postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Jo sådan er det jo altid, men jeg har ikke haft nogen rigtig dårlig oplevelser med kjoler endnu, andet end hos House of Brides, men det er mere fordi jeg ikke bryder mig om deres rabatpolitik osv :balloons:

Jeg skal nok tage billeder, og er meget spændt på at se hvad de har. Glæder mig, tror jeg skal have svigermor med :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Belinda! Jeg giver dig hermed tilladelse til at smække mig en på siden af hovedet! Jeg har jo ikke været herinde i evigheder! -HAHA- Sorry!

For det første en kommentar til jeres børn, de er vel nok skønne og smukke og hold da ferie hvor de ligner deres mor!

Dernæst er jeg meget ked af at høre om din situation med familien, for det første får du lige et kæmpe kram for dit store tab :cheerleader3: Dernæst et kram for din fars svigt :balloons: og til sidst et kram fordi du er så skøn og stærk :)

Jeg synes du skal vælge med hjertet, det kunne også være at du vælger at gå op ad gulvet med dine børn! Det er der nogen der vælger at gøre, og det ser både smukt ud og så bliver de en større del af dagen!

Kære Belinda du er så varmt og dejligt et menneske, og en virkelig smuk kvinde! Hvor bor i egentlig henne, for du løber marathon i KBH men kommer i gittes brudsalon i (er det ikke Herning?) :angry:

0

Del dette indlæg

Kære Belinda! Jeg giver dig hermed tilladelse til at smække mig en på siden af hovedet! Jeg har jo ikke været herinde i evigheder! -HAHA- Sorry!

For det første en kommentar til jeres børn, de er vel nok skønne og smukke og hold da ferie hvor de ligner deres mor!

Dernæst er jeg meget ked af at høre om din situation med familien, for det første får du lige et kæmpe kram for dit store tab :cheerleader3: Dernæst et kram for din fars svigt :balloons: og til sidst et kram fordi du er så skøn og stærk :)

Jeg synes du skal vælge med hjertet, det kunne også være at du vælger at gå op ad gulvet med dine børn! Det er der nogen der vælger at gøre, og det ser både smukt ud og så bliver de en større del af dagen!

Kære Belinda du er så varmt og dejligt et menneske, og en virkelig smuk kvinde! Hvor bor i egentlig henne, for du løber marathon i KBH men kommer i gittes brudsalon i (er det ikke Herning?) :angry:

:bunny_4: hej skønne kvinde....

Så kom du lige forbi igen, og ja her sker da da lidt,kunne skrive noget hver dag men kan godt være indholdet blev en smule tamt til sidst....

Ja hvor er det lige jeg befinder mig henne...hmm :bunny_4: Nej jeg bor i Sunds ved Herning..Er det langt fra dig?????????? :)

Tusind tak for dine søde søde ord...endnu et bevis på hvem du er.. -HAHA-

Vi snakkes....ja det gør vi.. :butterfly:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor sjovt..

Jeg har været i Sunds en million gange.. Min fætter har boet der hele sit liv.. han bor nu i Herning med sin kæreste.. Forældrene er skilt, den ene bor på Sjælland og den anden er flyttet her til Fredericia

Ville bare lige være med på den med at verden er lille

Knuz Mia :cheerleader3:

Redigeret af Mtune
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor sjovt..

Jeg har været i Sunds en million gange.. Min fætter har boet der hele sit liv.. han bor nu i Herning med sin kæreste.. Forældrene er skilt, den ene bor på Sjælland og den anden er flyttet her til Fredericia

Ville bare lige være med på den med at verden er lille

Hej Mia...

jAMEN ER DET IKKE BARE UNDERLIGT...MAN FØLER SKU NOGEN GANGE MAN HAR UDGANGSPUNKT DET SAMME STED FRA... MEN DER ER OGSÅ KAFFE PÅ KANDEN TIL DIG OGSÅ.... :balloons:

KNUS FRA BELINDA...

0

Del dette indlæg

Hvor hyggeligt..

Om ikke andet må vi hitte en dag hvor jeg tager futtoget til Herning, så kan Katharina hente mig ved toget og så køre ud og få lidt kaffe hos dig.. så skal vi så bare lige hitte ud af hvordan jeg kommer ind til banegården igen.. *gg*

0

Del dette indlæg

Hvor hyggeligt..

Om ikke andet må vi hitte en dag hvor jeg tager futtoget til Herning, så kan Katharina hente mig ved toget og så køre ud og få lidt kaffe hos dig.. så skal vi så bare lige hitte ud af hvordan jeg kommer ind til banegården igen.. *gg*

NEJ HELT ÆRLIG EN GOD IDE´ DU DER FIK...DET KUNNE DA VÆRE SKIE HYGGELIGT.... TILBAGE TIL TOGET VILLE IKKE VÆRE ET PROBLEM....MED MINDRE CITROÉN PLUDSELIG STREJKER... :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bliver bare liiiige nød til at bakke jer op i at mødes - det gør hele "cyber-verdenen" meget mere virkelig og ja jeg kan forsikre jer kvinder om at der ALTID er kaffe på kanden hos Belinda og ja lur mig om ikke også hun liiiige bager et eller andet til :balloons:

:cheerleader3: Hej min egen skønne uundværlige veninde....

Du er bare mit et og alt.... :)

0

Del dette indlæg

Så har der været gang i tankerne igen, og ikke mindst ideerne :carrot:

Denne gang har jeg kigget lidt på borddækningen, og da det er et rødt/hvidt telt vi skal holde brylluppet i, og farverne rød og hvid bliver brugt til både invitationer og andet pynt, så skal borddækningen også kører i de farver... meget mærkeligt syntes i ikke :)

Nå men her er nogle foreslag...

post-22501-1161201488.jpg

post-22501-1161201595.jpg og det bliver bare ikke guldstole... :banned: det er slet ikke os... :balloons: og farverne bliver heller ikke lyserøde... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja okay! Så styrer vi lige underhylerne, og får viftet lidt mandehørm herind, for puhhh guldstole og lyserøde servitutter! Nej tak! Der sætter jeg altså også grænsen!

En af de få ting Kristian sagde i forbindelse med at vælge farver var " Bare ikke lyserød og lyselilla, det er fandme fesent" :)

Jep jep! Nu er det hele i elfenben og bordeaux, så der var da en forksel! :balloons: Men er helt vild med den øverste ide med de sorte stole! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hmmmm...

Det må være det samme som jeg ikke må male det hus vi engang skal have lyrerødt... Fint, så gør jeg ikke det.. Men jeg må heller ikke male det blå med grønne striber... Hvad må jeg egentlig?? :balloons:

Redigeret af Mtune
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg haft for meget tid igen... :bearhug:

Nej nu er der lige noget mere som skal fortælles i denne vanvittige planlægning :heart:

Gaveæskerne....post-22501-1161284844.jpg har stjålet ideen herinde fra.... ja jeg er en være

en :bask: men er heldigvisikke den enste :boohoo:

I æskerne skal der være...post-22501-1161284939.jpg

Og ...........post-22501-1161284967.gif

Og en papirs lommetørklæde + nogle små blomsterfrø....

Så min veninde hun får travlt....ssscccccchhhhhhh stille.... :bearhug:

0

Del dette indlæg

:bearhug: ja bliv endelig....

jeg har også lige været væretigang med at kigge på brudebukketter,det syntes jeg er

svært,og jeg skal selv bestemme min,da jeg ellers er nød til at røbe noget om kjolen, og

der får han ikke noget at vide.... :heart:

Men her er nogle..:

post-22501-1161285375.jpg

post-22501-1161285399.jpg

0

Del dette indlæg

Nå nu nok om alle mine skøre ideér.... :super:

Så er natmaden på plads............ :heart:

:bearhug::boohoo:

post-22501-1161286223.gif

Det bliver Danmarks hurtigste pølsemand, som kommer kl 01.30, laver hot-dogs, alm

pølser, eller frans hot-dog...Selvfølgelig med alt tilbehøret..... :bearhug:

Det bliver bare så fedt.....

Eller hvad....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer