postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Yeeees baby om en uge sidder vi og er i fuld gang med at lave indbydelser og jeg glæææææder mig rigtig meget :boohoo:

Ja du er jo ved at have styr på en hel del ting og ja ovenikøbet er du så langt fremme at du ligefrem har sørget for frisør og make up til mig også (y)

Jeg eeeeeelsker at være så stor en del af din drømme dag hvor du skal giftes med drømmeprinsen :(

:loveshower: JEG ELSKER DIG KVINDE......

Glæder mig til at råhygge med dig hele weekenden...

:bearhug: skønne...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke nogle dejlige børn du har!!

Tak for din hilsen i min tråd.

Det er utrolig som man bliver inspireret herinde, tror nu også jeg vil lave æsker eller noget i den stil!

Glæder mig til at høre hvordan du har gjort.

Ja nu får vi lige at se hvad jeg finder på... Tror nu nok lige opgaven på de æsker bliver lagt i hænderne på min veninde.... (y) hun ved det bare ikke endnu.. :boohoo:

Men hvad angår sådan noget klippe klistre noget så er mine hænder skruet så forkert på som de overhovdt kan blive... :lol2:

knus...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt information til alle... :(

Her kommer lige lidt baggrundsviden for at holde jer ajourført med hvordan tingene hænger sammen....

Jeg er jo som mange andre ud af en skilsmisse, men føler ikke jeg har lidt nogen nød...dog mener Morten at det er forklaringen på mine skøre ideer .... :( ja ham elsker jeg.....

Nå men efter min mor og far skiltes(jeg var omkring de 4 år), har jeg ikke haft kontakt til min "rigtige" far.. Da jeg blev 18 sendte jeg ham et brev hvori jeg beskrev mit liv frem til da.... Fik dog ingen kontakt, men jeg følte bare der var noget i mig der manglede at få enten en afslutning( hvis han ikke ville have noget med mig at gøre), eller en ny begyndelse....

Men han svarede ikke, dog blev jeg stadig ved at skrive til ham et par gange om året. Skrev også da vi fik vores første barn... Vi fik Cecilie sommeren 2000, og den 24 maj 2001 ringer tlf´en... En stemme i den anden ende siger "det er John".... :bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/boohoo.gif :) Det var min far..... Færdig var jeg.. Skæbnen ville at han kun har haft ringet to gange siden :blink:

Nå men min mor har endelig( hun har haft nogle mænd siden, men aldrig den rigtige...) fundet den sødeste fyr, han er også 10 år yngre end hende. Min mor er nemlig noget yngre end hendes alder...(hun er 50) Han er bare så god ved hende, og de har det SÅ godt...

De har kommet sammen...det lyder bare forkert at skrive det om ens moder.... ()() , de har kendt hinanden nu i næsten tre år, og tror det er ham hun skal leve resten af livet med... skide godt for hende..

Pyhaa det er godtnok noget af en smøre i får her.... :blush:

Nå men eftersom min mor har været meget alenemor fik jeg meget hurtigt efter min fødsel et ubeskriveligt forhold til min mormor og morfar. Et forhold som jeg idag vil beskrive som mine forældre... en lang historie og den får i ikke.... :toot:

Nå men skæbnen ville at min mormor døde under deres guldbryllupsfest i juni 2000 som vi stod og skulle gøre dem til oldeforældre i juli... Min verden sortnede, og endnu mere håbløst så det ud da min morfar dagen efter han var blevet oldefar sov stille ind.... :bearhug: ....

De næste i min familie som jeg har haft meget kontakt til er min moster og onkel i Låsby..

Grunden til i får denne smøre er at jeg er på herrens mark ang hvem der skal føre mig op..

Mit hjerte siger helt klart min onkel Mogens... men samtidig sidder jeg med en følelse overfor min mors kæreste Lars....

Hvis nogen kommer igennem dennne smøre fortjener i virkelig en kæmpe :boohoo: ..

Glæder mig til at høre jeres råd/svar.....

(y) Til alle på BK...

0

Del dette indlæg

Mit hjerte siger helt klart min onkel Mogens... men samtidig sidder jeg med en følelse overfor min mors kæreste Lars....

Hvis nogen kommer igennem dennne smøre fortjener i virkelig en kæmpe :balloons: ..

:) Til alle på BK...

Hejsa Belinda.... :cheerleader3:

Først: sikke nogle smukke og utroligt charmerende unger I har!!! Fantastisk... Og tak for din besked i min tråd... og velkommen til BK... Din kjole er meget smuk, så I passer jo rigtig godt sammen! ;)

Mht. ovenstående: jeg havde et lidt lignende problem. Min mor og far har aldrig rigtig kunnet sammen,men vi har dog boet sammen i ca. et år da jeg var ca. 8 år (de seks måneder KUN mig og min far), men min far fortrækker, sin nye kone fremfor sin datter :bask: Det må man jo så mene det man vil om, men...

Når jeg skal føres op, bliver det min mors kæreste, som jeg er utrolig glad for. Han er simpelthen for sød! Men jeg har en reserve far, som jeg ikke syntes skulle "snydes" på dagen, så han sidder ved siden af mig under middagen... Så får jeg begge ved min side i løbet af dagen, hvilket jo er skønt! -og de er begge dybt beæret over at jeg vil have dem ved min side, så der er jo bare skønt! :loveshower: Jeg gav dem valgt, hvem der ville hvad: min reserve far har sclerose og sidder i kørestol, så han fortrak klart middagen, mens min mors kæreste er ægte mili-mand, og glæder sig til at vise sin galla-uni-fin-form frem... Den eneste, som jeg desværre ikke får med, er jo så min far, men det er jo udelukkende hans eget valg!!! Øv...

Det var måske en løsning for dig? Håber, at det hjælper dig lidt.... Send mig en PM, hvis du har spørgsmål, for det er et spørgsmål med mange facetter!

:angry: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Lidt information til alle... :angry:

Grunden til i får denne smøre er at jeg er på herrens mark ang hvem der skal føre mig op..

Hvis nogen kommer igennem dennne smøre fortjener i virkelig en kæmpe :balloons: ..

:) Til alle på BK...

Jeg kender desværre til problemet, da jeg også selv er skilsmissebarn -HAHA-

Min mor og far så og sige forlod hinanden for 10 år yngre modeller, som de bagge har været sammen med i 15 år, så det er fantastisk, og jeg har et rigtig godt forhold til dem begge. Marcel har været en reservefar for mig, og selvom han ikke var mere end 21 år, så tog han min søster og mig til sig som var vi hans egne (jeg var 10 og min søster 6).

Nå men nu kom det jeg havde frygtet mest af alt i alt denne dejlige planlægning. Hvem skulle føre mig op????

Synes egentlig at min stedfar har fortjent det, for vi har helt klart været en ordentlig håndfuld for en ung mand, der knapt er kommet ud af puberteten, men samtidigt elsker jeg min far... Jeg valgte at spørge min far, for det var hans ret, og egentlig også ham jeg helst vil have til at føre mig op inderst inde. Til min store overraskelse reagerede min mor ikke, men siden er der kommet en del stikpiller, om at det er meget at hun har ladet min far føre mig op, som om det var hendes beslutning, men det må jeg bare overleve.

Tilgengæld har jeg gjort Marcel til toastmaster, så han stadig får en rolle i brylluppet, og det har givet lidt ro på mor-fronten, ellers får hun bare :bask: -HAHA-

Nej, det er ikke en nem beslutning at tage, men hvis du helst vil have din onkel til at føre dig op, så kan du jo give di mors kæreste en anden rolle i brylluppet, så han stadig er en del af denne fantastiske dag :cheerleader3:

Ps. Hold da op, de er dejlige dine unger :)

Skal de være brudepiger???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt information til alle... :balloons:

Jeg synes helt klart, at du skal følge dit hjerte og lade din onkel føre dit op. Hverken du eller din mors kæreste er tjent med, at han bli'r spurgt af pligt eller skyldfølelse.... Og som Marina29 skriver, så ka' du jo evt. gi' din mors kæreste en anden stor rolle ved brylluppet for li'som at fortælle ham, at han også betyder meget for dig.

Håber du ka' bruge det til noget...

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

:cheerleader3::balloons::):angry:-HAHA--HAHA-

Til alle jer fantastiske tøser her på BK...

Tak for alle jeres enorm gode råd, men samtidig så er det så dejligt at vide man ikke er alene, og at der er nogen der kan genkende problemerne, hvilket også er det fede ved at være herinde...

I fortjener bare alle disse... :):bunny_4::bunny_4::bunny_4::bunny_4:

Knus til jer alle

0

Del dette indlæg

Lidt information til alle... -HAHA-

Hvis nogen kommer igennem dennne smøre fortjener i virkelig en kæmpe :cheerleader3: ..

:balloons: Til alle på BK...

Så er det veninden der er på spil igen :)

Søde Belinda som du sikkert også godt ved så synes jeg ikke der kan være så megen tvivl om hvem du skal vælge til at fører dig op af det laaaaaange kirkegulv ;)

Det skal MOGENS selvfølgelig -HAHA- Lars skal jo helt sikkert også have en stor opgave til det skønne bryllup - nemlig at være dagens fotograf netop som han er så dygtig til !!!

Hmm.... iøvrigt meget spændende læsning herinde - kunne jo i et andet indlæg se at jeg skal have hovedet lagt i blød i forbindelse med disse dersens æsker du er kommet i tanke om :angry:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: Hej allesammen...

åhh ja ovenpå en fridag igår, hvor jeg selvfølgelig udover at få lavet de praktiske ting, også var inde og finde inspirerende ting til bryllup..

Fandt bla.. nogle nye håropsætninger. Da jeg ikke skal have slør på blot diadem, vil jeg gerne det bliver en romantisk opsætning... :balloons: nå men se mine valg.....

post-22501-1161108346.jpg

post-22501-1161108381.jpg

0

Del dette indlæg

Og lige den sidste....

post-22501-1161108589.jpg

og til at lave en forhåbentlig ubeskrivelig opsætning + makeup, på både min søster og veninde, men for alt i verden også på mig har jeg booket disse gæve tøser....

post-22501-1161108701.jpg

åhh ja så langt så godt.... :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:balloons::) Gad vide om jeg nogensinde får planlagt færdig....

Der er bare nye ting i mit hoved hele tiden, og sidder jeg så herinde og kigger(hvilket jo hænder... :angry: ) jaså kommer der lige nogle ekstra linier i planlægningsbogen... :bask:

Men jeg har da en topfigur i kikkerten også, ja selv en figur til kagen skal der være styr på....

Nå men her er den....syntes den er lidt sød...

post-22501-1161109051.jpg

Pyhaa har i ikke snart fået nok.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Er helt tosset med dit frisure duhar kig på... HAr tyvstjålet de to øverste ideer, jeg har nemlig ægte krøller- og de skal selvfølgelig udnyttes!!!

Jeg syntes du er nået langt.. Træk vejret og nyd planlægningen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Er helt tosset med dit frisure duhar kig på... HAr tyvstjålet de to øverste ideer, jeg har nemlig ægte krøller- og de skal selvfølgelig udnyttes!!!

Jeg syntes du er nået langt.. Træk vejret og nyd planlægningen -HAHA-

:):angry:

Ja det kunne godt være jeg skulle stikke fingeren i jorden lidt... :balloons: men har bare så meget energi, og glæder mig fuldstændig vanvittigt(ja det er vist det rigtige ord) til "vores store dag"...

Ang mine ideer så stjæler du jo bare.... :cheerleader3: det er jo det vi er her for...

knus til dig.. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er helt vild med din topfigur, den er supersød :)

Jamen dog, med de frisurer, så bliver du bare fuld af charme, selvtillig og lækkert hår :angry:

-HAHA--HAHA-

Det må man også gerne denne ene dag...... :) normalt er jeg ikke lige den person som nyder at være i centrum,men er sikker på at den 11-8 næste år er jeg klar.. :cheerleader3:

Dejligt du lige kom forbi.... :balloons:

0

Del dette indlæg

Jeg bliver jo nødt til at holde øje med, hvad du finder på at spændende ting ;)

Har faktisk også udvalgt to frisuerer der minder lidt om dine:

post-21950-1161113897.jpg

post-21950-1161113928.jpg

Glæder mig til at se hvad min frisør, kan finde på, der minder om dette :balloons:

Havde dog ikke lige overvejet, at jeg skal have slør på :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg bliver jo nødt til at holde øje med, hvad du finder på at spændende ting ;)

Har faktisk også udvalgt to frisuerer der minder lidt om dine:

post-21950-1161113897.jpg

post-21950-1161113928.jpg

Glæder mig til at se hvad min frisør, kan finde på, der minder om dette -HAHA-

Havde dog ikke lige overvejet, at jeg skal have slør på :)

:loveshower::angry::cheerleader3:-HAHA-

Hvor er de også bare flotte... Du bliver da bare for lækker lækker... :balloons:

Knus fra Belinda

0

Del dette indlæg

Det satser jeg i hvert fald stærkt på ;)

Det er lidt sjov, jeg er heller ikke sådan en midtpunkts-pige, men jeg glæder mig nu alligevel til at være det :cheerleader3:

Lagde lilge mærke til at du havde købt din kjole i Gittes Brudesalon (kan aldrig huske præcis hvad den hedder), så jeg går ud fra at du kan anbefale den, skal nemlig forbi i start november, når vi alligevel er på besøg hos Sørens forældre i Ikast :balloons:

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg

Det satser jeg i hvert fald stærkt på ;)

Det er lidt sjov, jeg er heller ikke sådan en midtpunkts-pige, men jeg glæder mig nu alligevel til at være det :balloons:

Lagde lilge mærke til at du havde købt din kjole i Gittes Brudesalon (kan aldrig huske præcis hvad den hedder), så jeg går ud fra at du kan anbefale den, skal nemlig forbi i start november, når vi alligevel er på besøg hos Sørens forældre i Ikast :)

Ja anbefale... jeg fik den dejligste betjening og endda selvom vi bare kom "dumpende ind fra gaden.."

Deres udvalg er ikke det største, men har du billeder af en kjole du er vild med tror jeg sagtens de kan skaffe den...

Men nu er der nok også forskel på hvordan man opfatter sådan et sted...Jeg fandt jo bare KJOLEN, oplevelsen er sikkert anderledes hvis man går derfra uden at have fundet noget man syntes om, tror du ikke...

Glæder mig til at høre fra dig... :cheerleader3:

Og husk..... BILLEDER............

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer