Guest floffy21

Hurra Hurra

18 indlæg i dette emne

HURRAAA!!

Så lykkedes det endelig, jeg fik overtalt kæresten til et bryllup, http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/brud.gif jeg kan vi begge kan gå med til, og han kom endda med en dato, så den 28/2-04 skal vi giftes på Lunderskov rådhus (hvis de har plads)

det kommer til at foregå ca sådan

kl 11 bliver vi gift på rådhuset, :hjerte: og så tager vi med alle gæster hjem til os, til reception, med hjemmebag, og handwitch evt. pølsehorn, og så en masse sodavand øl kaffe og te, og lidt chips

her bliver inviterrer vi alt der kan kravle og gå, og håber på der kommer lidt frameldinger, vi har ikke så stort et hus, og vi inviterrer 49

så kl 15 kører vi ud mod min kærestes forældre( hvis de da vil lade os holde det der, har ikke spurgt endnu) på vejen stopper vi ved hans morfar og mormors grav og vi lægger brudebuketten ( hans mormor døede i sommers) så tager vi hjem til svigerfamilien kun forældre søskende m. påhæng og vores lille niece, jeg regner med at kunne få nogle af vores venner til at hjælpe i køkkenet.

forretten er ikke fundet endnu, men kæresten har valgt hovedretten, boller i karry :) (lidt utraditionelt, men han er meget kræsen, og så får han noget han kan lide) og til dessert islagkage.

Jeg glæder mig vildt, for nu kan jeg endelig få planlagt, og det allerbedste er at jeg skal ud og prøve kjoler :specool:

ville bare lige dele min glæde med nogen, har ikke fortalt det til andre endnu.

Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha !!

Det må jeg sige..planlægge et bryllup på halvanden måned.. det turde jeg ikke..

Jeg har 8 måneder igen og synes næsten ikke jeg kan nå alt det jeg vil have gjort, men et stort held og lykke fremover og jeg håber at I får den bedste dag... fool

August04

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TILLYKKE TILLYEKKE

Hvor er det altså bare alletiders!!

Men den 28.2.04...Kæreste Camilla det er jo liiiiiiiige om lidt!!!! Det er jo faktisk i næste måned!!!! I er ikke kede af det! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif

Har i tjek på tøj , borgmester, invitationer, indkøb af mad...hvem skal lave det, hvem skal gøre klar til maden så i ikke får stress. Selv om i måske har regnet med at stå med det selv, kommer det bag på de fleste, at der kommer SÅ mange sommerfugle den dag!!! Hvad med prøvelses attest osv????

UHA UHA....jeg får helt stress!!! :)

Husk....og jeg er vidst ikke den eneste, der er af den overbevisning, når jeg mener, at forberedelses tiden til et bryllup er en STOR den af glæden!!!!

Så husk det nu når du sidder og glæder dig over du har fået kæresten overtalt til et bryllup om 1½ måned!!!

Jeg er meget glad på jeres vegne...men personligt ville jeg gerne have noget mere tid til at arrangere en så stor begivenhed som et bryllup!!! Det er jo noget i gerne skal tænke tilbage på om mange, mange år!!! :wub:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg glæder mig for vildt, har ikke fortalt det til andre end til et rigtigt godt vennepar, men jeg er ikke nervøs over planlægningen, da det er et rimeligt uformelt bryllup, uden taler, og de store dikkedarer, da pengene ikke er så store, og kæresten ikke gider, men jeg har nogle gode veninder og min familie og svigerfamilie, som vil hjælpe med alt hvad der er brug for, og maden skal jeg selv lave, så det er ikke så stort et problem, så jeg tager det bare som det kommer, har jo gået og planlagt det længe oppe i hovedet, da vi har været forlovet i 2½ år.

håber lidt på at mine forældre vil give et tilskud til kjolen, det skal ikke være en alt for dyr, men det ville da være rart at kunne få en fantastisk kjole http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Camilla

0

Del dette indlæg

Med hensyn til kjolen skal du virkelig skynde dig. For det kan tage lang tid at få den hjem hvis de ikke har den i din størrelse.

Du kunne også lede efter en brugt her på siden under læsernes køb og salg der kan man få billige kjoler der er flotte. Eller på den blå avis.

Og så bare rolig jeg havde 3 måneder til vores planlægning og det var et bryllup med 52 til fest. :specool:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke, tillykke!

Fedt, hvor skønt når man kan blive enige http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif .

Vores bryllupsforberedelser går også ud på at finde en måde at få det til at fungere, og hvor vi begge vil blive glade for det. Og vores kommer til at minde om det du beskriver tror jeg! Al det med invitationer skal nok komme når vi bare er blevet enige om hvordan og hvornår...

Der er som regel ikke optaget på Rådhuset - de vier bare alle dem der er, selvom det kan blive en hel bunke. Så er der bare lidt ekstra ventetid før man kommer ind.

Jeg er glad for at høre at det er så snart, for så er vi ikke de eneste der er så vanvittige at holde bryllup kort tid efter at vi har besluttet at blive gift :)

Please, skriv hvordan det ender med at blive med kjole, dagen osv, jeg er super-nysgerrig.

Én fordel ved at have en gifte-vrangvillig kæreste (min sprang helst helt over) er, at jeg virkelig fokuserer på at det skal være os to, at vi rent faktisk bliver gift, og så tror jeg at alle udenoms-tingene bliver knapt så vigtige.

Vippp *der svæver på en lyserød sky*

0

Del dette indlæg

jamen det er utroligt, hvad man kan nå at ordne fra i går til i dag, jeg har hentet ægteskabserklæring, og booket tid på rådhuset, borgmesteren blev helt vild da han hørte hvor mange gæster der bliver inviterret, så da hende i skranken havde været inde og spørge om han havde tid, skulle jeg også ind og snakke med ham, han var et stort julelys, skulle måske have været præst i stedet, da han var ellevild, han havde engang haft et par hvor der var 25 gæster, og bliver 49 + børn hvis alle kommer, men det var ikke noget problem, da de bare kunne åbne døren ind til kantinen, så var der mere plads, men jeg skulle lige give lyd fra mig når jeg vidste hvor mange der kom, de skulle lige have kransekage og vin til de voksne, samt sodavand til børnene. :specool:

så har jeg været inde og se på dug, servietter og ting til indbydelser, kunne dog ikke finde det i den farve jeg vil have, det skal være mørk lilla, og den er bare ikke mørk nok, den de har!!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsdownsmileyanim.gif

det allerbedste var her til aften, min kæreste spiller kort med sine forældre i klub, og da de så kom hjem kl. 23:30, spurgte min kæreste om vi måtte låne deres hus den 28.02....hvorfor det spurgte de, hvad sker der der???....nåh vi skal bare giftes der!! de var veed at gå bagover, min svigermor måtte have sig en smøg, og høre alle detaljer, og de var helt mundlamme, det var så fantastisk, at fortælle det, nu skal vi bare have fat i mine forældre....glæder mig meget til at fortælle dem det også,.

Nå det var lige et "lille" indslag fra mig :)

Camilla

ps. fortalte min svigermor at vi ville lægge min brudebuket på hendes mors grav, det syntedes hun var en meget smuk tanke, jeg blev også selv helt rørt da jeg fortalte det, fordi jeg kunne se hvor meget det betød for hende. :hjerte:

Redigeret af floffy21
0

Del dette indlæg

Tillykke tillykke

1½ måned til forberedelserne er tid nok. Floffy du virker også til at være ved frisk mod.

Jeg har forberedt mit første bryllup på 3 uger og jeg nåede at sy min egen brudekjole inden for det tidsrum. Heldigvis tog min mor sig af maden, og min bror, som er bager, lavede et overflødighedshorn.

Vi havde en dejlig dag, det handler bare om at vide, hvad man sætter sig selv op til.

0

Del dette indlæg

Hej..

Mange mange gange tillykke..

Vi skal selv vies på rådhuset og jeg kan også så småt mærke sommerfuglene i maven.. Selv det først er til Maj, men lige pludselig er tiden gået.. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

Mange gange held og lykke med det hele..

Mange hilsner Maibritt :hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer