Louiseh79

Brude med bryster?

19 indlæg i dette emne

Jeg har endnu kjolejagten til gode, men tænkte, at der måske var nogen af jer, som har gjort sig nogle erfaringer, som jeg kan drage nytte af i den forbindelse...

Jeg har store bryster - E-skål - og da de er ægte, sidder de jo, som sådan nogen gør. Ergo går jeg aldrig uden bh, og jeg befinder mig ikke overvældende godt i en stropløs bh. Er altid bange for, at den glider ned, og at herlighederne dermed 'vælter' ud over det hele...

Mit spørgsmål til jer, som er i samme båd som jeg, er, om de stropløse kjoler kan 'holde' på barmen... Synes nemlig, de stropløse kjoler er ret flotte, men jeg har ved ikke, om det går...

Ikke desto mindre har jeg set glimrende billeder af barmfagre kvinder i denne type kjole - så måske holder de godt nok på sagerne. Jeg må selvfølgelig prøve, når jeg kommer ordentligt i gang, men indtil da vil jeg da gerne høre, hvad jeres erfaringer er :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med dig.

Der er rigtig mange der har været ude i samme overvejelser som dig. Selv skal jeg i lace i løbet af et par uger for, at kigge på stropløse bhér. Jeg er selv en D og satser voldsomt på, at finde noget ordentligt der kan holde på guffet.

Men ellers er corsage et godt valg, der kan du ihvertfald ikke klage over, at der ikke bliver holdt på det hele, nogle klager faktisk over, at brysterne bliver mast lidt flade i den, men det er vidst en smagssag.

God jagt.

:heart: Pernille

0

Del dette indlæg

Jeg købte godt nok en stropløs bh fra Marie Jo for at holde alle muligheder åbne, da jeg skulle ud og prøve brudekjole. Alligevel endte jeg i en kjole med stropper, da jeg syntes kjolerne sad bedre når jeg havde bh med stropper på. Der blev så syet små "holdere" i indersiden af kjolens stropper og det gjorde at bh´en sad perfekt og var usynlig hele dagen. Jeg er str. 70E og måtte erkende, at jeg er pænest med bh. Måske er det anderledes med dig.

:heart:

0

Del dette indlæg

Jeg er også en 70E, sommetider 75D, og jeg havde en stropløs bh fra femilet på under min stropløse kjole. Min erfaring er at mange kjoler sidder rigtig godt til over barmen og dermed holder godt på "sagerne" - og jeg plejer bestemt heller ikke at gå uden bh! Jeg behøvede det faktisk ikke inden under min kjole, men syntes det var mest behageligt. Så vent med at bekymre dig til du har været ude at prøve kjoler - i butikkerne kan de også vejlede dig om den slags, nu er det jo bestemt ikke flertallet de har små, faste, selvsiddende bryster!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal have stoplød bh på inde under min corsage.. For selvom der er stivere i, holder den ikke helt på sagerne. Er en 75F. En combi af den stropløde bh, og corsagen er dog perfekt for mig.. Tror der findes mange forskellig former for corsager, og nogle er nok bedre til at holde på formerne end andre.. til gengæld synes jeg min barm bliver mindre i min stopløse kjole, og det er er et hit..

kig evt. på min planlægningstråd..

Held og lykke med kjoleprøvningen :heart:

Mange kram fra Tassebasse

0

Del dette indlæg

Hejsa.

store bryster kan sagtens holdes oppe med en corsage hvis der er mange stivere i..

De bliver faktisk siddende hvor de skal og er mere behagelige at have på end man forestiller sig. Hvis du vælger BH kan jeg anbefale Marie Jo làventure den sidder rigtigt godt på en stor barm - har selv brugt den til kæmpe gigantiske ammebryster 75 f- ov den blev siddende ........

Held og lykke

Helene

0

Del dette indlæg

Hey!

Har selv en forholdsvis stor barm - 75D - og jeg har ingen problemos med at holde los brystos oppe i min kjole!

Godt nok er min med både udskæring, men stropperne gør ingen forskel overhovedet, det der holder dem oppe er stiverne! Dog har jeg valgt at købe en corsage (den berømte) for lige at give lidt ekstra, og trække siderne lidt inde -HAHA- Den fungerer rigtig godt, også under kjolen!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey!

Har selv en forholdsvis stor barm - 75D - og jeg har ingen problemos med at holde los brystos oppe i min kjole!

Godt nok er min med både udskæring, men stropperne gør ingen forskel overhovedet, det der holder dem oppe er stiverne! Dog har jeg valgt at købe en corsage (den berømte) for lige at give lidt ekstra, og trække siderne lidt inde -HAHA- Den fungerer rigtig godt, også under kjolen!

Hvor er det "den berømte" corsage kan købes? -HAHA-

Dianka

0

Del dette indlæg

Jeg er også veludrustet i toppen. Har en 75e-80dd.

Jeg vil sige jeg hader stropløse bh'er, men tilgengæld er stropløse korsager fra f.x MarieJo lige sagen.

Jeg vil sige at for mit vedkommende synes jeg også stropløse kjoler er vildt smukke.

Men når man har en stor barm, er det lidt et problem.

Jeg synes nemt man får en lille delle mellem armen og brystet. Og den kan godt lidt blive forværet når man har sådan en kjole på.

Måske er det bare mig....

:heart: Christina

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg er også den heldige ejer af en størrelse 70E, og jeg havde en kjole uden stropper på til vores pragtfulde bryllup.

Da amning har gjort det ved min barm, insisterede jeg på at have bh på og fandt en fra prima donna. Den er både smuk, sexet og elegangt. Da min kjole har snøre i ryggen fik jeg syet silikone stropper i ryggen af bh´en, så den ikke kunne ses - det virkede perfekt!!

Jeg prøvede også kjolen uden bh, men frygtede at de ville splatte ud til siden, eller at kjole ville glide. Derudover syntes jeg at min bh skabte en pænere kavalergang, så jeg ikke bare fik mast barmen flad :heart:

StineW

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også en forholdsvis stor barm - 75E og skal have en stropløs corsage på indenunder min kjole.

Jeg var overbevist om, at med min barm kunne jeg umuligt bære en stropløs kjole, men man lærer jo hele tiden noget nyt -HAHA-

Anna

0

Del dette indlæg

hejsa

jeg har valgt en kjole i et, men med corsage-lignende top. Jeg har ikke noget på indenunder, og kjolen kan sagtens holde min barm. (jeg er en 80E/75F)

Jeg vedlægger lige et billede hvor du kan se hvordan den sidder.

Den halterneck-strop jeg har på, sidder ikke fast på kjolen. -men jeg får syet den på ved den endelige tilretning, for at fjerne fokus fra mine arme :biggrin:

Hvis du finder den rigtige kjole, skulle det altså overhovedet ikke være noget problem..

:balloons: Lotte

min mand har fundet bryllupsklar, så fluks væk med alle billeder!!

Redigeret af LotteD
0

Del dette indlæg

hejsa

jeg har valgt en kjole i et, men med corsage-lignende top. Jeg har ikke noget på indenunder, og kjolen kan sagtens holde min barm. (jeg er en 80E/75F)

Den halterneck-strop jeg har på, sidder ikke fast på kjolen. -men jeg får syet den på ved den endelige tilretning, for at fjerne fokus fra mine arme :biggrin:

Hvis du finder den rigtige kjole, skulle det altså overhovedet ikke være noget problem..

Hej Lotte

Din kjole er super flot, klæders dig virkelig.

Måtte lige sige det

Omzig

0

Del dette indlæg

Jeg har haft de samme tanker som dig og har lidt frygtet at skulle kigge på stropløse BH'er, for det har aldrig været lykken! Det som også irriterer mig er, at der næsten altid er fyld i stropløse BH'er (og hvad skal vi liiige med fyldi en E-skål???) og så står de som regel lidt åbne oppe i toppen, så man er bange for at herlighederne vælter ud.

Men i går fandt jeg en enkel blød, lækker, silke BH med aftagelige stropper fra Chantelle til omkring 400 kr. Og den sidder som svøbt! Jubiii! Den er ligeså god at have på som nogle af de bedste BH'er med stropper jeg ejer :biggrin: Og så kan den uden problemer være under kjolen og jeg har fuld kontrol over, hvor alt er placeret (!) fordi, der ikke er fyld i.

Bare en anbefaling!!

God jagt!

:balloons: Linda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa

Hej Lotte

Din kjole er super flot, klæders dig virkelig.

Måtte lige sige det

Omzig

Tuuusind tak :loveshower::blush:

0

Del dette indlæg

Tusind tak for de mange svar i denne tråd. Jeg er nu ganske fortøstningsfuld! Jeg har faktisk en stropløs bh, som holder ret godt fra Primadonna (køber aldrig andet). Men den 'klemmer' dem også ret flade, men der er vel også andre alternativer...

Havde i bryllups-bh'en/corsagen på, allerede da i prøvede kjolerne?

0

Del dette indlæg

Tusind tak for de mange svar i denne tråd. Jeg er nu ganske fortøstningsfuld! Jeg har faktisk en stropløs bh, som holder ret godt fra Primadonna (køber aldrig andet). Men den 'klemmer' dem også ret flade, men der er vel også andre alternativer...

Havde i bryllups-bh'en/corsagen på, allerede da i prøvede kjolerne?

Jeg havde faktisk en anden BH på første gang (da jeg køte kjolen), men fandt så den dejlige corsage. Den havde jeg på 2. gang. Det var en fordel, for de tilbød at sy knapper i den, så den kunne klikkes sammen med kjolen, så den ikke smutter op...

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer