Guest bridezilla24

Brudebuketten.

45 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg skal giftes den 15. september med min dejlige hollænder. :thumbsupsmileyanim:

symbolsk kunne jeg godt tænke mig tulipaner i min brudebuket, da det er vores blomst. Tror I dette kan lade sig gøre og er der nogen der evt. har haft det i deres ? Kan forestille mig noget med flere forskellige pastelfarver.

Knus

Lief

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg smider også med glæde et billede af den buket herind....eller rettere sagt den jeg i hvert fald har smidt mange hints om til min kommende at jeg gerne vil have :thumbsupsmileyanim:

Er helt pjattet med den :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Iben

post-14757-1173259864.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer