postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har været i ægypten for nogle år siden, nilkrydstogt og det hele, og jeg kan godt forstå du er misundelig, jeg kunne i hvert fald godt lige dyrke lidt ferie nu var eksamenstiden nærmer sig :)

Men hvordan kunne hun også finde på ikke at tage dig med, jeg er helt sikker på at du lige kunne være i kufferten, du er så lille og petit :)

Synes godt nok du får plejet dit kreative gen i øjeblikket, det ser s..... godt ud :)

0

Del dette indlæg

:) hej alle.....

Ja grunden til min overskrift i min tråd er som flg....

Min skønne uundværlige veninde er i morges kl 04.15 kørt mod Billund lufthavn, for at benytte sig af falk luaritsens rejser mod Ægypten.... :)

Jamen helt ærlig, havde det da så bare været i forbindelse med et møde... :cheerleader3: nej pigen er sku væk i hele 14 dage...... ja ja misundelse er en grim ting, problemet i dette tilfælde er bare at det er livstruende.... :bask:

Syntes I hun kan byde mig det...... :cheerleader3: nej vel .....taaaaakkkkkkk tøser... :)

Aiiiiiiiiiiiij... :cheerleader3: Hun får lige :bask: med på vejen for at efter dig og mig hjemme i kolde DK!!! :cheerleader3:

:)

0

Del dette indlæg

Jeg har været i ægypten for nogle år siden, nilkrydstogt og det hele, og jeg kan godt forstå du er misundelig, jeg kunne i hvert fald godt lige dyrke lidt ferie nu var eksamenstiden nærmer sig :cheerleader3:

Men hvordan kunne hun også finde på ikke at tage dig med, jeg er helt sikker på at du lige kunne være i kufferten, du er så lille og petit :)

Synes godt nok du får plejet dit kreative gen i øjeblikket, det ser s..... godt ud :)

:):cheerleader3: hvor er du bare sød....

mit kreative gen kommer da endnu mere på prøve nu når hun er væk i 14dage....

:) til dig for lige at smide en hilsen af på vejen....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) hej alle.....

Ja grunden til min overskrift i min tråd er som flg....

Min skønne uundværlige veninde er i morges kl 04.15 kørt mod Billund lufthavn, for at benytte sig af falk luaritsens rejser mod Ægypten.... :cheerleader3:

Jamen helt ærlig, havde det da så bare været i forbindelse med et møde... :cheerleader3: nej pigen er sku væk i hele 14 dage...... ja ja misundelse er en grim ting, problemet i dette tilfælde er bare at det er livstruende.... :bask:

Syntes I hun kan byde mig det...... :cheerleader3: nej vel .....taaaaakkkkkkk tøser... :)

Aiiiiiiiiiiiij... :cheerleader3: Hun får lige :bask: med på vejen for at efter dig og mig hjemme i kolde DK!!! :cheerleader3:

:) skønne skønne Rikke...

Som altid en hilsen fra dig.... :cheerleader3: det er så dejligt du så ofte ligger vejen forbi min lille tråd.... :cheerleader3:

:cheerleader3: til dig fra mig...

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: ej hun kunne da godt tage dig med. (og oz mig :))

meen det ser godt nok fedt ud... :cheerleader3:

:) hende veninden har glemt noget OS. :cheerleader3::cheerleader3:

:) mari@

ja nemlig Maria.... hun har sku glemt oz....

De havde sagt i lufthavnen at ville de gerne have klapvogn med så gik den vægt ikke under noget, den kunne de frit tage med. jeg foreslog også at med det de kan med bodypaint i dag, så kunne jeg godt blive malet som en klapvogn også komme med.. så skulle jeg nok bære rundt på datteren...... :cheerleader3::cheerleader3: ja ja alt for at få sådan en oplevelse....

:) fra Belinda

0

Del dette indlæg

Opse dasse!

Ikke være helt heromme! Og så smæk til mig, nok har jeg haft travlt, men at have forsømt din tråd så længe, det er utilgiveligt!

Hvis ikke der lige er nogen der har sagt det for nylig så er du et fantastisk menneske, en kvinde som fortjener alt det bedste, en god mor, en kærlig veninde og med sikkerhed en god hustru når den tid kommer!

Tak for din evige støtte og dine kærlige ord! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Opse dasse!

Ikke være helt heromme! Og så smæk til mig, nok har jeg haft travlt, men at have forsømt din tråd så længe, det er utilgiveligt!

Hvis ikke der lige er nogen der har sagt det for nylig så er du et fantastisk menneske, en kvinde som fortjener alt det bedste, en god mor, en kærlig veninde og med sikkerhed en god hustru når den tid kommer!

Tak for din evige støtte og dine kærlige ord! :)

:) Ok, jeg er her bare for at gi' Kat fuldstændigt ret :)

0

Del dette indlæg

Opse dasse!

Tak for din evige støtte og dine kærlige ord! :cheerleader3:

:):):) det er da dig der er skøn.... :):cheerleader3:

tusind tusind tak Katharina......

0

Del dette indlæg

Nej hvor en fræk veninde..

Bare sådan at tage på ferie uden at tilbyde dig en plads i den magiske kuffert....

Knuz Mia :)

Hej Mia...

Ja helt ærlig, jeg ved faktisk ikke hvad hun bilder sig ind........... :):)

Tror hun trænger til en god gammeldaws :cheerleader3: ..

Tak for din hilsen... :) fra mig...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biggrin:

Efter at have været igang herinde i et par dage... -HAHA-:( , og læst rigtig mange tråde, så er der altså noget som er begyndt at spøge i mit lille hoved... :(

Jeg læser tit at folk nu har fået en bekræftelse fra præsten,omatden ønskededag og tidspunkt er på plads...Har alle bare fået den præst de gerne ville have, eller er der kun denne enlige helligånd til at prædike i hele jeres sogn..... :(

Jeg er nemlig ikke sikker på vi får den ønskede præst.... da vi bestilte kirken, havde jeg først været forbi præsten himself.... Han oplyste mig om at han ikke kunne garanterer at det blev ham, da deres sommerferie ikke var på plads endnu (de er to)..

Men jeg skulle jo tage på kirkekontoret og reserverer kirken, og der kunne jeg så skrive at vi ønskede den pågældende præst... :)

Og jer er bare ikke ligeglad med hvem det bliver,men datoen er meldt ud til hele familien, så den er ligesom fastlagt + der er skevet 80 sider ud med teksten til invitationerne, så datoen er bare den 11-8-2007.....

er jeg bare uheldig eller er i andre bare skide heldige......( at for jer her på BK... :lol: )

:) all for lige at ligge vejen forbi....

0

Del dette indlæg

Altså JEG har jo fået hende, jeg vil ha'... Sku' jo bare betale for hende, for hun er osse min wedding planner! :biggrin:

Ej, spøg til side et øjeblik... Jeg ka' godt forstå din frustration. Har du ikke fået en dato for, hvornår du får af vide, hvilken præst det bli'r??

Og han må sgu da lige indrette sin ferie efter dig, du var jo ude i go' tid og alt muligt! :)

Du trænger vist lige til en Rikke-kur, tror jeg: Sender dig lige AL den held, jeg overhovedet ka' undvære, så du får din præst!!! :)

:lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan uden tvivl godt følge dig!! Præsten betyder altså rigtigt meget!

"Vores" præst er jeg heller ikke 100% tændt på. Jeg føler at hun allerede har stillet sig på bagbenene ved at oplyse os om, at hun ikke har pligt til at vie et par, hvoraf kun den ene er medlem af folkekirken....Og så er det muligt, at hun gerne vil alligevel - men det skal bero på en samtale...

Men så er det man ligesom ikke har lyst til at skulle vurderes. Især når man ved, hvor mange ikke-troende, der uden videre kan blive viet i kirken. Og så kan jeg muligvis ikke, på trods af, af at jeg er troende.

Så jeg kan godt følge dig...det er rigtig træls...!! :)

Men kan du måske lægge et moderat fysisk pres på ham?? :lol: Skriv et brev, hvor du virkeligt giver udtryk for hvorfor I ønsker lige ham - så må han da ændre sin ferie, hvis det er dét, det kommer an på!!!

0

Del dette indlæg

Jeg kan uden tvivl godt følge dig!! Præsten betyder altså rigtigt meget!

"Vores" præst er jeg heller ikke 100% tændt på. Jeg føler at hun allerede har stillet sig på bagbenene ved at oplyse os om, at hun ikke har pligt til at vie et par, hvoraf kun den ene er medlem af folkekirken....Og så er det muligt, at hun gerne vil alligevel - men det skal bero på en samtale...

Men så er det man ligesom ikke har lyst til at skulle vurderes. Især når man ved, hvor mange ikke-troende, der uden videre kan blive viet i kirken. Og så kan jeg muligvis ikke, på trods af, af at jeg er troende.

Så jeg kan godt følge dig...det er rigtig træls...!! :)

Men kan du måske lægge et moderat fysisk pres på ham?? :) Skriv et brev, hvor du virkeligt giver udtryk for hvorfor I ønsker lige ham - så må han da ændre sin ferie, hvis det er dét, det kommer an på!!!

Ja sku(åh åh nok ikke lige til præsten... :biggrin: ) da et brev... det er da det jeg må gøre....

:lol: til dig....

0

Del dette indlæg

Altså JEG har jo fået hende, jeg vil ha'... Sku' jo bare betale for hende, for hun er osse min wedding planner! :)

Ej, spøg til side et øjeblik... Jeg ka' godt forstå din frustration. Har du ikke fået en dato for, hvornår du får af vide, hvilken præst det bli'r??

Og han må sgu da lige indrette sin ferie efter dig, du var jo ude i go' tid og alt muligt! :biggrin:

Du trænger vist lige til en Rikke-kur, tror jeg: Sender dig lige AL den held, jeg overhovedet ka' undvære, så du får din præst!!! :(

ja med penge kommer man langt..... -HAHA-:(:(

nej jeg fik ikke noget af vide ang datoen, men skal de følge alle andre så skal deres sommerferie jo være på plads til 1. februar som os andres.... Tror jeg ringer derned deromkring.... mig skal han ikke slippe så let af med.... :bask:

Tænk sig, at en præst kan fylde i hovedt også.....som om der ikke var nok... :(

Tak endnu engang Rikke :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Søde!

Jeg er nu nået til side 7 i din tråd :) Og jeg må lige sige nogle få ting!

1) Du er en meget smuk pige - sikke en krop efter tre fødsler!!! :lol:

2) Du har nogle smukke og charmerende børn!

3) Din kæreste og dig klæder hinanden så godt!!!

Og sidst men ikke mindst! Du har valgt den HELT rigtige kjole - WOW, hvor er den bare smuk på alle mulige måder - detaljerne i overdelen og nederdelen er jo så smukt, og så har du også bare overkroppen og nogle meget smukke arme til at bære den!

KNUS Mette (Der er lidt misundelig over, at du er nået så langt... :biggrin:

0

Del dette indlæg

Du kære dejlige kvinde!

Jeg kan godt forstå din frustration, for det er bare ikke ligemeget hvem der foretager vielsen!

Hos os stod vi jo i den situation, at den præst der havde sagt, at han ville vie os, fortalte 7 uger før brylluppet (og KUN fordi jeg selv ringede) at han skulle på orlov! :) Så vi havde ingen præst, og det at det var den rigtige præst betød meget for os, så vi spurgte til hans kone, som også er præst! MEN NEJ!

Så ringede vi til min mor for at få nummeret på min gamle præst, men NEJ han var lige gået på pension en uge før! NEJ!

Det endte dog med at vi har fået verdens bedste præst, hun er skøn, sød og rar! Ja så rar at når vi engang får børn vil jeg meget gerne have hende til at døbe dem!

Det jeg vil sige er, at nogen gange ender det med det bedste lige meget hvad!

0

Del dette indlæg

Hej igen igen... ;)

Vi er heller ikke sikre på at få den præst vi gerne vil have, men jeg håber så meget ,at jeg også har sat et billede ind i vores tråd :)

HVIS det mod forventning ikke skulle blive ham, så håber jeg vi kan få tilladelse til, min morfars fætter vier os.! - Jeg kan nemlig ikke fordrage den kvindelige præst, der er i kirken....og vi kan hurtigt riskere at alt hvad vi nu har fået tilladelse til, bliver ændret hvis vi får en anden præst ! ;)

Men DU er ikke den eneste,....MEN jeg KRYDSER ALT HVAD JEG KAN FOR I FÅR DEN PRÆST I GERNE VIL HAVE!!!!! :lol:

0

Del dette indlæg

Da vi skulle vælge kirke og præst, var der ikke så meget diskussion (eller i hvert fald ikke efter vi fik at vide, at vi skulle betale 2000 kroner for at blie gift i kirken i nærheden af, hvor vi holder festen)

Min kæreste ringede i præstens telefontid og talte med ham, og han ville rigtig gerne vie os. Og så fik vi en bekræftelse med posten et par dage efter... Det ksal så lige nævnes, at præsten både har sødt og konfirmeret min kæreste, så de 'kender' ligesom hinanden :lol: Men jeg har da slet ikke tænkt over, at han kan nå at melde fra, blive syg, tage orlov... Nå, men det må vi tage, hvis det kommer...

Håber i får en mere fast aftale - det er en ret stor ting at havepå plads :)

- Louise

0

Del dette indlæg

Hej Søde!

Jeg er nu nået til side 7 i din tråd :) Og jeg må lige sige nogle få ting!

1) Du er en meget smuk pige - sikke en krop efter tre fødsler!!! :)

2) Du har nogle smukke og charmerende børn!

3) Din kæreste og dig klæder hinanden så godt!!!

Og sidst men ikke mindst! Du har valgt den HELT rigtige kjole - WOW, hvor er den bare smuk på alle mulige måder - detaljerne i overdelen og nederdelen er jo så smukt, og så har du også bare overkroppen og nogle meget smukke arme til at bære den!

KNUS Mette (Der er lidt misundelig over, at du er nået så langt... -HAHA-

Jamen kære Mette dog..

Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal sige tak for alle dine enormt søde ord :( men en ting er sikkert, de varmer rigtig meget.. :biggrin:

:lol: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer