postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Sådan kan det jo gå... :cheerleader3:

Det er da bare fedt, at du allerede har fundet kjolen. Og når den bare er perfekt bliver man jo nødt til at slå til selvom der er et godt stykke tid til brylluppet.

Tillykke med det. :hug:

Ja sådan er det jo.... :bearhug:

Hvad med dig har du besluttet dig... har lige kigget på dig og alle kjolerne igen... syntes bare nummer 10 den er så pæn til dig...

:cheerleader3: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan kan det jo gå... :cheerleader3:

Det er da bare fedt, at du allerede har fundet kjolen. Og når den bare er perfekt bliver man jo nødt til at slå til selvom der er et godt stykke tid til brylluppet.

Tillykke med det. :hug:

Ja sådan er det jo.... :bearhug:

Hvad med dig har du besluttet dig... har lige kigget på dig og alle kjolerne igen... syntes bare nummer 10 den er så pæn til dig...

:cheerleader3: fra Belinda

Synes også nummer 10 er pæn, men er såååå forelsket i den sidste jeg har prøvet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Dejlig, dejlig kjole, smukke, smukke sko... Hvor må det være dejligt, at have nogle større ting på plads :cheerleader3: Mit næste projekt er kirken... Og kjoleshopping med min mor på torsdag!!!

Jeg så/prøvede ogse en supersmuk kjole i sidste weekend, men prisen var ikke lige i orden, ellers havde jeg nok også nuppet den - og jeg skal kun giftes en måned før dig. Synes slet ikke, du er for tidligt ude - uanset hvad din bedre halvdel påstår :cheerleader3:

- Louise

0

Del dette indlæg

Så er veninden igen blevet bestilt til at ligge et enkelt billed ind af den smukke brud i KJOLEN.

Denne gang er det er billed af kjolen lidt tættere på - derudover har jeg taget mig den frihed til at ligge et billed ind hvor I kan se ryggen på kjolen ganske tæt på og ja så er der nok ikke nogen spærgsmål til hvorfor min super skønne veninde ikke skal have slør på :cheerleader3:

post-22501-1160455740.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejlig, dejlig kjole, smukke, smukke sko... Hvor må det være dejligt, at have nogle større ting på plads :cheerleader3: Mit næste projekt er kirken... Og kjoleshopping med min mor på torsdag!!!

Jeg så/prøvede ogse en supersmuk kjole i sidste weekend, men prisen var ikke lige i orden, ellers havde jeg nok også nuppet den - og jeg skal kun giftes en måned før dig. Synes slet ikke, du er for tidligt ude - uanset hvad din bedre halvdel påstår :bearhug:

- Louise

Hej kære Louise... :cheerleader3:

Morten han har heldigvis accepteret at kjolen er købt... syntes faktisk også det er lidt dejligt ikke at have den udgift når vi kommer tættere på... dervil jo altid være noget man kommer i tanke om hen ad vejen....

Og selvfølgelig kan han godt forstå mit valg når han ser mig den 11august.... :butterfly:

Knus fra Belinda...

0

Del dette indlæg

Nå jamen altså fra fulde folk og børn skal man høre sandheden, og jeg er begge dele :hug:

Nej helt seriøst så sidder den kjole bare Så flot på dig, så det ville være løgn at fortælle dig andet, og du fortjener komplimenten! :cheerleader3:

:boohoo::hug::hug:

Jamen så ved jeg da hvorfor jeg måske skal bære over med dig søde... :cheerleader3:

men endnu engang tusind tak...

Hvordan går du ellers og har det her en god måned før... er det ikke uvirkeligt at det snart skal ske.. :bearhug:

Knus fra Belinda..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

nu har jeg kigget på overskriften på denne tråd flere gange, og hver gang tænker jeg: Er det kun din store dag? Er det ikke også din kommende mands store dag? Det vil jeg jo håbe for ham.. Det var ikke for at virke provokerende eller noget :bearhug:

:cheerleader3:

Jo selvfølgelig er det også hans, men da det er kun er mig der er på BK, så kan jeg jo godt kalde det min. Der er visse ting herinde der slet ikke kommmer ham ved.... :cheerleader3:

Kus fra Belinda...

0

Del dette indlæg

:loveshower: Nå jeg tror lige jeg prøver at skrive ned hvad der er styr på........ :cheerleader3:

Datoen for brylluppet

Kirke + præst....

Feststed...

Fest"lokale"...

KJOLEN..

Pigernes tøj...

Frisør + makeup...

Fotografen...

Invitationerne...(bliver lavet D. 21-10-06)....

Gud hvor kan jeg da bare ikke huske noget lige nu.... det hele kører rundt i knolden af mig.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå jamen altså fra fulde folk og børn skal man høre sandheden, og jeg er begge dele :boohoo:

Nej helt seriøst så sidder den kjole bare Så flot på dig, så det ville være løgn at fortælle dig andet, og du fortjener komplimenten! :cheerleader3:

:hug::hug::hug:

Jamen så ved jeg da hvorfor jeg måske skal bære over med dig søde... :bearhug:

men endnu engang tusind tak...

Hvordan går du ellers og har det her en god måned før... er det ikke uvirkeligt at det snart skal ske.. :hug:

Knus fra Belinda..

Her en måned før! Jamen der har vi lige lavet kirkehæfter, og er godt igang med gaveæskerne, og sommerfuglene fylder en del i maven! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Mine to gudeskønne prinsessers tøj.....

post-22501-1160502408.jpg

Jeg har valgt nogle syntes jeg søde kjoler, og ingen "rigtige" brudepigekjoler... og hvorfor så det... :cheerleader3:

JO fordi jeg syntes mine piger ser så forkerte ud i sådanne små brudekjoler, og samtidig har jeg valgt det på det grundlag at de kan "røre" sig i dem jeg har valgt... :cheerleader3:

Derfor... Syntes selv de er skide søde... og det er jo hovedsagen...ikke... :bearhug:

krammer til alle skønne tøser på dette forum..

0

Del dette indlæg

Det er da en mega sød kjole! Synes da helt klart det er det perfekte valg! Personligt er jeg ikke så vild med de helt udstadsede prinsesser! Det er lidt for amerikansk efter min smag!

Åhh Katharina...du er bare så skøn....du er så hudløs ærlig, hvilket bare er så fedt....

Tusind tak... men okey du var jo også både fuld og barn.... :cheerleader3:

krammer til dig skønne kvinde....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer