postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:bask: :bask: Hold da kæft for nogle idiotiske tumpeunger! Der er virkelig nogle børn der fortjener et smæk i røven (siger en kvinde der absolut ikke tror på vold) :)

Giv hende lige et kys og et kram fra mig! Hun er ski en sød og smuk pige på trods af skrammer og sår!

Redigeret af Katharina Stendys
0

Del dette indlæg

I to tøser...i er bare så vidunderlige...

Har lige været henne og give hende to kæmpe store :) fra jer.... skulle hilsefra Rikke og Katharina og sige de store drenge skulle have nogle smæk i deres bare :biggrin: ...... :biggrin: såblev hun helt fjalet...... :blush:

hvor er i bare vidunderlige............ :biggrin::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Belinda,

Ville lige løbe gennem din tråd, men min tålmodighed svigtede, så jeg nåede ikke det hele denne gang :) Elsker det der undertøj, har selv kigget på det, men jeg er mere en 'Prima-donna-pige' - læs: det er bedst til en stor barm :blush:

Jeg kan se, at vi har lidt samme ide vedr. borddækning mv. Der er vist flere af dine billeder, som allerede ligger trygt på min pc :)

Og mht. til din lille datter, så skal vi vist have startet et tæskehold... Nej måske nærmere et opdragelseshold - de er jo kun børn... Men som de andre siger, så er hun jo en dejlig tøs - hudafskrabninger eller ej :biggrin:

knus Louise

0

Del dette indlæg

Hej Belinda,

Ville lige løbe gennem din tråd, men min tålmodighed svigtede, så jeg nåede ikke det hele denne gang -HAHA- Elsker det der undertøj, har selv kigget på det, men jeg er mere en 'Prima-donna-pige' - læs: det er bedst til en stor barm :)

Jeg kan se, at vi har lidt samme ide vedr. borddækning mv. Der er vist flere af dine billeder, som allerede ligger trygt på min pc :pokey:

Og mht. til din lille datter, så skal vi vist have startet et tæskehold... Nej måske nærmere et opdragelseshold - de er jo kun børn... Men som de andre siger, så er hun jo en dejlig tøs - hudafskrabninger eller ej :pokey:

knus Louise

:bearhug: nej du må da ikke svigte min tråd... :blink: gør mig sådan umage..... :biggrin:

det er bare okey....

:respekt: fra Belinda....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:respekt: hej smukke.....

Sesses sår....tjahhh det går da.. de er blevet meget tydeligere, men hun har endnu ondt i sine tænder...Heldigvis tager vi det roligt, da hun alligevel skal skifte dem...det var lidt noget andet hvis det var hendes blivende tænder... :biggrin:

tak fordi du spørg skønne....det fortæller lidt om dig.... :bearhug:

0

Del dette indlæg

:blink::bearhug:

så skal der lige skrives lidt igen... :biggrin: udover min planlægning herinde, fører jeg også en planlægningsdagbog eller bliver det til bøger.... :lol2: men meningen er at den/de skal ligge fremme på dagen så gæsterne frit kan læse om tilblivelsen af denne store dag... syntes faktisk også det er et sjovt minde at have bagefter.... :respekt:

Nå men lige lidt billeder fra den...

post-22501-1162150028.jpg FORSIDEN......

post-22501-1162150068.jpg INDE FRA BOGEN.........

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser da bare rigtig fint ud. Er der så plads til at fylde i efter brylluppet osse? - Eller bli'r det en separat bog?

:respekt:

jeg har købt rigelig....forhåbentligt....nu kan jeg jo se hvor meget amok jeg er gået herinde... :bearhug: men tanken er når brylluppet er overstået...laver jeg ligesom en afslutning på bøgerne......

der kommer jo også gæstebog... syntes bare det er sjovt at have så man kan sehvad vi egentlig brugte af tid.... :bask:

0

Del dette indlæg

Hej Belinda

Så fik jeg også endelig stukket hovedet forbi dig - tak for din søde velkomsthilsen hos mig :biggrin:

Og hvor er det skønt med en så aktiv bridezilla som dig så vi andre kan shoppe lidt efter inspiration herinde :bearhug: Din kjole er super smuk, jeg grinte meget, da jeg læste om dit køb. Jeg var nemlig selv hurtigt ude, havde min veninde på besøg et par måneder efter min kæreste havde friet, og vi måtte da liiiiigee ud og lure lidt...og faldt selvfølgelig pladask for KJOLEN et helt år før vi skal giftes! Så nu hænger den hjemme hos moar og venter på mig, jeg må se at komme derhjem forbi med et kamera.

Vi ses herinde

:respekt: Bellehelene

0

Del dette indlæg

Hej Belinda

Så fik jeg også endelig stukket hovedet forbi dig - tak for din søde velkomsthilsen hos mig -HAHA-

Og hvor er det skønt med en så aktiv bridezilla som dig så vi andre kan shoppe lidt efter inspiration herinde :biggrin: Din kjole er super smuk, jeg grinte meget, da jeg læste om dit køb. Jeg var nemlig selv hurtigt ude, havde min veninde på besøg et par måneder efter min kæreste havde friet, og vi måtte da liiiiigee ud og lure lidt...og faldt selvfølgelig pladask for KJOLEN et helt år før vi skal giftes! Så nu hænger den hjemme hos moar og venter på mig, jeg må se at komme derhjem forbi med et kamera.

Vi ses herinde

:respekt: Bellehelene

Hej bellehelene...

min kjole er heldigvis ude i forretningen,og der bliver den så længe som overhovedt muligt... hvis den var i nærheden af mig,ville jeg slide den op inden August næste år... :blink: er fuldstændig vild med den....

tusind tak for din hilsen ellers...... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej du skønne!

Så har jeg endelig fået tid til at skrive igen! Det er dejligt at høre at datteren har det fint! Håber virkelig at de fyre har fået sig en lærestreg på en eller anden måde! Håber du tog fat i skolen så de kunne tage affære!

Det er bare en rigtig sød ide med at lægge scrapbogen fremt til gæsterne!

Det er bare så godt at få lov til at se! :respekt:

0

Del dette indlæg

Hej du skønne!

Så har jeg endelig fået tid til at skrive igen! Det er dejligt at høre at datteren har det fint! Håber virkelig at de fyre har fået sig en lærestreg på en eller anden måde! Håber du tog fat i skolen så de kunne tage affære!

Det er bare en rigtig sød ide med at lægge scrapbogen fremt til gæsterne!

Det er bare så godt at få lov til at se! :respekt:

Har lige skrevet til dig i din egen tråd, men skulle du nok engang forvilde dig forbi denne skøre vestjydes tråd så ligger der lige tusind af disse og venter på DIG.... :bearhug::biggrin:

tak fordi du er som du er..... :carrot:

0

Del dette indlæg

-HAHA-

Så er den gal igen med denne Bridzilla :bearhug: .. Jeg faldt lige over noget

bånd i Føtex idag, som forhåbentlig kan bruges til invitationerne.... Katja har ikke

godkendt det endnu,men har lige forsøgt at lave en prøve.... -HAHA- Nu skal

I ikke forstå det som om det er Katja der bestemmer hvordan det hele skal se ud,men

som nævnt før i min tråd så har jeg absolut intet i mig der kan se hvordan sådan noget

papirsklip kommer til at se ud :bask: derfor bruger jeg min skønne venindes kompetance

på det område.... :balloon: men sådan ser det ud med bånd.... -HAHA-

post-22501-1162322673.jpg

post-22501-1162322698.jpg

Håber i kan danne jer et indtryk.... :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:)-HAHA--HAHA-:balloon::bearhug::kiss:

Ja nu skal i altså lige høre det sidste nye..... :yay: På et tidligt tidspunkt i min tråd, beskrev jeg mine bekymringer omkring hvem der skulle føre mig op.. :biggrin: , :bearhug: alle tøser for jeres opbakning på daværende tidspunkt..

Den anden aften sad jeg så og skrev en besked til min moders kærlighed...(Lars), jeg spurgte om han i den kommende uge havde et hul i kalenderen, for jeg ville meget gerne snakke med ham...Lars skrev tilbage at den eneste dag han ikke havde tid var Onsdag... :kiss: Vi aftalte at jeg skulle komme ud til dem og spise Mandag aften(altså igår)..

Efter eftermiddagskaffen, vil mor ud for at handle til aften, hun spørger hvor mange der vil med, men da Lars og jeg er dybt optaget af noget på computeren, jaså må hun handle alene... :bearhug:

Hun når lige at lukke døren da Lars spørg..."hvad ville du snakke med mig om".. også begyndte jeg ellers at fortælle om det dilemma jeg følte jeg stod i...forklarede ham om hvad jeg følte, dels overfor min onkel Mogens, men også overfor Lars... Han kiggede på mig og sagde..." der er ingen tvivl om at jeg bare rigtig gerne vil føre dig op, men vi begge ved god at Mogens er det rigtige valg..." Jeg følte bare at der faldt 1½ tons af mine skuldre, og sagde til Lars at det sidste jeg ville var at såre ham... Dertil sagde han... hvis du nu idag havde aftalt at det var mig der skulle føre dig op, så havde du stået 3 mdr før brylluppet og følt noget inde i dig var forkert...også ville du såre mig, for jeg er sikker på du vælger med hjertet ved at vælge Mogens, ogi de situationer der taler hjertet sandt...

følte bare det var så fantastisk at snakke med ham... :kiss:

Nå men jeg havde jo et spørgsmål mere til Lars... Lars er i "fritiden" hyret af TV2 som fotograf ved motorløb... så jeg var jo nødt til at spørge om han kunne tænke sig at tage vores bryllupsbilleder.. :super: Og hvad han skulle have for det hvis han havde lyst..... det satte han næsten en større ærer i en det at føre mig op.... -HAHA-

Såhan skal tage vores billeder + billeder af hver gæst/gæstepar og det eneste vi skal give er hvis han skal lave forstørrelser... for at tage billederne og få dem brændt på cd og redigerer i dem kommer ikke til at koste os en krone....

Jamen er det ikke bare :lol:vildt fedt.....

Jeg syntes simpelthen det er så fantastisk.......

0

Del dette indlæg

Nej, hvor dejligt! Det er bare så vigtigt at familiemedlemmer er forstående overfor de valg man bliver nødt til at træffe.

Der er jo mange man gerne vil fremhæve på dagen og give en speciel rolle, men kan KAN ikke få alle med. Og der er det bare fedt at man så ikke bliver mødt af sure miner.

Der burde være flere familiemedlemmer som Lars! -HAHA-

Anne

0

Del dette indlæg

-HAHA-

Så er den gal igen med denne Bridzilla :bearhug: .. Jeg faldt lige over noget

bånd i Føtex idag, som forhåbentlig kan bruges til invitationerne.... Katja har ikke

godkendt det endnu,men har lige forsøgt at lave en prøve.... :balloon: Nu skal

I ikke forstå det som om det er Katja der bestemmer hvordan det hele skal se ud,men

som nævnt før i min tråd så har jeg absolut intet i mig der kan se hvordan sådan noget

papirsklip kommer til at se ud :bask: derfor bruger jeg min skønne venindes kompetance

på det område.... :bearhug: men sådan ser det ud med bånd.... -HAHA-

post-22501-1162322673.jpg

post-22501-1162322698.jpg

Håber i kan danne jer et indtryk.... :loveshower:

Hej smukke -HAHA-

Ja det er den "skrappe" overdommer af en veninde der nu er her igen :bearhug: men jeg skulle jo lige ind og se dit mesterværk med båndet om indbydelserne.

Jeg tygger lige lidt på om indbydelsen som jo egentlig er ganske stor måske ikke kunne klare en smule bredere bånd men men men jeg kikker lige om en dag og tjekker det ud ik du skønne kvinde :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hvor er det altså bare så godt det hele!

For det første er de bånd du har valgt, bare rigtig søde! Jeg kan rigtig godt lide det!

Dernæst, så 10-4 for sådan en dejlig papfar, det er fantastisk når mennesker er så forstående og medfølende over for en! (Men sådan er du jo også) Hvor er jeg bare glad på dine vegne, og så vil han oveni købet være fotograf! TILLYKKE!

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer