Guest ncd76

JUNI brude

53 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:cheerleader3: Hejsa.

jeg hopper lige med på denne tråd også. vi skal giftes den 9. juni 2007 - der falder vores forlovelsesdag på en lørdag så den snuppede vi :lol:

Indtil videre er der styr på:

kirken (Skt. Nicolai Kirke, Kolding)

Feststed (Hvilested Medborgerhus)

Gæstelisten (Hvis alle kommer bliver vi 68)

Menuen (er under udarbejdelse - kan ikke helt blive enige)

Musik(afventer svar)

transport (Har fikset gommens transport - en lækker gammel ford mustang - den er så FED)

Ellers så arbejdes der på højtryk - det er jo et fuldtidsarbejde ved siden af studier og alt det der.

glæder mig så meget!!

Synes det kunne være fedt at have en fælles juni-brude tråd... har følt mig lidt snydt, men kunne selvfølgelig også bare selv have fjumret mig færdig til at oprette en selv.... -HAHA-

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Hejsa

Sidder her og kikker på alle os der skal giftes i juni 2007... og først efter 1 ½ side var der en lige som mig der skal giftes den 9 juni... blev helt nervøs for at jeg var den eneste herinde... hihi

Men der er jo ikke længe til, og på dette tidspunkt er det vist lettere at skrive hvad jeg mangler at få styr på..

- Vores to drenges tøj ( 10 mdr og 3½ år gamle) det bliver syet på fredag af min moster og jeg

- sorte lak sko til den store dreng

- indkøb af blomster, lys og chokolade til bryllupsnatten ( bliver holdt hjemme og vil gerne gøre soveværelset lidt ektra romantisk denne nat)'

- bestille bryllupskage ( en uge før)

- bestille ekstra blomster til at dekorere bryllupskagen ( dette gør min svigermor nemlig)

Men derudover er det hele vist også ved at være på plads.. min kjole er inde hos skrædderen for at blive syet ind, er gået et nummer ned i str siden jeg købte den i okt ...

Glæder mig VILDT til dagen, men ved også at den lynhurtigt er slut igen, så jeg må virkelig tage mig selv i at få NYDT dagen i fulde drag...

:kiss::cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

-HAHA- Hejsa.

jeg hopper lige med på denne tråd også. vi skal giftes den 9. juni 2007 - der falder vores forlovelsesdag på en lørdag så den snuppede vi :huh:

Indtil videre er der styr på:

kirken (Skt. Nicolai Kirke, Kolding)

Feststed (Hvilested Medborgerhus)

Gæstelisten (Hvis alle kommer bliver vi 68)

Menuen (er under udarbejdelse - kan ikke helt blive enige)

Musik(afventer svar)

transport (Har fikset gommens transport - en lækker gammel ford mustang - den er så FED)

Ellers så arbejdes der på højtryk - det er jo et fuldtidsarbejde ved siden af studier og alt det der.

glæder mig så meget!!

Synes det kunne være fedt at have en fælles juni-brude tråd... har følt mig lidt snydt, men kunne selvfølgelig også bare selv have fjumret mig færdig til at oprette en selv.... :)

:lol:

Hejsa

Sidder her og kikker på alle os der skal giftes i juni 2007... og først efter 1 ½ side var der en lige som mig der skal giftes den 9 juni... blev helt nervøs for at jeg var den eneste herinde... hihi

Men der er jo ikke længe til, og på dette tidspunkt er det vist lettere at skrive hvad jeg mangler at få styr på..

- Vores to drenges tøj ( 10 mdr og 3½ år gamle) det bliver syet på fredag af min moster og jeg

- sorte lak sko til den store dreng

- indkøb af blomster, lys og chokolade til bryllupsnatten ( bliver holdt hjemme og vil gerne gøre soveværelset lidt ektra romantisk denne nat)'

- bestille bryllupskage ( en uge før)

- bestille ekstra blomster til at dekorere bryllupskagen ( dette gør min svigermor nemlig)

Men derudover er det hele vist også ved at være på plads.. min kjole er inde hos skrædderen for at blive syet ind, er gået et nummer ned i str siden jeg købte den i okt ...

Glæder mig VILDT til dagen, men ved også at den lynhurtigt er slut igen, så jeg må virkelig tage mig selv i at få NYDT dagen i fulde drag...

:cheerleader3:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/iloveyou.gif :lol:

Hejsa og og velkommen i den lille klub af os der skal giftes den 9. juni! for du har ret der er ikke så mange af os - og nu er der jo heller ikke lang tid til mere.

Jeg kan se at du er godt med - så du får forhåbentlig en fantastisk dag og tid til at nyde den i fulde drag!!!

:kiss::cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Iben

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer