Guest majakarlsen

ISLAGKAGE - HVOR?

12 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

Jeg håber at i kan hjælpe mig da der kun er 2 uger og 2 dage til vores bryllup!!!!

Er der nogen der ved, hvor man kan bestille en bryllupskage lavet af IS?

Vi har ikke nogen kage endnu, da jeg regnede med vi ville få den fra VI ADVARER MOD AT HANDLE MED ISMEJERIET DA FLERE AF VORESS BRUGERE ER BLEVET SNYDT AF DEM som har annoncer alle vejne. Har prøvet at bestille, og har ringet til dem 3 gange nu, og der er ikke sket noget. Så jeg edr begyndt at blive lidt nervøs.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men vi får fra et diner transportable-firma. Ellers kunne det jo også være at Hjem-is har noget i den genre. Har du prøvet at søgt på google. Der dukker ofte gode muligheder op som man kan undersøge.

Håber at det lykkes for jer.

JAnnie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle sammen.

Jeg håber at i kan hjælpe mig da der kun er 2 uger og 2 dage til vores bryllup!!!!

Er der nogen der ved, hvor man kan bestille en bryllupskage lavet af IS?

Vi har ikke nogen kage endnu, da jeg regnede med vi ville få den fra VI ADVARER MOD AT HANDLE MED ISMEJERIET DA FLERE AF VORESS BRUGERE ER BLEVET SNYDT AF DEM som har annoncer alle vejne. Har prøvet at bestille, og har ringet til dem 3 gange nu, og der er ikke sket noget. Så jeg edr begyndt at blive lidt nervøs.

Du skal da bare have fat i Cribbio. Det er hjemmelavet italiensk is og smager fantastisk. Ved det sælges en del andre steder end lige i Århus, men prøv evt at ringe til ham og hør nærmere...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer