Olise

Brændt af!!!!!!!!!!!!!!!

10 indlæg i dette emne

Hej piger og drenge...

Vi er blevet brændt af mht vores bryllupskørsel.. Tillykke jeg hader folk der ikke kan holde deres aftaler.. og her 3 uger før.. ja right måske ikke lige det letteste at finde..

Mon der er nogle der kan hjælpe? 26 august - i Svendborg... fra 13-15... helst en gammel bil eller hestevogn... Mon nogen kender nogen...?

Fortvivlende hilsener

Olise :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

I årslev er der et sted ud til hoved A9 hvor der står en masse gamle biler - måske de tilbyder kørsel....ellers så er der Fyns limousine-service....hvor min mor vist har bestilt...uden at vide det - kan spørge hende imorgen hvis du er interesseret....

men hvor er det dog trælst at blive brændt af på den måde :thumbsupsmileyanim::bearhug:

0

Del dette indlæg

hej

lige netop det problem kender jeg godt....og vi skal også giftes den 26

Vi har det sammen og faktisk bor vi i ringe......

jeg har læst at i espe er der en som kører hestevogn

vi vil selv gerne have en gamle bil men det har vi ikke fundet endnu

hvis jeg hører nogt eller finder ud af det skal jeg nok skrive.

0

Del dette indlæg

Hej alle søde piger...

Tak for jeres inputs... :cheerleader3:

Jeg er fra Svendborg JA - og bor i Odense... ringede rundt til gud og hver mand i sidste uge... helt umuligt at finde nogen - og Hestevogn - det kunne vi godt glemme -de var ved at være udsolgt til 2007 allerede... Min store drøm var hestevogn - men min kommende mand er ikke lige så hooked på det.. Vi har nu fundet en gammelm Ford Mustang fra 64... hvid med røde lædersæder og åben hvis godt vejr...

I lørdags nævnte min søster godt nok hende og min mor havde overvejet at bestille hestevogn! Jamen - for dælen da - hvorfor har de så ikke gjort det... ???

Var der en der vidst om en der kørte hestevogn? Og til hvilken pris?

Har forsøgt at kontakte de der er via denne portal og alle optaget...

Mange hilsener

Olise :balloons:

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg havde på et tidspunkt min hest stående i Lakkendrup hos en Jens Peder Hansen og han kørte ind imellem til bryllupper. Jeg ved ikke om han stadig gør, men det er da et forsøg værd. Måske kender han andre hvis han ikke selv kører mere.

Skriv til mig hvis du vil have en PM med hans telefonnummer.

Hilsen Lenette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej olise

jeg kan desværre ikke hæjlpe dig med dit kørsel problem, men måske kan du hjælpe mig med mit. :super:

hvor har du fundet den mustang henne???? min tilkommende vil nemlig kun køre i sådan en, og det har været umuligt for mig at finde. :griner:-

0

Del dette indlæg

Hej alle søde piger...

Tak for jeres inputs... :super:

Jeg er fra Svendborg JA - og bor i Odense... ringede rundt til gud og hver mand i sidste uge... helt umuligt at finde nogen - og Hestevogn - det kunne vi godt glemme -de var ved at være udsolgt til 2007 allerede... Min store drøm var hestevogn - men min kommende mand er ikke lige så hooked på det.. Vi har nu fundet en gammelm Ford Mustang fra 64... hvid med røde lædersæder og åben hvis godt vejr...

I lørdags nævnte min søster godt nok hende og min mor havde overvejet at bestille hestevogn! Jamen - for dælen da - hvorfor har de så ikke gjort det... ???

Var der en der vidst om en der kørte hestevogn? Og til hvilken pris?

Har forsøgt at kontakte de der er via denne portal og alle optaget...

Mange hilsener

Olise :griner:-

Hey Olise det var mig der skrev det med en heste vogn ... og det var præcis jens peder jeg ville foreslå...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer