postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Hej igen!

Nøj, hvor er der sket meget herinde siden jeg var herinde sidst! Hvor er jeg vildt med de buketter! Og så lige i mine farver.... Hmmm er den nederste corsage ikke mangen til den jeg ønsker mig??? :bearhug:

Jeg fandt lige et par billeder af borde, som jeg godt kan lide... Måske noget for dig?

post-18853-1161288864.jpg

post-18853-1161288911.jpg Kunne jo vælge røde eller hvide lyse, og liljer fåes i mange farver...

:heart: , AnnaBritta

Redigeret af annabritta
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var så lidt. Jeg er selv helt vild med den, da der ikke er for meget tuttenutte over den!

Er iøvrigt vild med idéen om en pølsevogn! :bearhug: Vi er en familie af pølsomaner! - så hvad er mere oplagt end at slutte vores fest med en omgang pølser med det hele.... :bearhug:

:heart: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var så lidt. Jeg er selv helt vild med den, da der ikke er for meget tuttenutte over den!

Er iøvrigt vild med idéen om en pølsevogn! :bearhug: Vi er en familie af pølsomaner! - så hvad er mere oplagt end at slutte vores fest med en omgang pølser med det hele.... :boohoo:

:bearhug: , AnnaBritta

Nemlig.... og sådan er hele min kommende mands familie.... pølser og kolde fad.... :heart: så kunne der falde en bombe uden de ville vide det.... :super:

0

Del dette indlæg

Så har jeg haft for meget tid igen... :super:

Nej nu er der lige noget mere som skal fortælles i denne vanvittige planlægning :bearhug:

Gaveæskerne....post-22501-1161284844.jpg har stjålet ideen herinde fra.... ja jeg er en være

en :bask: men er heldigvisikke den enste :oops:

I æskerne skal der være...post-22501-1161284939.jpg

Og ...........post-22501-1161284967.gif

Og en papirs lommetørklæde + nogle små blomsterfrø....

Så min veninde hun får travlt....ssscccccchhhhhhh stille.... :bearhug:

Hmmmmmm...... smukke :bask: Jeg tror da det er meget godt at vi starter allerede på lørdag med at lave indbydelserne - tænker på med alle de gode ideer du har :boohoo:

Elsker at være en del af alle forberelserne :heart:

Er der noget at sige til at jeg er vågen på dette underlige tidspunkt med alle dine ideer og ønsker som drøner rundt i hovedet på mig :loveshower: ?? (nej er selvfølgelig på arbejde med tænkte jo liiiiige på bryllup et øjeblik)

Redigeret af aelmholdt
0

Del dette indlæg

For søren du er sprængfyldt med ideer og inspiration! Det bliver godt at komme igang i morgen, gør det ikke? Så føler man i hvert fald er det er ægte nok, at det sker lige om lidt!

Herhjemme skal vi til og igang med de gaveæsker, vi har nemlig ikke rigtig tid i morgen, eller søndag, og weekenden efter skal jeg arbejde om dagen og weekenden efter kommer Kristians far hjem fra afghanistan, og weekenden derefter skal kristians poltes! Så det er altså ved at være derhenne af hvor vi skal have det nået!

Jeg glæder mig meget til at se resultaterne af det i får lavet i´morgen! :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Opse dasse! Hvad laver du heromme på side to?? Går det godt?? :heart:

Hej din fantastiske kvinde.... :bearhug:

Så er jeg klar igen til at komme med det sidste nye herfra denne skørekugles planlægning.... :bask:

Skal lige have sønnen til frisør...også kommer jeg farende med sådan en vestenvind.... :bearhug:

Knus fra belinda....

0

Del dette indlæg

:baa: så er den gal igen..... :bearhug:

Det er et stykke tid siden jeg har skrevet i min tråd... ja faktisk næsten to dage... :lol2:

Nå men der har jo været efterårsferie, og da jeg kun havde fri onsdag, ja så skulle der hygges med ungerne.... :heart:

Vi holder meget af naturen, og har brugt meget tid på at lære vores børn at lege ude, enten med ture i skoven, eller sjov ved vesterhavet.. det sidste nyder vi jævnligt da Mortens mor og far har sommerhus ved søndervig ( 45 min´s kørsel herfra...)

Så i får lige nogle billeder fra stranden ved Søndervig...

post-22501-1161624422.jpg

0

Del dette indlæg

:carrot: :carrot:

Jubiiiii så blev det weekend. Katja(veninden) og jeg havde jo planlagt at der skulle laves invitationer, eller vi skulle hvertfald igang.. :boohoo:

Nå men efter arbejde lørdag(21/10/2006) kom Katja med hendes to børn...vi legede børnehave på Teglgårdvej...mine tre og katjas to jaså er det som en børnehave :bearhug:

Nå men der blev sat både snolder, chips, kager og sodavand frem... vi skulle jo nødig gå sukkerkolde.. :super: . Vi gik igang... bare ikke lige med invitationerne, nej med ideér til

gaveæsker..... hallo...kom nu igang tøser :bask: efter vi havde lavet den første gaveæske, og vi var begge vilde med udkastet begyndte vi så at klippe og klistre og

komme med nye ideér.... :baa: kommer vi aldrig igang da..... Pludelig tog F..... ved os og igang kom vi. der blev klippet hjerter, der blev tegnet skabeloner og der blev limet... :biggrin:

Nå men så skulle der klippes sider til, til invitationerne....En overkommelig opgave mente Katja. Så hun instruerede mig i hvordan det skulle gøres... er som sagt en nørd hvad

klippe/klistre angår..... :biggrin: Nå men hun syntes opgaven var lige til.... så selvfølgelig gik jeg da igang. Jeg havde klippet 1½ sekund da Katja spurgte hvad jeg lavede.... :bearhug:

Øhh klipper.... Jeg skulle klippe den foldede kant væk. Og i min klippefilosofi så er det ca ½ mm fra foldningen...Men Nej det var det ikke...Jeg skulle klippe ca 1 cm af, så man ikke

kunne se det røde fra forsiden af invitationen... Nå okey... :bask: Og så gik jeg igang igen..nåede denne gang at klippevel 3 sekunder, da jeg igen blev afbrudt..... :heart:

Katje klippede så de første cm også skulle jeg bare klippe efter hende..... :oops: ja det skal jeg da lige love for... i bunden var der 1 cm som katja havde startet, og i toppen var

der vel 5 cm.... :biggrin: også blev jeg sat til at klippe og tegne hjerter....sjovt ikke.......

Og jeg klipper stadig... :sleepy:

Nå men nu til lidt billeder.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Aiiiiijjj... jeg må komme og hjælpe dig med det, for jeg ÆÆÆÆLSKER at klippe og klistre, men jeg ska' jo ikke lave hverken invitationer, bordkort eller gaveæsker eller noget... :bearhug:

Tak fordi du er som du er og for alle dine skønne beskeder i min tråd, de har rørt mig mere end du tror :bearhug:

:heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aiiiiijjj... jeg må komme og hjælpe dig med det, for jeg ÆÆÆÆLSKER at klippe og klistre, men jeg ska' jo ikke lave hverken invitationer, bordkort eller gaveæsker eller noget... :bearhug:

Tak fordi du er som du er og for alle dine skønne beskeder i min tråd, de har rørt mig mere end du tror :boohoo:

:heart:

Kæreste Rikke..

Det skulle jeg da bare have vidst...... du kunne da godt lige have fået et fritidsjob her hos mig...om ikke andet så bare for hyggens skyld..

mine beskeder til dig Rikke, jeg er glad for du tager dem for det du gør, de kommer helhjertet fra mig, og jeg mener hvert et ord....

Du fortjener lige en stor :bearhug: ...

0

Del dette indlæg

:heart: skal nok lige ligge billeder ind af de invitationer vi er gået igang med, men det bliver først imorgen.... :carrot:

Idag har jeg fået bestilit mit undertøj...Havde egentlig overbevist mig selv om at jeg havde det mest perfekte sæt til at ligge, men efter at have været inde i forretningen idag, jaså

havde jeg en anden mening.... :bearhug: ..og åbenbart også en anden pangepung, det sidste ved jeg så ikke lige hvordan kan lade sig gøre, men bestilit blev det da.... :oops:

post-22501-1161628976.jpg

dette er Bh´en...Mary Joe.... også bliver den i cremebrun, da det ikke ses igennem stof...

post-22501-1161629055.jpg

og min trusse.... åhh hvor var jeg bare solgt.... men det bliver Morten da også :boohoo::super:

knus til alle der gider og læse min tråd :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer