sommerpigen

Hannerup skov

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej

Min bror & svigerinde holdte deres bryllup på Hannerup skov.. Det var så lækkert..

Sørg for at få festsalen på 1.sal så har i også udsigten..

Vi ville meget gerne have holdt vores bryllup der, men der var devsærre for langt at kører fra kirke- feststed.

Prisen kan jeg desværre ikke hjælpe dig med.. men det er vel også alt afhængigt af hvilken menu + vin man får sat sammen

:iloveyou: Heidi

0

Del dette indlæg

Vi har selv overvejet at holde vores bryllup der, men kigger stadig flere steder. De har et arrangement med 3 retter, velkomstdrink, vin, natmad, pynt osv. fra 495 pr. person. Men det afhænger selvfølgelig af flere ting bl.a. hvilke retter man vælger. De har en fantastisk udsigt fra førstesalen men også en dejlig teresse fra stueetagen. Prøv deres hjemmeside:hannerupskov.dk

:iloveyou:

Hilsen Mette.

0

Del dette indlæg

Hej

Vi overvejede det også et kort øjeblik, men hørte hurtigt en del dårlige rygter om stedet. Selv undrede det mig meget, at HELE efteråret var ledigt for fester, dvs. vi kunne selv vælge dato i februar måned og stadig stort set alt frit i efteråret i juni/juli måned, da bekendte undersøgte stedet. det gjorde at jeg ikke turde tage risikoen.

MEN dette er jo blot antagelser, har ikke selv oplevet noget af det, og har aldrig selv været til fest der :iloveyou:

Håber I finder det sted, I synes er lækkert.

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej, mig igen.

Kommer lige i tanke om at Hannerupskov har skiftet ejer. Ikke at det nødvendigvis betyder noget skidt men vi vil gerne være på den sikre side, så vi har lige taget en hurtig beslutning om ikke at holde det der alligevel. Den nye ejer (eller ham der styrer det) har ikke svaret tilbage til os på nogle spørgsmål.

Den fest jeg var til der for nogle år siden var ellers en god fest og det var også en professionel betjening. Men jeg har bare den der mavefornæmmelse og jeg kan ikke sætte en finger på hvad det er der gør at vi vælger noget andet.

Det er nok bedst selv at tage derned og se det.

Hilsen Mette :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Hej...

Vil bare lige sige at jeg kender dem der har den nu.. De er rigtig søde mennesker.. De har vildt travlt lige i øjeblikket så det er bedre at ringe til dem end at skrive.. Så er man sikker på at komme igennem.

De tidligere jere var ikke altid lige heldige med deres arrangementer men dem der har den nu er superdode.. kender4 mange der har holdt fester der som har været rigtig glade for det.

Vi bor næsten lige ved siden af og hver weekend er der fester dernede, så jeg ville tage det op til overvejelser med den dårlige mavefornemmelse...

Grunden til at de har så travlt er at de er i en opstartsfase hvor de levere mad til byens folkeskoler og det skal jo lige op og køre..

Knuz Mia :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Hej...

Vil bare lige sige at jeg kender dem der har den nu.. De er rigtig søde mennesker.. De har vildt travlt lige i øjeblikket så det er bedre at ringe til dem end at skrive.. Så er man sikker på at komme igennem.

De tidligere jere var ikke altid lige heldige med deres arrangementer men dem der har den nu er superdode.. kender4 mange der har holdt fester der som har været rigtig glade for det.

Vi bor næsten lige ved siden af og hver weekend er der fester dernede, så jeg ville tage det op til overvejelser med den dårlige mavefornemmelse...

Grunden til at de har så travlt er at de er i en opstartsfase hvor de levere mad til byens folkeskoler og det skal jo lige op og køre..

Knuz Mia :iloveyou:

Jamen så tager jeg det i mig igen. Jeg vil helst heller ikke komme med dårlig omtale, men når man efter 2 personlige henvendelser stadig ikke har hørt noget, føler jeg ikke selv at de er interesserede i os. Vil da meget gerne understrege at de var rigtig søde at tale med og kom med mange oplysninger samt brochurer. Har været til fest der og synes selv det var lækkert. Men "mavefornemmelsen" slipper jeg ikke af med.

Hilsen Mette. :hug:

0

Del dette indlæg

Hej...

Knuz Mia :bearhug:

Jeg må tilslutte mig Mia... med det antal arrangementer vi spiller til på Hannerupskov, må de dælme ha' noget at se til :super::bearhug:

Hannerupskov er et meget populært sted i Fredericia, og indehaveren Simon samt en af hans ansatte (som jeg ikke kan huske navnet på) er faktisk nogle af de faste "tilkaldere", som Kongehuset kalder på ved større begivenheder. De var med ved bla. Joakim og Alexandras bryllup og kronprinseparrets bryllup... så et eller andet må de gøre rigtigt... :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må tilslutte mig Mia... med det antal arrangementer vi spiller til på Hannerupskov, må de dælme ha' noget at se til :super::bearhug:

Hannerupskov er et meget populært sted i Fredericia, og indehaveren Simon samt en af hans ansatte (som jeg ikke kan huske navnet på) er faktisk nogle af de faste "tilkaldere", som Kongehuset kalder på ved større begivenheder. De var med ved bla. Joakim og Alexandras bryllup og kronprinseparrets bryllup... så et eller andet må de gøre rigtigt... :biggrin:

Næhh.. Hej Jesper!!!

Troede du var blevet helt væk, længe siden man har set noget til dig herinde... *ss* Nu er der jo under et år til at vi får fornøjelsen af Flash-Light gruppen til vores bryllup (Gad vide om man får besøg af chefen selv når man er ude i så god tid??)

0

Del dette indlæg

Troede du var blevet helt væk, længe siden man har set noget til dig herinde... *ss* Nu er der jo under et år til at vi får fornøjelsen af Flash-Light gruppen til vores bryllup (Gad vide om man får besøg af chefen selv når man er ude i så god tid??)

Hehe...

Nu er vi jo på en bryllupsside, så jeg tør næsten ikke skrive, HVORFOR jeg har været så længe væk... man skulle jo nødig sætte gang i for mange rygter eller gode ideer :super::bearhug:

Jeg har nemlig fået en kæreste.... :bearhug: men bare for at komme eventuelle kvikke hoveer i forkøbet, så er jeg her stadig KUN i tjenstligt ærinde :biggrin:

0

Del dette indlæg

Næhhhhh...

Tillykke med det Jesper... Det er da dejligt for dig.. Er det en Frede-pige du har fundet dig eller har du været ude i riget og finde dig en? Hmm.. Tvivler nu på at der er nogen der tror du er her i andet end tjenestelig ærinde, så hurtigt går det vel heller ikke.. *gg* Men hvem ved.. Om nogle år får du måske en dobbeltrolle :super:

0

Del dette indlæg

Næhhhhh...

Tillykke med det Jesper... Det er da dejligt for dig.. Er det en Frede-pige du har fundet dig eller har du været ude i riget og finde dig en? Hmm.. Tvivler nu på at der er nogen der tror du er her i andet end tjenestelig ærinde, så hurtigt går det vel heller ikke.. *gg* Men hvem ved.. Om nogle år får du måske en dobbeltrolle :super:

"Ude i riget"... tjah... hele vejen over broen til Middelfart :baa:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer