Louiseh79

Gratis bog om bryllupper

10 indlæg i dette emne

Hejsa,

Bemærkede lige i dag, at der er kommet et nyt forlag, som har en række bøger man kan downloade fra nettet.

En af dem hedder Klar til Bryllup, og den ser da ud til at kunne være ganske gavnlig for sådan nogle som os :biggrin:

I får lige en lille beskrivelse af bogen her:

"Brylluppet er en af de største oplevelser i livet for alle mennesker. En vigtig dag, mange forventninger og forhåbninger og meget planlægning.

Men denne bog får du en lang række gode råd og vejledninger af en Danmarks bedste wedding-plannere. Mange års erfaringer med alverdens typer af bryllupper er komprimeret ned i denne bog og skrevet på en klar og letforståelig måde, som alle vil få stor gavn af.

Kirkelig vielse overfor borgerlig vielse? Hvornår skal kagen bestilles? Og hvordan er det nu med finanserne? Efter at have læst denne bog sidder du med et godt overblik over, hvad det skal til for at gøre brylluppet perfekt for dig og din kommende ægtefælle."

Jeg har i hvert fald downloaded den - har dog ikke fået kigget så meget i den endnu...

Håber den kan hjælpe nogen derude :balloons:

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Perfekt - jeg har også lige smidt den i printeren. Jeg går pt og sukker efter, at tiden skal gå. Min dejlige forlovede har bedt mig skrue lidt ned for blusset med al planlægningen, fordi han får sådan kriller i maven hver gang jeg snakker om det, og det kan han ikke holde til i så mange måneder...fnis. Jeg bliver så rørt, når han siger sådan noget - så jeg må planlægge lidt i det skjulte :biggrin:

Kh Bellehelene

0

Del dette indlæg

Nu har jeg selv fået kigget lidt mere på bogen, og må indrømme, at den ikke er særlig gennemarbejdet. Der er ustyrlig mange tegnsætningsfejl og flere dumme stavefejl i den.

Jeg har taget kontakt til forlaget, som fortalte mig, at de havde haft så travlt med deres lancering af bogen, at de ikke havde nået at læse korrektur. Det ville de gøre hurtigst muligt.

Så de af jer, der - som mig - bliver voldsomt irriterede over stave- og tegnsætningsfejl, kan med fordel vente et par dage med at printe bogen ud :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer