Sign in to follow this  
Followers 0
Guest zirrocco

Puha...

8 posts in this topic

Jeg er endnu ikke blevet gift, men jeg var til min svigerindes bryllup i maj og der var virkelig nogle ting som rigtig galt...

Stedet hvor festen skulle holdes, var så beskidt og uhumsk, at brudeparret blev nød til at gøre hovedrent før de kunne gå igang med at gøre klar til bryllupet. Der manglede service i køkkenent og dametoilettet fungerede ikke ordentligt...der var virkelig ulækkert.

Min kæreste lillebror (der er 3 brødre: gommen, min kæreste og lillebroderen) skulle være forloveren, han kom også til tiden og alt gik fint i kirken, men da vi kom til stedet hvor festen skulle holdes, så gik han ellers igang med at drikke tæt og under middagen var han så fuld, at han var pinlig for os andre. Min svigermor og kæreste prøvede at få ham til at stoppe med at drikke, men det var allerede for sent der.

Det var meningen, at han skulle holde en tale under middagen, men han havde sagt inden bryllupet, at det ville han ikke alligevel. Under middagen er der så en anden en i svigerfamilien der presser ham til at gøre det alligevel - så han rejser sig op på et tidspunkt og råber ud, "jeg har ingen tale, men jeg elsker jer". Det var så pinligt at se ham gøre det. Efterfølgende var han oppe og skændes med sin egen bror - der var gommen - og efter et stykke tid kommer gommen ind til middagsbordet igen grædende og siger han ikke vil se sin lillebror længere til deres aften. Min svigermor prøver også at gøre det godt igen ligesom min kæreste, men de ender alle med at græde over det der er sket. Min kærestes lillebror stikker af med min kæreste i hælene, andre folk i familien kom op og skændes over det der var sket og hvem der bar skylden.

Gommen fortæller til min svigerinde (hans kone) - kl 23 - at han ikke gider være til sit eget bryllup længere.

Det gik så frygteligt galt under den middag og det ødelagde meget, at de havde drikkevarene stå fremme allerede da vi kom til festlokalerne.

Derfor har min kæreste og jeg valgt, at drikkevarerne først bliver stille frem efter middagen er slut, så det eneste alkohol der er, er vinen...

iøvrigt vil jeg lige sige - føj for den da - det med at gommen havde været sin kommende kone utro 2 gange på polterabenden..nøj, hvor må det bare ha været ubehageligt!! :bearhug:

0

Annonce ♥

Øh hvad - utro på sin polterabend - det var sgi ikke endt i noget bryllup, hvis det var mig det gik udover.

Hvorfor skal der spiritus til - er det ikke nok med øl, vand og vin.

Spiritus er en farlig blanding, når man har drukket øl og vind.

Hvor har jeg ondt af det brudepar

Giv dem så mange :bearhug::blush::blink: fra mig af

0

Åh, hvor frygteligt!! Men det lyder nu mest som om det er lillebroderens hang til de våde varer, der er problemet...

Ved bruden, at gommen har været hende utro to gange på sin polterabend?

Tillykke, hvor ville mit bryllup være aflyst, hvis min kæreste gjorde den slags - og hvor ville jeg håbe, at nogen sagde det til mig!!!!

0

Pas på ikke at overreagere på grund af en enkelt persons hang til de våde varer. Jeg spiller bryllup hver weekend det meste af året og har endnu aldrig oplevet sådanne episoder. Af og til får folk da en lille bimmelim på, og det er da også et par gange set at nogle har fået for meget under middagen, men slet ikke i det omfang.

Dog er det meget normalt at der ikke serveres spiritus under middagen men øl og vand udover vin.

Herudover skal I da overveje at sige til lillebror'en at han ikke er velkommen. Så kan han måske lære det.

0

Annonce ♥

Hold da op til en historie stakkels brudepar, og ikke mindst for bruden han er da syg hvis haner hende utro op til brylluppet :biggrin:

Jette

Ja, det er rigtig syndt at det gik som det gik - men det er jo hvad der kan ske når de våde varer ryger ind og forstanden ud...

Det skal lige siges, at gommen - min svoger - ikke har været sin kone utro - der gik ged i den da jeg skulle skrive indlægget, så mit indlæg havnede for sig selv istedet for sammen med den tråd hvor den egentlig hører til....

Der var en anden historie, hvor der blev fortalte at bruden fik af vide af forloveren under brylluppet, at hendes mand havde været hende utro på hans polterabend...fy føj da!!

0

stakkels pige.....det er det eneste jeg kan sige.......dybt rystet, sikke en dag måde at fejre bryllup på...trode godt nok ikke det kunne lade sig gøre...nu siger jeg noget som jeg nok ikke burde men bær over med mig.....

jeg hader utroskab og hvis gommen ovenikøbet er det to gange så er der noget der tyder på at deres ægteskab virklelig står over for nogle store begyndervanskeligheder...for det andet så er det en fest som de aldrig glemmer bogstaveligt talt..både det gode og det dårlige..den drukmås der var med til festen ham tror jeg ikke de kan tilgive...håber virkelig at de for det godt efter på .....

og dig min søde,sådan bliver din fest ikke...den bliver romantisk og sjov og det bliver den bedste fest i jeres liv...i bliver lige som forelskede igen...

glæder mig til at høre nærmere.....og se billeder

knus camilla

0

Annonce ♥