Tulle*

Line & René' bryllupsplanlægning 04.08.2007

110 indlæg i dette emne

Mange tak - vi er også ret stolte af det :loveboard:

Den anden dag fik jeg også snakket med graveren ved den krike, vi skal giftes i. Han kunne fortælle, at der nu er blevet ansat en ny præst, og at det blev en kvinde. Jeg er meget spændt på at møde hende, da jeg utroligt godt kunne lide den gamle præst, men heldigvis får jeg mulighed for at se hende i aktion til et bryllup inden, vi selv skal giftes, da nogle af mine forældres venners datter skal giftes inden os.

Egentlig ringede jeg for at høre ham, hvordan reglerne er med riskastning. Han sagde, at det var en skrøne, at fuglene spiser risene, og at der i hvert fald ikke må kastes med korn, da det begynder at spire efter kort tid. Så fik vi da det sat på plads.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Birgitte

Jo det er rigtigt lækkert, og jeg er virkelig blevet godt tilfreds med dem :) Min mor har her i løbet af ugen sat hjerter på konvolutterne, så nu er de også færdige. Så skal jeg vist bare til at finde de sidste adresser, have skrevet på konvolutterne og så skal de sendes - regner med det bliver her i slutningen af måneden eller i starten af april.

Du skal ikke være ked af, I ikke er kommet igang endnu, du har jo meget at se til med dit speciale, og der er jo også lidt længere til, at I skal :cheerleader3:

Knus Line

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare længe siden, jeg har været herinde, men det er skønt at være tilbare på BK, så man rigtig kan drømme om bryllup :heart:

Planlægningen står dog slet ikke stille. Vi sendte invitationerne ud inden påske. Ialt er der inviteret 62, og der er allerede 35, som har tilmeldt sig, det er bare dejligt :bearhug:

Jeg har også været nede for at prøve kjolen igen, og denne gang havde jeg noget undertøj med, som bare sad virkeligt godt - sikke en forskel det gør! Vedhæfter lige et par billeder, så I kan se den :heart: Er super glad for den kjolen, og jeg bliver kun mere og mere sikker på, det er den rigtige. Jeg har også fået sko, og en taske, men jeg har ikke billederne af nogle af delene. Mht. smykker, så har min mor givet mig 3 perlehalskæder, som har tilhørt min mormor. Min mor går ikke selv med den slags, så hun synes, jeg skulle have dem, og de er bare rigtig flotten. Den ene passer også helt perfekt til kjolen, men jeg har desværre ikke et billed, hvor jeg har den på :heart: Nå det skal nok nå at komme...

post-22267-1176998906.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag har jeg lige været til frisør, og så snakkede jeg med hende om opsætning af hår til brylluppet.... Vi snakkede om, at der både skal sættes noget op og være noget, som hænger ned..... Det bliver spændende... Snakkede også med hende, der skal lægge make-up, og nu har jeg bestilt tid til make-up kl. 10 og håropsætning kl. 11 på dagen. Jeg har også bestilt lidt ekstra ting, som jeg skal inden. Ansigtsbehandlig 3 uger inder samt manicure, favning af øjenbryn og vipper og hårklipning/farvning tirsdagen inden. Det bliver rigtigt godt, jeg glæder mig især til ansigtsbehandlingen, da jeg aldrig før har prøvet at blive nusset om på den måde :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Ej der er jo ikke nogen, der har kommenteret de nyeste billeder af din kjole...hvad er det for noget? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif

Det vil jeg så lige gøre!

Den er bare flot - flot detalje på brystet!

Du skal glæde dig til at blive nusset om. Ansigtsbehandling er bare så dejligt, så husk at nyde det :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej der er jo ikke nogen, der har kommenteret de nyeste billeder af din kjole...hvad er det for noget? :balloon:

Det vil jeg så lige gøre!

Den er bare flot - flot detalje på brystet!

Du skal glæde dig til at blive nusset om. Ansigtsbehandling er bare så dejligt, så husk at nyde det :)

Hej Anita

Tak for dine kommentar - det er altid dejligt, når nogen skriver :balloon:

0

Del dette indlæg

Hej Line

Jeg vil da også lige kommentere din kjole. Den sidder rigtig flot på dig - og detaljen med perlene på brystet er rigtig flot. Jeg kan ikke huske det....men skal du have slør på?

Det er skønt for dig, at du også har fået tjek på hår, make-up osv. Det er bare så dejligt, når man får tjek på endnu en ting:-)

Knus Birgitte :)

0

Del dette indlæg

Hej Line

Jeg vil da også lige kommentere din kjole. Den sidder rigtig flot på dig - og detaljen med perlene på brystet er rigtig flot. Jeg kan ikke huske det....men skal du have slør på?

Det er skønt for dig, at du også har fået tjek på hår, make-up osv. Det er bare så dejligt, når man får tjek på endnu en ting:-)

Knus Birgitte :loveflag:

Hej Birgitte

Mange tak. Ja jeg skal have slør på, men jeg har faktisk tænkt på, om man måske kan tage det af om aftenen. Synes det er lidt lang tid at gå rundt med det, og det er meget langt, man vil også meget bedre kunne se min kjole og håret. Tror jeg vil snakke med frisøren om det kan påsættes, så det er nemt at tage af....

Skriver lige en PM til dig senere - skal også høre, hvordan det går med dit speciale.

Knus Line

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Line

Åhh din kjole er bare så flot -HAHA-

og invitationerne er også rigtig søde!

Dejligt med tilmeldingerne...

og sikke meget du har styr på :loveflag:

:loveflag: Lise

Hej Lise

Mange tak - jeg er simpelt hen også bare så glad for kjolen :loveboard:

Tilmeldingerne strømmer også bare ind - nu er vi oppe på 41 ud af 64.

Knus Line

0

Del dette indlæg

I går fik jeg så ringet for at tale med præsten. Vi skal giftes i den kirke, hvor jeg er døbt og konfirmeret, men præsten gik af i efteråret, da han var meget syg. Nu er der så kommet en ny præst - en dame, og jeg var meget spændt på at tale med hende. Hun var helt vild sød, interesseret og sjov, men desværre viste det sig i løbet af samtalen, at hun har friweekend den 4. august, da hun skal vie en vininde, hvilket var besluttet inden hun fik embedet..... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/unsure.gif I stedet bliver det en vikar, og hende ringede jeg så til.... Hun er vist lidt speciel, men meget sjov. Jeg havde i hvert fald svært ved at holde masken, da hun begyndte at synge i telefonen :rolleyes:

Aftalen blev, at vi skal mødes hos hende i midten af juli, og så skal vi mødes igen ved kirken tirsdag inden brylluppet. Første gang vil hun sætte 1½-2 timer af til os, og så vil vi få nogle opgaver med hjem, som vi så skal lave til gangen efter.... Er noget spændt på det.....

0

Del dette indlæg

I går fik jeg så ringet for at tale med præsten. Vi skal giftes i den kirke, hvor jeg er døbt og konfirmeret, men præsten gik af i efteråret, da han var meget syg. Nu er der så kommet en ny præst - en dame, og jeg var meget spændt på at tale med hende. Hun var helt vild sød, interesseret og sjov, men desværre viste det sig i løbet af samtalen, at hun har friweekend den 4. august, da hun skal vie en vininde, hvilket var besluttet inden hun fik embedet..... :ilovebryllupsklar: I stedet bliver det en vikar, og hende ringede jeg så til.... Hun er vist lidt speciel, men meget sjov. Jeg havde i hvert fald svært ved at holde masken, da hun begyndte at synge i telefonen :pokey:

Aftalen blev, at vi skal mødes hos hende i midten af juli, og så skal vi mødes igen ved kirken tirsdag inden brylluppet. Første gang vil hun sætte 1½-2 timer af til os, og så vil vi få nogle opgaver med hjem, som vi så skal lave til gangen efter.... Er noget spændt på det.....

Sikke da noget rod med præsten - men godt, at det har løst sig, selvom dit første indtryk af vikaren er, at hun er speciel... Jeg kan godt forstå, at du smågrinede, da hun sang i telefonen :denmarkflag: Det har sikkert virket både sjovt og mærkeligt.

Sikke en masse tid I skal bruge hos præsten...og så med hjemmeopgaver...som du ved, skal vi jo blot mødes med "vores" præst en gang, og det er kun ca en uge før brylluppet. Men det er da rart for jer, at I får nogle af detaljerne på plads i god tid. Så får I nemlig ikke stress af det i sidste øjeblik.

Jeg er spændt på at høre, hvad hjemmeopgaverne viser sig at være...

Knus Birgitte

0

Del dette indlæg

I går fik jeg så ringet for at tale med præsten. Vi skal giftes i den kirke, hvor jeg er døbt og konfirmeret, men præsten gik af i efteråret, da han var meget syg. Nu er der så kommet en ny præst - en dame, og jeg var meget spændt på at tale med hende. Hun var helt vild sød, interesseret og sjov, men desværre viste det sig i løbet af samtalen, at hun har friweekend den 4. august, da hun skal vie en vininde, hvilket var besluttet inden hun fik embedet..... :) I stedet bliver det en vikar, og hende ringede jeg så til.... Hun er vist lidt speciel, men meget sjov. Jeg havde i hvert fald svært ved at holde masken, da hun begyndte at synge i telefonen :)

Sikke da noget rod med præsten - men godt, at det har løst sig, selvom dit første indtryk af vikaren er, at hun er speciel... Jeg kan godt forstå, at du smågrinede, da hun sang i telefonen :) Det har sikkert virket både sjovt og mærkeligt.

Sikke en masse tid I skal bruge hos præsten...og så med hjemmeopgaver...som du ved, skal vi jo blot mødes med "vores" præst en gang, og det er kun ca en uge før brylluppet. Men det er da rart for jer, at I får nogle af detaljerne på plads i god tid. Så får I nemlig ikke stress af det i sidste øjeblik.

Jeg er spændt på at høre, hvad hjemmeopgaverne viser sig at være...

Knus Birgitte

Du skal nok få et flydigt referat - så har du også lidt, du kan bruge i dine forberedelser :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I den kommende weekend skal vi til grænsen med vores forældre. Jeg har vist tidligere fortalt om turen. Lørdag skal vi købe vin ind, som vi skal prøvesmage om aftenen i en campinghytte, hvor vi laver noget god mad. Søndag kører vi så igen over grænsen, og denne gang skal vi handle rigtig ind af vin, sodavand og sprut - så kan der rigtig blive fest :cheerleader3: Vi skal have fadølsanlæg, men vi har endnu ikke helt styr på, hvem der skal levere det.....

I aften har jeg lige været ved at finde nogle salmer, som vi sammen kan se på i weekenden. Jeg har printet: "Det er så yndingt at følges ad", "Blomstre som en rosengård", "Kærligheds og sandheds ånd","Den signede dag med fryd vi ser", "Jeg ved en blomst så favr og fin", "Kærlighed er lysets kilde" og så "I blev skabt som mand og kvinde", som præsten var så venlig at synge for mig i telefonen :) Hun sagde, at vi skal vælge 3-4 salmer. Jeg vil nok stemme for 3, især hvis jeg får lov til, at der kommer en til at synge en sang for min tilkommene... Jeg er dog lidt nervøs for, at præsten måske ikke vil give lov, da hun i telefonen talte om, hvor godt det var, at jeg kaldte det for salmer og ikke sange, da det er vigtigt, at det er noget, der er større end os selv..... For mig er kærlighed det, så måske jeg kan overbevise hende om, at en kærlighedssang er i orden.... Jeg er lidt nervøs for det....

:) til jer for nu

0

Del dette indlæg

Hej alle

Nu har jeg efterhånden kigge med herinde et stykke tid, så det er vist på tide, at jeg selv får oprettet en planlægningstråd.

Vi skal giftes den 4. august 2007, og vi har nu været igang med planlægningen i ca. 1 måned og mangler derfor selvfølgelig en masse ting. Jeg er meget imponeret over alt det, I andre allerede har nået. :cheerleader3:

Vi har bestil kirken, og vi skal giftes i en lille by uden for Viborg, hvor jeg kommer fra. Efterfølgende skal vi holde festen i Kjellerup mellem Viborg og Silkeborg, hvor min tilkommende kommer fra. Udover dette har vi endnu ikke fundet ud af så meget. Vi mangler stadig en til at lave maden, og vi har heller ikke fundet et band endnu, hvilket er to ting, som efterhånden er ved at presse sig lidt på...

Kirken er en rigtig landsbykirke, og jeg har forsøgt at vedhæfte et billed af den (håber det virker, jeg er ikke den storer computerhaj :) ). Jeg har faktisk også fået arrangeret en ting mere, og det er Anna-Mette, som også er aktiv herinde, til at komme og synge for min tilkommende i kirken. Hun skal synge "All I ask of you", og jeg tror det bliver helt fantastisk, men det er selvfølgeligt meget tyst tyst :)

Feststedet er noget som kaldes Glassalen, og mest af alt minder det nok om et forsamlingshus, men det er helt nymoderniseret og utroligt flot, så vi faldt bare for det med det samme, vi så det. Det var skønt bare at have den helt rigtige følelse. Desværre er det uden vært, hvilket jo betyder, at vi skal finde en anden til at sørge for det hele, og den fantastiske person har vi som allerede nævnt ikke lige fundet endnu, men det kommer forhåbentlig snart....

Er godt nok kun nået til starten af din tråd, men bliver lige nødt til at stoppe her... Er det den fra Phantom of the Opera, du mener? ELSKER den sang!

0

Del dette indlæg

Hej alle

Nu har jeg efterhånden kigge med herinde et stykke tid, så det er vist på tide, at jeg selv får oprettet en planlægningstråd.

Vi skal giftes den 4. august 2007, og vi har nu været igang med planlægningen i ca. 1 måned og mangler derfor selvfølgelig en masse ting. Jeg er meget imponeret over alt det, I andre allerede har nået. :cheerleader3:

Vi har bestil kirken, og vi skal giftes i en lille by uden for Viborg, hvor jeg kommer fra. Efterfølgende skal vi holde festen i Kjellerup mellem Viborg og Silkeborg, hvor min tilkommende kommer fra. Udover dette har vi endnu ikke fundet ud af så meget. Vi mangler stadig en til at lave maden, og vi har heller ikke fundet et band endnu, hvilket er to ting, som efterhånden er ved at presse sig lidt på...

Kirken er en rigtig landsbykirke, og jeg har forsøgt at vedhæfte et billed af den (håber det virker, jeg er ikke den storer computerhaj :) ). Jeg har faktisk også fået arrangeret en ting mere, og det er Anna-Mette, som også er aktiv herinde, til at komme og synge for min tilkommende i kirken. Hun skal synge "All I ask of you", og jeg tror det bliver helt fantastisk, men det er selvfølgeligt meget tyst tyst :)

Feststedet er noget som kaldes Glassalen, og mest af alt minder det nok om et forsamlingshus, men det er helt nymoderniseret og utroligt flot, så vi faldt bare for det med det samme, vi så det. Det var skønt bare at have den helt rigtige følelse. Desværre er det uden vært, hvilket jo betyder, at vi skal finde en anden til at sørge for det hele, og den fantastiske person har vi som allerede nævnt ikke lige fundet endnu, men det kommer forhåbentlig snart....

Er godt nok kun nået til starten af din tråd, men bliver lige nødt til at stoppe her... Er det den fra Phantom of the Opera, du mener? ELSKER den sang!

Ja det er så! Jeg elsker den også, og det har jeg gjort siden den første gang, jeg blev præsenteret for den i gymnasiet. Siden har vi sunget den for hinanden mange gange - så jeg håber virkelig, jeg får lov til, at der kommer en og synger den i kirken....

0

Del dette indlæg

Puha det er godt nok længe siden jeg har været herinde og kigge. Og nu der kommet billeder af kjole. Nøøøj hvor er den flot, og det er du også i den, hehe!!!

Invitationerne er godt nok også flotte. Lækkert at være færdig, hva!? vi mangler stadig lidt, men har fri i morgen, så håber at jeg får rykket lidt mht invitationer.

Det var da ærgerligt at præsten har fri, men hvis den anden er fin nok, går det jo nok alligevel. Min far har givet præsten der skal vie os "forbud" mod at holde ferie der (han er menighedsrådsformand, og jeg har sunget i kirkekoret i mange år, så vi kommer rigtig meget i kirken og kender præsten og det øvrige personale ret godt ;) ) Hun har orlov for tiden og er i Italien, så der er ikke noget med at forlænge det hehe! og organisten har fået samme besked. Rart at der er styr på tingene :cheerleader3:.

Blir lige nysgerrig, hvilken præst er det? (er det en fra viborg? måske kender jeg hende) Hun lyder ihvertfald rigtig hyggelig, vores præst kunne også godt finde på at synge i telefonen. Hun hvinede helt da jeg i sin tid ringede og fortalte nyheden og at jeg gerne ville have hende. Det er bare rart at få sådan en respons! Og hun har også fortalt mine forældre at hun glæder sig rigtig meget til vores vielse, lækkert!

Mht sanger i kirken, tror du så ikke når du begrunder dit ønske som du gør her, at hun måske kan blødes lidt op? Det er da et forsøg hver, kan godt forstå du gerne vil have sunget All I ask of you, det er også en rigtig rigtig flot sang!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveboard: HEJ!! :loveboard:

Så kom jeg gennem din tråd... :loveboard: :bask: til mig for ikke at have været her inde før nu...

Det ser bare rigtig godt ud det hele. Super smuk kjole!!

Glæder mig til at se/læse mere!!

Ha' en rigtig dejlig dag!! :cheerleader3::loveboard:

0

Del dette indlæg

Puha det er godt nok længe siden jeg har været herinde og kigge. Og nu der kommet billeder af kjole. Nøøøj hvor er den flot, og det er du også i den, hehe!!!

Invitationerne er godt nok også flotte. Lækkert at være færdig, hva!? vi mangler stadig lidt, men har fri i morgen, så håber at jeg får rykket lidt mht invitationer.

Det var da ærgerligt at præsten har fri, men hvis den anden er fin nok, går det jo nok alligevel. Min far har givet præsten der skal vie os "forbud" mod at holde ferie der (han er menighedsrådsformand, og jeg har sunget i kirkekoret i mange år, så vi kommer rigtig meget i kirken og kender præsten og det øvrige personale ret godt ;) ) Hun har orlov for tiden og er i Italien, så der er ikke noget med at forlænge det hehe! og organisten har fået samme besked. Rart at der er styr på tingene :cheerleader3:.

Blir lige nysgerrig, hvilken præst er det? (er det en fra viborg? måske kender jeg hende) Hun lyder ihvertfald rigtig hyggelig, vores præst kunne også godt finde på at synge i telefonen. Hun hvinede helt da jeg i sin tid ringede og fortalte nyheden og at jeg gerne ville have hende. Det er bare rart at få sådan en respons! Og hun har også fortalt mine forældre at hun glæder sig rigtig meget til vores vielse, lækkert!

Mht sanger i kirken, tror du så ikke når du begrunder dit ønske som du gør her, at hun måske kan blødes lidt op? Det er da et forsøg hver, kan godt forstå du gerne vil have sunget All I ask of you, det er også en rigtig rigtig flot sang!

Hej Sigrid

Det var hyggeligt at høre fra dig igen :loveboard:

Præsten hedder Birgitte Thun, og hun er fra Søndermarkskirken. Hvilken kirke er det, I skal giftes I? Jeg håber, jeg kan få hende overtalt, men jeg må indrømme, jeg ikke helt kan tage mig sammen til at kontakte hende igen.....

Lækkert for dig at din far lige kan styre personalet i kirken lidt :loveboard:

Knus

0

Del dette indlæg

:loveboard: HEJ!! :loveboard:

Så kom jeg gennem din tråd... :bearhug: :bask: til mig for ikke at have været her inde før nu...

Det ser bare rigtig godt ud det hele. Super smuk kjole!!

Glæder mig til at se/læse mere!!

Ha' en rigtig dejlig dag!! :cheerleader3::loveboard:

Hejsa

Jamen velkommen herind og rigtig mange tak :bearhug:

Også rigtig dejlig dag til dig :loveboard:

0

Del dette indlæg

Hej Sigrid

Det var hyggeligt at høre fra dig igen :loveboard:

Præsten hedder Birgitte Thun, og hun er fra Søndermarkskirken. Hvilken kirke er det, I skal giftes I? Jeg håber, jeg kan få hende overtalt, men jeg må indrømme, jeg ikke helt kan tage mig sammen til at kontakte hende igen.....

Lækkert for dig at din far lige kan styre personalet i kirken lidt :loveboard:

Knus

Hende kender jeg kun af navn, ved ikke rigtig hvordan hun er. men det du har fortalt, lyder hun ellers til at være fin. Vi skal giftes i Houlkær kirke, er også derude mine forældre bor. Ja det er herligt han kan holde styr på personalet!!! Vores organist er faktisk også fra søndermarkskirken, han er barselsvikar for den organist der ellers er i Houlkær, han er også alle tiders. Lidt sjovt vi begge har personale fra Søndermarkskirken, hva!?

Kender godt det der med at få taget sig sammen til at kontakte folk! Skal have ringet til frisøren og aftalt nærmere, men kan heller ikke ta mig sammen. Har lidt en telefonfobi, er ikke så tosset med at snakke i telefon, så er ekstra svært at få taget sig sammen. men er jo nødt til det snart, kommer ikke lige til viborg foreløbig!

0

Del dette indlæg

Med med jer :bestwishes:

Sidste weekend var vi med begge hold forældre ved grænsen for at få handlet ind til brylluppet. Lørdag købte vi smagsprøver på hvid- og rødvin. Derefter kørte vi hen til den lejede hytte. Vi smagte først 3 hvidvine, og der var ikke meget tvivl om, hvilken, det skulle være. Af rødvin smagte vi på 5, og 2 af dem kunne vi straks udelukke, mens der var tæt løb mellem de andre. Vi blev dog til sidst eninge. Til alt vinsmagningen fik vi noget rigtigt lækkert mad, som min svigerfar lavede :boohoo:

Søndag handlede vi så ind, og vi købte 30 flasker hvidvin, 72 flasker rødvin, 12 flasker Asti, en masse sodavand og ca. 20 flasker sprut og likør. Vi mangler fadøl og lidt mere sodanvand samt juice. Så skulle der vist ikke være nogen, som kommer til at tørste :boohoo:

Vi havde en maga hyggelig tur - det er dejligt at vores forældre kommer så godt ud af det sammen. Vi fik også planlægt en masse ting, og det var lækkert at få styr på lidt mere :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer