Lisen

Hvor blev brudenfie af?

40 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ved at hun er aktiv et andet sted på nettet, og her skriver hun at hendes tråd også er slettet der, og at det ikke kan være anderledes.

Men hun bekræfter at brylluppet stadig forløber som planlagt,imorgen, så ingen grund til bekymring der - Jeg er sikker på at Bettina nok skal fortælle os mere, når/hvis hun får lyst til det. :bearhug:

Bettina, STORT tillykke med jeres dag imorgen :balloons:

.. Håber at du, trods alt, også vil smide et billede eller 2 herind til os ;)

:bearhug: Majken

Redigeret af Glowin
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men hun bekræfter at brylluppet stadig forløber som planlagt,imorgen, så ingen grund til bekymring der

Det er jo det væsentlige. Måske hun syntes at hun har skrevet nogle ting i pågældende tråd, som hun ikke ønsker skal ligge fremme til offentlig skue. Det har man jo set før.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Jeg har godt nok også spekuleret over hvor hun var blevet af.. mystisk.. Kære bettina, håber at du har det godt og at du ikke glemmer os helt. Vi vil SÅÅ gerne se og høre om jeres bryllup når den store dag er omme. Håber I får en skøn, skøn dag :balloons:

0

Del dette indlæg

:balloons: Jeg ville da lige melde mig under fanen som en af de bekymrede så det glæder mig da at høre at der stadig er bryllup i morgen.... men når man nu følger hinanden med stor interesse.... Så kommer man jo til at undre sig.... Men Lykke frem over til brudenfie.... :bearhug:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der har ikke været nogen af os der har gjort hende ked af det i en eller anden tråd vel?????

:balloons: til brudenfie - og held og lykke med i morgen

Beatles

Nej man bliver da helt nervøs :bearhug: sommetider kan det være svært at skrive lige det man mener og kan måske lyde forkert :bearhug: ... Bare det ikke er sådan noget :bearhug:

0

Del dette indlæg

Nu får jeg helt dårlig samvittighed. Der var ikke så mange, der kommenterede tråden, så jeg regnede ikke med, at det ville blive bemærket noget særligt, og så er jeg ligefrem efterlyst!

Jeg har det fint! Vi SKAL giftes idag om 8 timer.

Vi er bare skiftet fra et næsten offentligt bryllup til at gøre det mere privat, for det var der behov for.

Hjertelig tillykke til alle i andre idag og når det bliver jeres tur.

Kh Bettina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu får jeg helt dårlig samvittighed. Der var ikke så mange, der kommenterede tråden, så jeg regnede ikke med, at det ville blive bemærket noget særligt, og så er jeg ligefrem efterlyst!

Vi er bare skiftet fra et næsten offentligt bryllup til at gøre det mere privat, for det var der behov for.

Kh Bettina

Selvfølgelig ligger vi da mærke til det......... Det er svært at nå at kommentere alle trådene og jeg kender da selv til den der lidt øv fornemmelse, hvis man rigtig stolt kommer ind og skal vise noget frem.

Jeg tror bare vi alle har haft tralvt + at der lige har været generationsskifte herinde, der er utrolig mange nye hoveder, det giver vidst også lidt færre svar.

Men det er skønt, at høre fra dig at alt er okay og jeg håber i får den dejligste dag i dag.

Tillykke med dagen. :balloons: Pernille

0

Del dette indlæg

Kh Bettina

Hvor er jeg glad for at du stadig rumsterer herinde.

Hjertelig tillykke med brylluppet idag :balloons:

Vi vil utroligt gerne høre hvordan det hele er gået idag.

Det er fuldt forståeligt at man kan trænge til et mere privat bryllup, men jeg håber da at du vil dele oplevelsen med os bagefter.

-Mette-

0

Del dette indlæg

Kh Bettina

JAAAAAAAAAAAAAA der var du jo - for pokker tøsebarn jeg har tænkt på dig i flere dage nu!

Dejligt at du stadig skal giftes /æhm det må jo være datid, for nu er du jo gift og alt!

Tillykke med din dag, jeg håber den blev præcis som du forventede.

Tillykke med din nye titel som FRUE :blush:

:bearhug: Lisen (som bare er glad for at der ikke var noget i vejen)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh er også glad for at læse, at det kun var derfor, du havde valgt at slette din profil....dejligt at se bryllupsbilledet af jer :loveshower: hvor er I søde sammen :bearhug:

Er lidt spændt på at høre, hvordan og hvorledes med nu kjolen var blevet set af din kære husbond....hvordan var øjeblikket, da du trådte ind i kirken??? Var det ikke specielt alligevel :loveshower:

Svale :blush:

0

Del dette indlæg

Åh er også glad for at læse, at det kun var derfor, du havde valgt at slette din profil....dejligt at se bryllupsbilledet af jer :loveshower: hvor er I søde sammen :bearhug:

Er lidt spændt på at høre, hvordan og hvorledes med nu kjolen var blevet set af din kære husbond....hvordan var øjeblikket, da du trådte ind i kirken??? Var det ikke specielt alligevel :loveshower:

Svale :blush:

Det var overhovedet ikke så svært eller skræmmende, som jeg forventede at gå ind igennem kirken. Far og jeg gik bare og nød turen og var helt afslappede. I det hele taget gik alt helt fantastisk og bedre end vi kan fatte. Det har virkelig været en uovertruffen dag fra ende til anden. ALT var perfekt, og vi er blevet opfordret af mange til at holde flere fester, fordi vore gæster virkelig havde en skøn dag. Hvordan har vi dog gjort os fortjent til så dejlige mennesker, der gør så meget for os og er så glade for os? Vi forstår det slet ikke!
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer