Guest bridezilla24

Brudebuketten.

45 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

vi havde et "rødt" tema - min mands vest, lommetørklæde var rød og buketten var i røde og lyserøde roser..

Du har vel ikke et billede af din mand i rød vest? Det ville jeg nemlig også gerne have haft til min kæreste, men visse uoverensstemmelser gjorde, at vi endte på noget lyst i stedet... Men det kan jo stadig laves om :balloons:

- Louise

0

Del dette indlæg

vi havde et "rødt" tema - min mands vest, lommetørklæde var rød og buketten var i røde og lyserøde roser..

Du har vel ikke et billede af din mand i rød vest? Det ville jeg nemlig også gerne have haft til min kæreste, men visse uoverensstemmelser gjorde, at vi endte på noget lyst i stedet... Men det kan jo stadig laves om :bearhug:

- Louise

Min mand havde også rød vest på - se her

post-15040-1164835422.jpg

og min buket var røde og cremefarvede roser

post-15040-1164835509.jpg

:balloons: Annie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at min buket kommer til at se ud som på billedet. Og da jeg selv får lov til at bestmme + købe den (Frederik er en tøsedreng) så....... :bearhug:

Dog er jeg lidt i tvivl om den skal være creme.... kan det ikke blive for lyst, hvis alt er holdt i creme farver? :balloons:

post-17738-1164836044.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er min buket: Den var ikke heeeeeeeeeeeeeeelt det jeg havde tænkt mig, men det jeg gerne ville have var stort set umuligt i Canada i September maaned. Og så har forskellige lande jo også forskellige blomstertraditioner. Det skal lige siges, at Patrick ikke havde noget med buketten at gøre, da det ikke er tradition hverken i Irland eller Canada.

post-16734-1164897777.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min drømmebuket...

Det er denne her: post-19003-1164898672.jpg og david har fået billedet af den så han ved hvad han skal få lavet til mig... Men generelt har jeg lavet en ordre på hvide callaer og røde roser....

Knuz Mia :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min buket bliver en blanding af de følgende billeder. Den skal være let dråbeformet uden der hænger alt for meget ned, men mere over i den lyserøde farver. Jeg glæder mig sådan til at se den i virkeligheden!

:unsure:

post-23120-1165372745.jpg

post-23120-1165372757.jpg

0

Del dette indlæg

viser da lige min frem igen :cheerleader3:

min mor har bundet den

post-15016-1165567992.jpg

Hej Louise, jeg er SÅ vild med både dit HÅR (som jeg har kopieret ned i min hår-mappe under "favoritter" og din smukke smukke buket, som er kommet samme sted hen - dog under "blomsterfavoritter".

Jeg kan se, at der er en lignende på www.the bridesbouquet.com - har hun fået inspirationen derfra? det er i hvert fald helt fantastisk godt ramt!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer