FruAas

Frederiksberg Rådhus

7 indlæg i dette emne

Vi skal vies på Frederiksberg Rådhus til februar :bearhug:

Men jeg har aldrig været til vielse der (eller på andre rådhuse).

Er nogen som ved hvordan det foregår - og som kan give nogle gode råd?

Vi inviterer alle gæster med til vielsen, og planlægger at folk mødes foran bryllupssalen, hvorefter min far og jeg kommer som de sidste.

Tror I det kan lade sig gøre ?

:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror du skal spørge dem, men lade være med at sætte forventningerne for højt. På rådhuset er en vielse en forvaltningsakt, og ikke en decideret ceremoni (men der findes d undtagelser).

Mange vælger som et alternativ at lade sig gifte på rådhuset formelt. Dvs. underskrive papirerne der, for derefter at gennemføre en egentlig ceremoni i nogle mere lukrative omgivelser. Eks. en have. Det kan man få visse politikere med på.

0

Del dette indlæg

Aijj, Frederiksberg Rådhus, er det ikke dér, der er de smukkeste Sikker-Hansen billeder på væggene?

Jo!! :loveshower:

Jeg har været gæst til et bryllup der - meget hyggeligt sted. Brudeparret kendte ham, der skulle vie dem, så det var nok lidt anderledes end normalt - det foregik udenfor ordinær åbningstid, så der var ingen problemer med, at samtlige gæster ankom inden bruden. Jeg ved ikke, om man kan regne med det normalt...

:bearhug:

Redigeret af Lena2007
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug:

Min svigerfar er netop blevet viet på Frederiksberg Rådhus og det var meget smukt og romantisk.

Jeg kan lige finde et billede af vielsessalen, hvis du vil se den...

Hvis I kan blive viet af Mads Lebech, går I ikke galt. Jeg kender ham personligt, og han er en fantastisk rar mand :bearhug:

Held og lykke! :bearhug:

:(

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer