Guest Minsen

Fotografering ved festen

15 indlæg i dette emne

Hejsa!

Er der nogen, der kan kan anbefale en billig fest-fotograf? -I Københavnsområdet.

Min kæreste og jeg skal giftes, og vi vil gerne have taget billeder under selve festen, men der er ingen i familien, der har lyst til at "tage ansvaret" for det. Vi har derfor overvejet at hyre en fotograf, men det er meget dyrt. Vi har også tænkt på at sætte engangskameraer på bordene, men vi vil gerne være sikre på, at der bliver taget billeder af de "store" øjeblikke, og derfor vil vi helst have en fotograf, som selvfølgelig ikke må være for dyr!

Håber, I kan hjælpe!

Minsen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Minsen.

Velkommen til http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Mht fotograf i Kbh området, så prøv en Ebbe Toftemark, jeg kan desværre ikke lige finde hans visitkort, men jeg skal nok skrive tilbage til dig, hvis jeg finder det (har nemlig selv en ide om, at skulle bruge ham ;) )

Mener han er fra Frederiksværk..........

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Del dette indlæg

Jeg kan ikke lade være med at indskyde en bemærkning omkring engangskameraer.....

Jeg har snakket med rigtig mange brudepar efterhånden, og hvor er der mange der er kede af de satte de kameraer på bordene... For det første så er de tit af meget ringe kvalitet, blitzen virker ikke som den skal, man kan ikke gå så tæt på som man lige tror... højst et par meter, så bliver det tit uskarpt. Det er rigtig rigtig ærgerligt at betale mange penge for kameraer + fremkaldelse hvis billederne så bliver dårlige. Prøv at købe et par kameraer på forhånd og test dem, både med og uden blitz.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mht engangskameraer, så er der et rigtig godt - og langt- indlæg herinde, hvor en fortograf anbefaler nogle mærker.

Du kan også læse om andres erfarringer, med de kameraer de har brugt.

Vi vil selv have engangskameraer på borderne, da vi gerne vil have nogle sjove billeder fra bordene.

Vi testede et engangskamera her nytårsaften, så nu er vi spændt på at se, hvordan billederne bliver.

Her i sommers var vi til tre bryllupper, og der blev brugt engangskameraer ved dem alle, og jeg må indrømme, at jeg er blevet positiv overrasket over mange af billederne, især fordi de to af dem, hvade brugt et ukedt mærke, som der netop i det overnævnte indlæg, blev advaret imod.....

Så...... det er svært - derfor er vi også selv igang med at tekste, at vi ikke bliver skuffede....

Held og lykke

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

Har også hørt meget godt om pihlFoto, men da vi bestilte fotograf, kendte vi desværre ikke til hende.......

0

Del dette indlæg

Jeg zappede lige det her indlæg der tidligere er skrevet om engangskameraerne, måske det kan hjælpe lidt ? :tu: :

Hej Alle

Taget fra tidligere indlæg!!!

Hold jer langt væk fra NO NAME engangskameraer med fortrykte logoer. De er oftes af en meget meget ringe kvalitet lavet af de billigste materialer.

Nedenstående engangskameraer bruger jeg selv og kan jeg derfor varmt anbefale jer.

Easy Flash - med iso 400 film

Fuji Quick Snap Flash

Kodak Fun Gold Flash

Alle 3 kameraer kan købes i div. foto forretninger. Jeg var inde og kikke på bryllupsshopping.dk og det skal bemærkes at deres priser på Easy Flash er yderst rimelig.

0

Del dette indlæg

Der er som tidligere skrevet både fordele og ulemper ved engangskameraer. Billedernes kvalitet afhænger meget af lys forholdene. Derfor kan et brudepar godt have gode billeder fra engangskameraer, fordi der har været godt lys i lokalet, mens andre dårligt kan se hvad der er på billederne.

Er selv fotograf på 14 år og havde faktisk valgt ikke at få taget billeder til selve festen, men heldigvis overraskede en god kollega med at komme og tage billeder både i kirken og til festen og gud hvor jeg takker ham for det idag. Dagen kan ikke laves om og billederne er et kært minde fra den store dag.

Hilsen Helle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ingen tvivl om at Bettina, Pihl Foto kan sit kram, men nu er hun jo fra Fyn. Var der ikke noget med at Helle Æbeltoft søgte par som der kunne skydes bryllupsbilleder af på dagen, som hun også selv kunne benytte. Det var da en mulighed.

Jeg har ikke meget forstand på fotografi apperater eller fotografering hvad vores nuværende billeder på hjemmesiden også bærer præg af. Men det er vel ligesom alt andet. "Vi håber I var tilfredse" for det kan ikke gøres om". Vælger man en løsning fordi den er billig og det viser sig at være et dårligt resultat, kan man ærgre sig over det resten af sine dage. Det gælder særligt ens egen bryllup, festen og minderne derfra.

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Er der nogen, der kan kan anbefale en billig fest-fotograf? -I Københavnsområdet.

Min kæreste og jeg skal giftes, og vi vil gerne have taget billeder under selve festen, men der er ingen i familien, der har lyst til at "tage ansvaret" for det. Vi har derfor overvejet at hyre en fotograf, men det er meget dyrt. Vi har også tænkt på at sætte engangskameraer på bordene, men vi vil gerne være sikre på, at der bliver taget billeder af de "store" øjeblikke, og derfor vil vi helst have en fotograf, som selvfølgelig ikke må være for dyr!

Håber, I kan hjælpe!

Minsen

SKRÆKHISTORIEN...... taz

Lad være med at tro, at I finder en stjernefotograf til ingen penge. Pris og kvalitet hænger sammen. :ph34r:

Det troede min lillebror for nogle år siden, og hyrede en fotograf til 1.000,00 kr. (alt incl. billeder i kirken, portrætfoto, billeder af gæsterne - und so weiter).

De fik nogle billeder som jeg selv kunne have taget bedre med mit konfirmationskamera ;)

Og da de ikke ville betale ham for de dårlige billeder, truede han med at destruere alle billeder incl. negativer.

Så gør jer selv den tjeneste. Få fat i en prof. fotograf. Vi taler om billeder fra jeres livs fest.

Knus

S@ss

0

Del dette indlæg

Hejsa..

Jeg ville også lige "sige" noget.. :lol:

Vi har - synes jeg - fået et kanon tilbud..

Vi bliver fuldt af vores fotograf i 13 timer, hun kommer:

- ned til frisøren

- med til "make-up mm

- hjem til den nervøse gom i hans forældres hjem

- tilbage til min påklædning mm

- ned til kirken før jeg kommer

- bileder under vielsen

- billeder udendørs

- billeder i studiet (skal selvfølgelig betales for sig selv når de er i album)

- med til festen indtil vi har danset omk kl. 24

- + billeder under middagen mm

Hun er professionel, da vi ikke vil resikerer at billederne "går i vasken" - vi kan jo ikke tage dem om...*smil*

Alt det koster os 2000 (for de 13 timer)

Knus Happy :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer