Annett

Langt slæb

27 indlæg i dette emne

Hej piger :bearhug:

Så har jeg også fundet min skønne brudekjole :loveshower: Som mange af jer andre sikkert også har prøvet, så var det en hel anden, end det jeg havde forestillet mig. Men da jeg fik den her på - så var det bare DEN :)

MEN jeg havde altså ikke regnet med, at jeg skulle have et slæb - jo måske et kort et, men ikke alt for langt. Og så ender jeg med et kæmpe slæb. Dog kan jeg få kortet ligeså meget af det, som jeg selv synes. Men jeg er meget i tvivl :bearhug: Jeg indsætter lige 2 billeder, og så håber jeg VIRKELIG at I kan give mig nogen gode råd :bearhug:

På det første billede er slæbet ude i fuld længde. På det andet er det "bukket" ca 20 cm. ind. Jeg er tilbøjelig til at ville ha' mere af det. Men hvad siger I. Mine 2 søstre og min mor, der var med ude at købe kjolen, synes ikke, at der skulle kortes noget af - så jeg er i syv sind :denmarkflag:

HJÆLP :balloon:

post-11966-1155229866.jpg

post-11966-1155229889.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes da du skal få taget det af slæbet som du ønsker - det er jo din kjole og din dag. Om man er til slæb eller ej er jo en smagssag. Jeg synes et langt slæb er smukt - men hvis ikke det er dig så er det jo ligegyldigt.. du skal gøre det du synes skal gøres for at kjolen bliver helt perfekt.. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hvis du ikke har det godt med slæbet synes jeg da helt klart, at du skal få kortet det. Det bliver hurtigt en lang dag, hvis du skal gå og slæbe rundt på et træls slæb, som du måske kun synes er i vejen. Men hvis ikke du mener slæbet vil blive et problem, jamen så skal det da bare blive som det er, for det er da flot. Men dit velbefindende i kjolen kommer først, og kjolen bliver 10 gange smukkere, hvis du selv føler dig godt tilpas i kjolen. Så føl efter i maven, det er kun dig selv der kan beslutte dette. men det vil være smukt uanset hvad.

0

Del dette indlæg

Jeg havde heller ikke regnet med at jeg skulle have slæb på min kjole. Ja alt det som jeg havde forstillet mig duede slet ikke.

Men jeg var slet ikke i tvivl om at jeg skulle have slæb på, da jeg først havde fået kjolen på. Den kan jo hægtes op. Da vi kom hjem efter at have fået taget billeder, hægtede jeg det op. Og jeg havde ingen problemer med det hele dagen/aftenen.

Men du skal da gøre hvad du føler for der passer dig.

Men jeg synes det er en rigtig flot kjole og slæb.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er det, der er så svært - for jeg er jo hel vild med kjolen. Jeg er ikke så nervøs for, at jeg bliver træt af slæbet i løbet af dagen, da den kan hægtes op - jeg ved bare ikke, om SÅ langt et slæb ser for voldsomt ud :denmarkflag::balloon: Da jeg ikke havde forestillet mig, at jeg skulle ha' slæb - så virker det måske også mere voldsomt på mig. Jeg vil jo nødig se for marengs-agtig ud :)

Så derfor er det så rart at høre andres mening - om sådan et langt slæb virker for voldsomt.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Mange tak :bearhug: Jeg vil meget gerne vise den frem forfra også. Jeg er bare så nervøs for, om der er nogen, der lurer med herinde at dem, jeg kender. Kan jeg gå ind og slette billedet igen efter lidt tid? Er der nogen, der ved det?

:)

0

Del dette indlæg

Mange tak :bearhug: Jeg vil meget gerne vise den frem forfra også. Jeg er bare så nervøs for, om der er nogen, der lurer med herinde at dem, jeg kender. Kan jeg gå ind og slette billedet igen efter lidt tid? Er der nogen, der ved det?

:)

Jamen det kan du godt... du kan nemlig redigere alle dine indlæg elelr du kan helt slette dem *SS*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen here goes - så håber jeg, at jeg kan finde ud af at slette det senere. Håber I kan li' kjolen - det er kun meget meget få, jeg har vist den frem til :denmarkflag: Og beklager, at jeg ser lidt bøvet ud på det første billede - det kunne jeg godt ha' gjort lidt bedre :)

Håber på ærlige meninger :bearhug:

0

Del dette indlæg

hej...Din kjole er bare helt vildt smuk og jeg må sige at jeg er helt vildt med dit slæb for mig er jo længer jo bedere men det er som alle de andre har sagdt jo en smags sag og du skal selvfølige gøre det du synes er mest rigtigt :bearhug: men rigtig rigtig smuk med det lange slæb synes jeg :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op! Hvor er det bare en :bearhug: FLOT kjole!!!

Mht. slæb eller ej er jeg tilbøjelig til at følge flertallet : du skal gøre det, du har det bedst med.

Men jeg er nok den forkerte at spørge, eftersom min kjole nok bliver så overdrevet stor, med 10 meter slæb osv., at den skal specialfremstilles hos "Dansk Cikustelte-service" e.l.! :)

Men det er under alle omstændigheder en smuk kjole! Hvis du beholder slæbet, hvor gør du så egentlig af det under dansen? Spørger mest af nysgerrighed, aner ikke hvad jeg selv gør... :denmarkflag:

MvH

Mariahønen

Redigeret af Mariahønen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op! Hvor er det bare en :denmarkflag: FLOT kjole!!!

Mht. slæb eller ej er jeg tilbøjelig til at følge flertallet : du skal gøre det, du har det bedst med.

Men jeg er nok den forkerte at spørge, eftersom min kjole nok bliver så overdrevet stor, med 10 meter slæb osv., at den skal specialfremstilles hos "Dansk Cikustelte-service" e.l.! :balloon:

Men det er under alle omstændigheder en smuk kjole! Hvis du beholder slæbet, hvor gør du så egentlig af det under dansen? Spørger mest af nysgerrighed, aner ikke hvad jeg selv gør... :bearhug:

MvH

Mariahønen

1000 tak for alle roserne - det er dejligt at høre, at I kan li' kjolen. Godt jeg bestemte mig for at vise den frem - så bliver man lidt mere sikker i sin sag ikk'? :bearhug:

Mht. slæbet er jeg ikke blevet så meget klogere. Jeg må mærke efter fornemmelsen, så jeg skal prøve den næste gang. Når vi skal danse, så er der en strop i slæbet til at tage om håndleddet - og så er det bare igang med at danse :) Jeg sidder og bliver helt i tvivl om, om slæbet også kan hægtes op - for det ville jo være lidt smart :bearhug: Men ellers må jeg jo ha' det over armen, og mon ikke også det kan gå :blushsmiley:

0

Del dette indlæg

Hej piger :bearhug:

Så har jeg også fundet min skønne brudekjole :loveshower: Som mange af jer andre sikkert også har prøvet, så var det en hel anden, end det jeg havde forestillet mig. Men da jeg fik den her på - så var det bare DEN :)

MEN jeg havde altså ikke regnet med, at jeg skulle have et slæb - jo måske et kort et, men ikke alt for langt. Og så ender jeg med et kæmpe slæb. Dog kan jeg få kortet ligeså meget af det, som jeg selv synes. Men jeg er meget i tvivl :bearhug: Jeg indsætter lige 2 billeder, og så håber jeg VIRKELIG at I kan give mig nogen gode råd :shooter:

På det første billede er slæbet ude i fuld længde. På det andet er det "bukket" ca 20 cm. ind. Jeg er tilbøjelig til at ville ha' mere af det. Men hvad siger I. Mine 2 søstre og min mor, der var med ude at købe kjolen, synes ikke, at der skulle kortes noget af - så jeg er i syv sind :balloon:

HJÆLP :bearhug:

WOW hvor er det bare en :bearhug: smuk kjole. Jeg synes den er som den skal være, men nu er jeg jo også tilhænger af slæb :denmarkflag: Men hvis du føler dig bedre tilpas med et kort slæb synes jeg at det er det du skal have. Det er jo dig der skal have kjolen på, og dig der skal være tilfreds med den :bearhug:

0

Del dette indlæg

Fantastisk kjole du har fundet dig. :bearhug:

Mht. slæbet havde jeg selv de samme overvejelser. Da jeg så var til prøvning, prøvede vi at hæfte det op hvilket gjorde at jeg syntes jeg fik bagbalance - kjolen bliver jo meget tung bagtil så. Jeg prøvede også at holde det ligesom i en strop men så skulle armen næsten over hovedet for at det var fri af gulvet.

Jeg besluttede altså at tage det meste af slæbet af - der er kun lige så det glider lidt ud over gulvet - og jeg bliver fri for at hægte, holde og løfte.

Jeg skal til prøvning igen 24/8 hvor den så er færdig og jeg håber selvfølgelig den er flot. Jeg besluttede bare at det var mere vigtig at jeg følte mig fri hele dagen.

:) Lone

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Vil også bare sige du ser SUPER smuk ud i den kjole!!!!!!! :):denmarkflag::balloon:

Og personligt syntes jeg at slæbet i langt er vildt flot!!! Men det er jo som de andre siger dig selv(og kun dig) der skal afgøre det. Men forstår godt hvis du gerne vil høre andres mening.

Må man være så fræk at spørge hvor kjolen er købt og hvad den koster??? For det er bare lige mig. :blushsmiley:

Det er den perfekte kjole du har valgt, det er jeg sikker på, den klær dig bare så godt.

Held og lykke :bearhug:

Knuser

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Vil også bare sige du ser SUPER smuk ud i den kjole!!!!!!! :bearhug::bearhug::shooter:

Og personligt syntes jeg at slæbet i langt er vildt flot!!! Men det er jo som de andre siger dig selv(og kun dig) der skal afgøre det. Men forstår godt hvis du gerne vil høre andres mening.

Må man være så fræk at spørge hvor kjolen er købt og hvad den koster??? For det er bare lige mig. :blushsmiley:

Det er den perfekte kjole du har valgt, det er jeg sikker på, den klær dig bare så godt.

Held og lykke :)

Knuser

Mette

1000 tak :bearhug: Det er altid så dejligt at høre fra alle jer skønne "bryllups-klar" piger :balloon:

Men du må gerne spørge. Det er en "special edition" model fra Lilly. Underlig nok har jeg svoret, at jeg aldrig skulle ha' en Lilly model, og så er det, hvad jeg ender ud med :bearhug: Men den er nu meget atypisk Lilly. Den er ikke i deres almindelige sortiment eller katalog, og hver butik havde vist kun fået leveret 1-2 stk. af den. Derudover var jeg så heldig, at den var sat ned fra 10.000 kr. til 5.000 kr. SKØNT :bearhug:

Håber du kan bruge det - og god jagt på kjolen :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Sig til når/hvis jeg skal slette dem igen ;)

Hej Birgit :cheerleader3:

Vil du slette billederne igen? Jeg havde helt glemt det i min jubel over alle de dejlige tilbagemeldinger :cheerleader3: Jeg ved ikke, om nogen "lurer" - men så er jeg da helt sikker.

På forhånd mange tak - og rigtig god weekend :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg er da glad for jeg lige nåede at se billederne, inden de blev slettet :blush:

Hvor er du bare fantastisk smuk i den kjole. Hvem der bare havde sådan en facon, der kan bære det snit. Jeg synes virkelig kjolen har et unik design og slæbet er efter min mening perfekt... men det er jo dig, der skal mærke efter, hvad du har lyst til.

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Hej,

Jeg synes at du er virkelig virkelig smuk og din kjole er perfekt til dig! :griner:-

Jeg er heller ikke meget for slæb, men har prøvet en med kun 1 1/2 meter slæb på, så er der lige lidt uden at det er for meget... Ellers synes jeg også at du helt klart skal gøre det DU har lyst til og vil føle dig bedst tilpas med! Det er DIN dag!!!... Og DIN kjole... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer