditor med hvor'n tingene er.. jeg skal lave bryllupskager til to her indefra på lørdag..nu ved jeg ik hvor du er fra.. men bor du omkring ballerup skal du da være velkommen til at kigge forbi*S*

hilsen camilla

0

Del dette indlæg

Hejsa alle

S.

hej stine..

jeg er selv konditor i en føtex, så vil ik sidde og rose det til skyerne.. da det jo selvfølgelig afhænger af den enkelte føtex og deres konditor med hvor'n tingene er.. jeg skal lave bryllupskager til to her indefra på lørdag..nu ved jeg ik hvor du er fra.. men bor du omkring ballerup skal du da være velkommen til at kigge forbi*S*

hilsen camilla

Hejsa Camilla

Det lyder fint. Vi bor i Randers - men bageren her i byen syntes jeg virker til at lave nogle gode ting.

Men tak for dit tilbud om at kigge forbi :thumbsupsmileyanim:

Vi tager kontakt til Føtex og håber de har en konditor, der kan den dag.

S.

0

Del dette indlæg

Nu har jeg ikke selv prøvet føtex, men dem jeg har hørt der har, har ingen klager og har kun hørt godt om dem....

Nu ved jeg jo ikke hvor du er fra i landet, men hvis du er inærheden af kbh, kan jeg da helt klart anbefale min veninde der er bager, hun laver nogle fantastiske kager og jeg bruger altid hende når jeg skal have kager jeg ikke selv kan lave, bl.a. vores bryllupskage og sidst var det en kage til mine drenges førdselsdag... hun tager priser fra 15 kr pr pers og opefter.. Du kan jo lige kigge her hos Kagebiksen

Sætter lige et billede end af drengenes fødselsdags kage, det er efter min bonus søns ønske med diddel... han er vild med diddel og hans yndlingsfarve er lyserød *GG* Og han er altså 8 år *GG*

Knuz Trine

post-16460-1154421391.jpg

Hejsa Trine

Nu ligger Randers nok lidt for langt væk til at jeg kan drage nytte af din venindes ekspertise - men tak for tippet :thumbsupsmileyanim:

S.

0

Del dette indlæg

Hejsa alle

S.

hej stine..

hilsen camilla

Hejsa Camilla

Det lyder fint. Vi bor i Randers - men bageren her i byen syntes jeg virker til at lave nogle gode ting.

Men tak for dit tilbud om at kigge forbi :thumbsupsmileyanim:

Vi tager kontakt til Føtex og håber de har en konditor, der kan den dag.

S.

jamen det var da så lidt.. jeg håber de laver noget i bliver tilfredse med i hvert fald*ss*

hilsen camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi fik vores bryllupskage lavet i føtex (se billede). Alt i alt var vi tilfredse. Vi synes den var flot og smagte okay. Den var dog MEGET sød og jeg havde præcist bedt om at få den frisk... men måske konditoren ikke helt fik det med.

Der er dog enkelte ting ved føtex som ikke var helt i top.

Bl.a. kører de ikke kagen ud, og vi kunne ikke låne noget at transpotere den i (Det fik vi først at vide på dagen). Dvs. min far sad med en kage i tre lag på sit skød (den var virkelig vakkelvoren) og kørte gennem århus med den. Heldigvis skulle han ikke også styre bilen samtidig... :bearhug: Godt vi ikke skulle have haft en større kage.

Vi havde virkelig troet det var en selvfølge, man fik noget at transpotere kagen i. Men det første spørgsmål, da vi kom og skulle hente kagen var: "Har I en transport kasse med?" Det havde vi ikke lige fået besked om...

Jeg tror, I kan være ret sikre på at få en god kage i føtex. Bare husk at være præcise og spørg løs, hvis I er i tvivl.

:thumbsupsmileyanim:

post-16085-1154448050.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer