jannieogbrian

Hvad koster en brudebuket??

23 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Alt for mange penge! For det første kommer det an på hvor du bor henne, dernæst kommer det an på hvilken type buket du vil have, rokokko (den runde) Dråbeformet (den der hænger) eller en helt specielt lavet buket!

Her hvor jeg bor (læs lars tyndskidsmark) der koster de forskkelige buketter således:

Rokokko: Fra 300- 1500 kr.

Dråbe : Fra 500 - 2000 kr

Det kommer meget an på hvilke slags blomster du/i ønsker og på formen, årstiden samt den enkelte blomsterhandler!

Godt råd: Ring rundt til alle blomsterhandlere i dit næromårde og hør priserne, der er stor forskel nogen steder! :)

0

Del dette indlæg

Det er meget forskelligt..

I Vita Flora her i Slagelse fik jeg af vide at den kunne koste fra 650,- og opefter. Så den billigste til 650,- er nok en lille en, nem at lave med sæsonblomster.

Men du kan gå ned til din blomsterhandler og høre hvad det ca ville koste med de blomster du ønsker.

Jeg har sat 1000 kr af i vores budget til min buket. Jeg er egentlig ligeglad med hvilke blomster der bliver brugt, bare det er i de farver jeg vil have. Så burde man kunne få en knapt så dyr buket.

Knaphulsblomsterne koster i "min" Vita Flora mellem 35,- og 80,-..

Jeanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er meget afhængigt af hvilke blomster du vil have i og hvor mange. alle blomster koster jo ikke det samme.

men jeg vil tro at du kan få dem fra 700 til flere tusinde.

vi fik blomster for knap 1500 kr. brudebuket og 4 knaphulsblomster.

men min buket. skulle laves kun af rosenhoveder og grønt. så alle hovederne på roserne skulle skæres af. og sættes på blomsterpinde (ståltråd) ellers ville den blive for tyk at holde om.

så der er jo også noget arb- tid med i prisen.

og det er jo også forskelligt. skal den bare lavet i oasis eller skal den bindes rigtigt. Skal den bindes kan den der lave den ikke gå fra den før den er færdig.

men hør dig omkring i dine blomsterforretninger hvad priserne ligger fra. og du kan sikkert også se billeder af andre buketter de har lavet.

pøj pøj med det

0

Del dette indlæg

Vi har lige bestilt brudebuket, 3 brystbukketter og en lille brudepigebuket. det blev i alt 550,- super billigt synes vi....det er med hvide roser og kalaer (brudebuketten er rokokko men lavet så den hænger lidt ned foran og med forskelligt grønt).

:)

Okay, det var seriøst billigt, hvor er det henne?????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det kommer an på hvilken buket og hvor henne.

Er det med blomster der ikke er i sæson og som skal flyves ind, eller meget dyre blomster, eller er det med blomster med så kraftige stilke, at man er nødt til at sætte hovederne på metaltråd, eller skal det være en stor eller avanceret buket, eller skal buketten have et håndtag der er behageligt at holde på og som forhindrer stilkenes ender i at smitte af på kjolen og er i det fra en kendt blomsterdesigner i en storby - ja, så koster det mere, end hvis det bare er den lokale lille blomsterforretning i provinsen der binder en lille rokokobuket af almindelige roser.

Inde hos Bering (som er Kgl. Hofleverandør og ligger midt i Kbh. centrum) ligger priserne på 1900-2500 kr for en buket incl. brystbuket, så det er i den dyre ende, men deres buketter er også ualmindelig flotte og velkomponerede, servicen er i top og der er ikke sparet på noget. De bruger også lang tid på at afstemme buketten til brudens farver og skikkelse og designet på kjolen.

Så hvis du sætter 2000 kr af, så skulle det være nok de fleste steder i landet :-)

Med venlig hilsen

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

den buket du snakker om er lavet af Røde roser med perler i cetrum af hovedet og s er de hvide blomster duftranke! Man ser dem normalt i butikker som en potteplante! :cheerleader3:

Tak Katharina.

Jeg er helt forelsket i den, så billedet er printet ud og skal med til blomsterhandleren. :loveboard:

Jeanne

Glæder mig du kan lide min buket, er også selv ret vild med den.

Og tak Katharina for hjælpen, når jeg nu er faldet lidt af på den (læs netforbindelsen var pludselig væk.. FY Cybercity :bask: !)

Omzig

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer