me0505

Tips til toiletbesøg

34 indlæg i dette emne

Tænkte på......

Hvis man skal sidde omvendt på toilettet, dvs man skræver jo egentlig over toilettet ikke?

Hvad gør man så med trusserne??

Knus fra

ViTo, der ikke havde nogen problemer med at vende den rigtige vej ;)

Det samme, som man plejer, trækker dem ned. Man behøver ikke have benene så langt fremme, at de kommer i karambolage med toiletkummen (den buer jo også noget indad). Det gik i hvert fald fint sådan for mig.

I øvrigt et godt tip, det med at sidde omvendt. Godt nok havde jeg ikke verdens største kjole eller længste slør, men til gengæld var toiletterne ret små, så det med i det hele taget at få sig vendt kunne godt have været svært.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hihi... sidder også og klukker lidt her...

Et andet tip, så man ikke skal løbe på toilet hele tiden under festen (man skåler jo riiiiimeligt meget), er at spise bananer! Man kan jo lige spise et par stykker inden man tager afsted. Det har jeg ihvertfald hørt, at det er det de kongelige gør, når de skal til lange middage - der kan man jo ikke løbe på toilet hele tiden... Det skulle holde på vandet.

0

Del dette indlæg

Ja det er simpelthen for grineren. Jeg kan godt huske at min veninde for nogle år siden havde toilethjælper med når hun skulle på toilettet. Men jeg er altså ikke god til det med at gå sammen på toilettet, så jeg ville nok sætte pris på at kunne klare det selv. Så tak for de gode råd - så må vi se hvad der holder. Heldigvis er jeg udstyret med en selskabsblære, så forhåbentlig bliver det ikke så mange gange det bliver relevant.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer