Guest Bonni

Boksershorts

10 indlæg i dette emne

Hej alle

Vil lige dele en lille hemlighed med jer.

Jeg har længe været på udkig efter nogle boxershorts til min kommende mand, som han kan have på til bryllupet. (ved ikke om det er normalt men i min familie skal manden vise boksershorts når kvinden skal vise strømpebånd)

Så i weekenden så jeg i Føtex' reklame at de havde boxershorts med tekst på numsen.

De havde bl.a. nogle hvor der stod "Just say yes" og så var de røde - Dem har jeg lige været inde og købe til ham - synes de er geniale. :):bearhug: :yay:

PS de havde også nogle hvor der stod "det er en om'er" dem drillede min kommende mand mig med at han hellere ville have, men når det nu var mig der skulle købe, så bestemmer jeg jo også :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle

Jeg har længe været på udkig efter nogle boxershorts til min kommende mand, som han kan have på til bryllupet. (ved ikke om det er normalt men i min familie skal manden vise boksershorts når kvinden skal vise strømpebånd)

Så i weekenden så jeg i Føtex' reklame at de havde boxershorts med tekst på numsen.

De havde bl.a. nogle hvor der stod "Just say yes" og så var de røde - Dem har jeg lige været inde og købe til ham - synes de er geniale. :):bearhug: :yay:

PS de havde også nogle hvor der stod "det er en om'er" dem drillede min kommende mand mig med at han hellere ville have, men når det nu var mig der skulle købe, så bestemmer jeg jo også :balloon:

Hej Bonni

Du kunne også købe boxershorts med find holger-trykket, de er faktisk ret søde :bearhug:

jeg så dem hos tøjeksperten for et par måneder siden, og kunne bare ikke lade være med at købe dem.

:denmarkflag:

Christina

0

Del dette indlæg

Hej alle

PS de havde også nogle hvor der stod "det er en om'er" dem drillede min kommende mand mig med at han hellere ville have, men når det nu var mig der skulle købe, så bestemmer jeg jo også :denmarkflag:

Vrææææææææææææææl... dem ville jeg have haft til min mand, men I vores føtex i Lyngby der var de desværre udsolgte... tror I jeg var mutte... Og jeg var ellers derude i tirsdags allerede... Hvor er jeg bare misundelig *SS*
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis der nu er nogen der skulle finde et par af dem i størrelse xxl helst de røde med just say yes eller de sorte med OM'er, så sig endelig til, så må I MEGET gerne købe dem til mig, skal nok betale for dem og porto *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Hvis der nu er nogen der skulle finde et par af dem i størrelse xxl helst de røde med just say yes eller de sorte med OM'er, så sig endelig til, så må I MEGET gerne købe dem til mig, skal nok betale for dem og porto *SS*

Knuz Trine

Hej trine jeg tjekker lige imorgen

så skriver jeg til dig

:bearhug:

Christina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Knuz Trine

Hej trine jeg tjekker lige imorgen

så skriver jeg til dig

:bearhug:

Christina

Iiiiiiiiiiiiih hvor sødt af dig *SS* Tuuuuuuuuusind tak *SS*
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer